• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP:llä Hasariin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MP:llä Hasariin? -

• Menen mopolla

Ääniä: 0 0,0%
  • Menen autolla

• EOS

• Ääniä yhteensä
    0
Tässäpä nää orgin tosimotoristit nähdään. Kokoontumisajoon enemmistö menossa autolla ja vielä useampi ei tiedä kummalla menis. Jesh. Hyvin te vedätte!
062802jumpie_prv.gif

Jos sataa ja ehkä kun sataa niin kyllä se auto on. Krapulassa autolla on helpompaa ajaa kun mopottimella. Ehkä se sitten on se auto.

Tässäpä nää orgin tosimotoristit nähdään. Kokoontumisajoon enemmistö menossa autolla ja vielä useampi ei tiedä kummalla menis. Jesh. Hyvin te vedätte!
062802jumpie_prv.gif
Kuka määrittelee "tosimotoristin" mitenkin, toinen kysymys on että onko tuollaista edes olemassa.

Mun mielestä noissa kokkareissa on tärkeintä että tulee paikalle viettämään muiden mp-harrastajien kanssa aikaa - sama vaikka tulet kävellen.

Yleensä kinkereihin tulee mentyä mopolla, mutta nyt kun sadekartta näyttää jatkuvaa sadetta pe-su niin alkaa tuo autovaihtoehto olemaan aika vahvoilla.

Ihan vaan ajamisen ilosta ei viiti vetää 2-päällä 250km suuntaansa sateessa.

Mutta ei muutakuin tervetuloa vaan mp:llä tai vaikkapa jalan paikalle.

Orgin tutkan mukaan näyttäisi siltä, että perillä kannattaa olla klo 15, silloin sataa vähiten
wink.gif

anyway,
062802moto_prv.gif
tulossa

Kuka määrittelee "tosimotoristin" mitenkin, toinen kysymys on että onko tuollaista edes olemassa.

Mun mielestä noissa kokkareissa on tärkeintä että tulee paikalle viettämään muiden mp-harrastajien kanssa aikaa - sama vaikka tulet kävellen.

Yleensä kinkereihin tulee mentyä mopolla, mutta nyt kun sadekartta näyttää jatkuvaa sadetta pe-su niin alkaa tuo autovaihtoehto olemaan aika vahvoilla.

Ihan vaan ajamisen ilosta ei viiti vetää 2-päällä 250km suuntaansa sateessa.

Mutta ei muutakuin tervetuloa vaan mp:llä tai vaikkapa jalan paikalle.
"Tosimotoristi" on ainakin itselleni jonkunasteinen ivasana
wink.gif

Ja mitä näitä keskusteluja on lukenut niin tuntuu foorumin motoristit heittävän sitä 50 km pillurallia pk-seudun mutkapätkillä (säävarauksella tietennii) ja välillä elvistellään mutterilla, siinähän sitä ajoa ja moottoripyöräharrastusta onkin kerrakseen. Foorumin kokkareetkin järjestetään tietysti paikassa missä on mökkimajoitus, kukapa sitä nyt lähtisi muoviluotinsa selkään mitään telttaa pakkaamaan, siitähän saattaa tulla vaikka naarmuja kiiltävään maalipintaan. Puhumattakaan siitä ankeudesta että joutuu likaamaan käsiään niinkin brutaalissa toimenpiteessä kuin teltan pystytys.

Foorumin kokkareetkin järjestetään tietysti paikassa missä on mökkimajoitus, kukapa sitä nyt lähtisi muoviluotinsa selkään mitään telttaa pakkaamaan, siitähän saattaa tulla vaikka naarmuja kiiltävään maalipintaan. Puhumattakaan siitä ankeudesta että joutuu likaamaan käsiään niinkin brutaalissa toimenpiteessä kuin teltan pystytys.
Pikkasen sulla on suppee käsitys taas.
Noh, kaippa se sitten on niin, että vaan Customistit telttailee, muoviluodistit majoittuu mukavasti mökeissä. Ikävä yllätys tulossa kaiketi Customisteille perillä... Maksetun mökkipaikan sijaan joutuukin telttaan. Damn.

Foorumin kokkareetkin järjestetään tietysti paikassa missä on mökkimajoitus, kukapa sitä nyt lähtisi muoviluotinsa selkään mitään telttaa pakkaamaan, siitähän saattaa tulla vaikka naarmuja kiiltävään maalipintaan. Puhumattakaan siitä ankeudesta että joutuu likaamaan käsiään niinkin brutaalissa toimenpiteessä kuin teltan pystytys.
Noh, kaippa se sitten on niin, että vaan Customistit telttailee, muoviluodistit majoittuu mukavasti mökeissä. Ikävä yllätys tulossa kaiketi Customisteille perillä... Maksetun mökkipaikan sijaan joutuukin telttaan. Damn.
elä sumppa lupaile ikäviä yllätyksiä
biggrin.gif
mie ainaki haluun märät ajokamat mökkiin kuivumaan kun (mikäli) pääsen perille..

biggrin.gif
mie ainaki haluun märät ajokamat mökkiin kuivumaan kun (mikäli) pääsen perille..
Ei ne kamat siellä dösä katoksessa kastu missä sä aina majailet kun on ohi vedetty.
tounge.gif

Ja mitä näitä keskusteluja on lukenut niin tuntuu foorumin motoristit heittävän sitä 50 km pillurallia pk-seudun mutkapätkillä (säävarauksella tietennii) ja välillä elvistellään mutterilla, siinähän sitä ajoa ja moottoripyöräharrastusta onkin kerrakseen.
Mitäs sitten? Jos joku nauttii siitä että ajaa vaikka kilometrin kerran viikossa niin eikös pääasia täyty, se minkä takia harrastetaan, että on kivaa?

sanoi:
Foorumin kokkareetkin järjestetään tietysti paikassa missä on mökkimajoitus
Ja taas sama kysymys "mitäs sitten"? Kyllä meillä kokkarepaikoissa on telttapaikkojakin mutta ei kova tunku tunnu niihin olevan. Oletko muuten kuullut että majoittuvathan jotkut hotelliinkin (Jänkhällä jytisee). Eiks olekin kauheeta?

biggrin.gif
Ei ne kamat siellä dösä katoksessa kastu missä sä aina majailet kun on ohi vedetty.  
tounge.gif
nyt mul on ehjät ajolasit joten ei mene vesi silmään.. sitä paitsi tuolla ruoveen suunnalla ei ole ku maitolaitureita, minoon tarkka siitä mihinkä asetun..
tounge.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
Näin julkisesti sanon, että ihan olette tasavertaisia muoviluoteilijoihin nähden
biggrin.gif

Sanoo kuka mitä tahansa.
Huomisiin.
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif
Muistampa yhden kokontumisen parin vuoden takaa, jossa itse kuuluit siihen enemmistöön joka ei ollut mopolla. Itse olin sitä vähemmistöä joka oli mopolla paikalla. Ajaminen ei ole kelistä kiinni vaan varusteista, ja todellakaan en ollut silloinkaan customilla.
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
Muistampa yhden kokontumisen parin vuoden takaa, jossa itse kuuluit siihen enemmistöön joka ei ollut mopolla. Itse olin sitä vähemmistöä joka oli mopolla paikalla. Ajaminen ei ole kelistä kiinni vaan varusteista, ja todellakaan en ollut silloinkaan customilla.
tounge.gif
Mä en kyllä ole koskaan ollut kokoontumisajoissa autolla. Ellet sä sit meinaa jotain kuppaista baarimiittiä joka on baarimiitti eikä kokoontumisajo?

062802jumpie_prv.gif
tounge.gif
Mä en kyllä ole koskaan ollut kokoontumisajoissa autolla. Ellet sä sit meinaa jotain kuppaista baarimiittiä joka on baarimiitti eikä kokoontumisajo?
Olit siis peräti junalla ?? Sillon kun motoristit kokoontuu, ei se estä et menis mopolla, olisitten vaikka marraskuu ja loska paskaa tulee taivaalta. Sulla oli jäänyt mopo himaan, mulla ei.
smile_org.gif

Tapellaanko kaikki vasta huomenna pikkuviskeissä?
tounge.gif

Ja joo, en oo ihan vielä varma millä tulen. Joko bändin bussilla tahi sitten uhmaan Esteriä mopedilla

Kun lukasin jokusen viestin tuosta alusta, niin alko suun pielukset kaartumaan ylös päin. Örkin autojaosto kokoontuu
biggrin.gif

Ei sen puoleen, elämä on valintoja täysi
talktohand.gif

Olit siis peräti junalla ?? Sillon kun motoristit kokoontuu, ei se estä et menis mopolla, olisitten vaikka marraskuu ja loska paskaa tulee taivaalta. Sulla oli jäänyt mopo himaan, mulla ei.
smile_org.gif
Ei, en ollut junalla. Ja ei, ei ollut jäänyt mopo himaan, olin sen vienyt Tampereelle talvisäilöön autotalliin jossa se on aiemmatkin talvet talvehtinut.
Ja juu, ei ole ollut tapana baariin lähteä mopolla, ei kesällä eikä talvella. Baareissa lähtee mopo käsistä.
tounge.gif

Back