• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp-messuilla nähtyä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyrhen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jyrhen

New member
Jos aikaisemmin olen pitänyt uutta Tripleä kuvien perusteella jopa rumana,täytyy kääntää takki nähdyn perusteella.Triple on luonnossa itseasiassa hyvän näköinen....."häiriintynyt" on itseasiassa oikea sana....pituutta ei ole paljon,mutta "muskelia" sitäkin enemmän.ST oli taas allekirjoittaneelle pieni pettymys...ts.aika "tavallinen" tapaus.
Putkisto ST:ssä oli tosin hyvän näköinen.
Jos mykistävä pyörä messuilta pitäisi valita,olisi se ehdottomasti (valitettavasti) Yamahan MT-01...."moottori kahdella renkaalla".....
wink.gif

Joo, oli kyllä pirun hieno. Ainoa miinus oli se rekisterikilpivalovilkkuhässäkkä. Mutta muuten todella ärjyn näköinen.
062802jumpie_prv.gif

edelleen, minäkin käännän takkia, mutta en paljoa...
se perä on niillä vakioputkilla ja rekisterikilven telineellä todella ruma!!!!

Mutta muuten ihan kiva... Superdukessa oli peräkin osattu kerralla oikein!
cool.gif

Joo nätti oli. Kuvien perusteellla siitä saa jopa vähä monsterin näköö mutta livenä oli huomattavasti hienpmpi ku monster.

Tää oli sit vaa mun mielipide, ei herneitä.
wink.gif

Minun katseeni oli tietty ensin uudessa ST:ssä, ei niinkään miten sen muut näkee: takaa-sivuilta-edestä-alhaalta-ylhäältä ;aivan sama jos pyörä sopii minun tarkoituksiini. Odotan kovasti pääsyä koeajolle! Triumph-osasto saisi mielestäni tsempata asiakaspalvelun hesatasosta ainakin Motomatket-MotoSeinäjokitasoon; muilla osastoilla oltiin ainakin näin ekana päivänä virkkuina.

jepjep. Triple oli hyvin asiallinen, vaikka en sitä rumana ole pitänyt kuvien perusteellakaan, päinvastoin. Kilpiteline nyt on mitä on, mutta harvassa pyörässä ne tehtaalta tulleet miellyttää muutenkaan. Luonnossa vielä kompaktimman/lyhyemmän näköinen kuin kuvissa. Ajoasento vaikutti hyvältä, vaikka vähän tuntui oudolta pyörän ollessa korokkeella ja etukenossa.
ST oli myöskin tyylikäs, vaikka ei tosiaan ihan niin sykähdyttävä. Kolmepiippuinen putki on kyllä hyvän näköinen, mutta jokseenkin rumasti näkyi sen ja muoviosien välissä oleva hopeinen lämpöeristys. Vähän niinkuin olisi foliovuokaa käytetty.

Uusi 650cc Daytona oli todella hyvän näköinen, ja se keltainen väri ilman grafiikkaa on ihan ehdoton tuohon pyörään. Tankki oli kyllä jo melkoisen kulmikas. Ehkä vähän turhaa erikoisuuden tavoittelua, mutta eiköhän se silmä totu.

Muista merkeistä jäi päällimmäisenä mieleen Yamahan FZ6, eli pikkufasun nakuversio johon vähän ihastuin ja tietysti melkoisella metelillä mainostettu MT-01. Ducati Monster S2R runkoa myöten punaisena valkoisella vauhtiraidalla ja vanteilla pääsi myös suosikkilistalle. Hyvä väri oli myös 600cc Hornetin mattapintainen metallisininen. Tosin vähän aran oloinen ja tankki olikin jo ihan naarmuilla.

Streetfighter -muoti on kyllä hyvin huomioitu joka merkillä. Joka merkiltä löytyy agressiivisen näköinen naku jos toinenkin.

..Onneksi ei ole rahaa, niin ei tarvi yrittää päättää mihin vaihtaisi.
tounge.gif

EDIT: kirjoitusvirheitä

En tiiä oonkohan ny merkkipetturi vaiko mikä.. mut meinasin käydä tarkastamassa Triumphin osastolla olevat muotinäytökset
062802jumpie_prv.gif

Saas nähä tarttuuko jotain kyseistä merkkiä mukaan pimeiden talvi-iltojen iloksi
inlove.gif

Speed Triple on kyllä komea laite! Yllätyin itsekin. Varma päiden kääntäjä ens kesänä.

On joo hieno peli. "Pieni" yksityiskohta vaan pisti silmään noin kilometrin päähän: Miks ...tussa niihin putkiin on pitäny laittaa kaikki yhteet ja kurvit jostain valupaloista? Muutenkin ihan jaloin tehdyn näköset! Törkeet, sanon mä! Ois nyt luullut että vähän ois panostettu kun niin näkyvälläkin ovat ja kun pyörän viimeistely on muuten kunnossa.
Tokihan muissakin malleissa on vastaavia valukikkeitä, mutta ei alkuunkaan noin rumia...

Back