MP:llä Hasariin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MP:llä Hasariin? -

• Menen mopolla

Ääniä: 0 0,0%
  • Menen autolla

• EOS

• Ääniä yhteensä
    0

Räkä

New member
Esteri näyttäisi muistavan tulevana viikonloppuna ja nyt alkaa vaikuttaa siltä,että karskit motoristit lähtevät kokkareille autolla
tounge.gif

Mites on saako sade mopon jäämään talliin vai ajeletteko kahdella pyörällä kelilllä, kuin kelillä?
Tuossa olen vähän puntaroinut vaihtoehtoja, että jos lähtisi tuntia aiemmin ja ajelisi vähän verkkaisemmin, uria vältellen, niin tuo reilu 200km mitä itselle tulee taivalta on ihan ajettavissa, vaikka kaatosateessa. Joskin hupi siitä voi olla kaukana  
biggrin.gif

Jos perjantain sadepalkit pysyy tollasena, niin auto alkaa kyllä hiipimään mieliini
smile_org.gif
Saa nyt nähdä, huominen näyttäkööt...

On se jo nähty mitä tapahtuu kun allekirjoittanut tulee kokoontumiseen autolla... Tällä kertaa tulen siis pyörällä, satoi tai paistoi.

no se on vähän niin ja näin , niiku Nykäsen Matti sanoisi.

jos tulee vettä ihan järkyttävän paljon niin kai se on auto kyytiin taivuttava
033102ass_1_prv.gif

Mun tuunattu
062802moto_prv.gif
on niin sairaan magee, ettei sitä viitti näytille tuoda ku joku kateellinen kuitenki hajottais sen...
biggrin.gif

Kaija Koon vanhalla keikkabussilla lähtee Turun remmi. Ei oo muuten sitten kaunista katseltavaa.

edit: -en itse siis aja-

Juujuu, mopolla pusketaan illaksi sinne. Asian lopullisesti ratkaisi ystävämme kriisi, jolla oli kapasiteettia kuljettaa puhtaat kalsarit sinne ja likaiset takaisin
smile_org.gif

On se kyllä aika hassu ajatus, että mp-kokoontumisajoon tultaisiin jollain muulla välineellä kuin pyörällä.

Vaikka toisaalta ei kai niillä moottoripyöräjengeiksi kutsutuilla joukoillakaan taida niitä pyöriä välttämättä olla
tounge.gif
, mutta kuitenkin...

Mukavaa viikonloppua kuitenkin, olipa kyyti kahdella tai useammalla pyörällä.

On se kyllä aika hassu ajatus, että mp-kokoontumisajoon tultaisiin jollain muulla välineellä kuin pyörällä.

Vaikka toisaalta ei kai niillä moottoripyöräjengeiksi kutsutuilla joukoillakaan taida niitä pyöriä välttämättä olla
tounge.gif
, mutta kuitenkin...

Näin itsekin ajattelin alunperin, mutta sittemmin olen ajanut kotiin kyseisistä kokoontumisista sen verran kovassa kankkusessa sen verran monta kertaa, että mieli on kummasti alkanut muuttumaan
tounge.gif

tounge.gif
, mutta kuitenkin...

Näin itsekin ajattelin alunperin, mutta sittemmin olen ajanut kotiin kyseisistä kokoontumisista sen verran kovassa kankkusessa sen verran monta kertaa, että mieli on kummasti alkanut muuttumaan
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
buttrock.gif

Back