parjan_fin
New member
Näitä tuntuu olevan, sillä kuulin puhelimen välityksellä että CantinaWestissä olis myös jatkot. Osoite on Kasarmikatu 23 (jos oikein kuulin).
No nyt on sitten mistä valita.
No nyt on sitten mistä valita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molemmille ... 12 egee ei sinänsä ole paljon ja siihen on varaa - eikä kyse ollutkaan siitä. Kyse on siitä, että pitääkö kauppaan maksaa, että pääsee sisään - olipa summa sitten sentti tai miljuuna.Tarkoitin lähinnä sitä, että messukeskuksessa kaikki tapahtumat maksavat saman verran, että ei nämä mp-messut ole mitenkään erityisen kalliit, ja toiseksi muita kuluja todellakin tässä harrastuksessa löytyy - vaikka nuo GE:n lyhennykset ja korot - ja juuri niihin muihin kuluihin verrattuna 12 egee on aika pieni raha..Pakko esittää kysymys: 'Onkohan tullut valittua hiukan väärä harrastus, jos 12 € sisäänpääsylipusta on liikaa?' Juu, juu... muitakin oheiskuluja tulee, mutta silti. Laskepa huvikses mitä se GE:n peli maksaa sulle korkoina vuodessa tai mitä menee huoltoihin ja jne.![]()
Eli kuten totesit.. IHANAN KALLISTA!
Ymmärrän pointtisi. Olen varsin sniidu itsekin ja sen voi moni tutuistani todistaa. Ja pakko esittää 'varakkaampaa' kun ei oikeasti ole muuhun varaa... siinä olet oikeassa.Molemmille ... 12 egee ei sinänsä ole paljon ja siihen on varaa - eikä kyse ollutkaan siitä. Kyse on siitä, että pitääkö kauppaan maksaa, että pääsee sisään - olipa summa sitten sentti tai miljuuna.Tarkoitin lähinnä sitä, että messukeskuksessa kaikki tapahtumat maksavat saman verran, että ei nämä mp-messut ole mitenkään erityisen kalliit, ja toiseksi muita kuluja todellakin tässä harrastuksessa löytyy - vaikka nuo GE:n lyhennykset ja korot - ja juuri niihin muihin kuluihin verrattuna 12 egee on aika pieni raha..Pakko esittää kysymys: 'Onkohan tullut valittua hiukan väärä harrastus, jos 12 € sisäänpääsylipusta on liikaa?' Juu, juu... muitakin oheiskuluja tulee, mutta silti. Laskepa huvikses mitä se GE:n peli maksaa sulle korkoina vuodessa tai mitä menee huoltoihin ja jne.![]()
Eli kuten totesit.. IHANAN KALLISTA!
Ihan kuten verotkin .. taidatte rinta rottingilla maksella kaikki mitä pitääkin ja ehkä vielä vähän ylimääräistäkin, ettei näyttäis niin köyhältä.
Mutta vakavasti ottaen turhat maksut ovat turhia. Suomalaiset näyttävät tosi helposti suostuvan ihan mihin tahansa vaikka "pieniin" ajoneuvoveroihin toisin kuin esim. saksalaiset tai sen sellaiset. Mutta meillähän on varaa vakuutusmaksuista puhumattakaan. Markkinataloutta nääs.
Juu ... ymmärrän toki....Toivottavasti ymmärrät myös minun pointin? ...
Se on vapaa sisäänpääsy!!! Ohjelmat okei!!!Tuolla olis ainakin yhdet jatkot. http://www.smoto.fi/uutiset/nayttelybileet2005.htmTänä vuonna ajattelin scarpata sen verran että sinne jatkoillekin menen, koska ovat käsitykseni mukaan KAIKILLE avoimet. Niin no... ainoa ongelma on se että en tiedä missä ne on, mutta eiköhän sen joku mulle valaise?
Messuilla nähdään!
Puhut paljon, mutta asiaaEn muista onko messuille saatavilla perhelippuja, itsekseni tai kaverien kanssa on yleensä tullut käytyä, mutta...
Kun näistä pääsymaksuista sun muista puhutaan, niin unohdetaanko että on myös perheellisiä motoristejä?
Jos vaikka 5 henkinen perhe menee messuille, niin kustannuksia tulee 5 x 12 €, eli pelkät liput maksaakin jo 60 €
Siihen limut, kahvit ja hampurilaiset, niin lisähintaa tulee helposti toinen mokoma. Päälle vielä parkkimaksu ja mahdolliset yöpymiset ja...
Mutta sama epäkohta on monessa muussakin jutussa. Vaikka joku maksu olis yhdelle kohtuullinen, niin koko perheelle homma maksaa maltaita. Vallankin kun lapset ei enää ole lapsia, vaan nuoria ja heistä menee aikuisen hinta.
Esim. laskettelukin on kivaa, sitä on harrastettu ja harrastettais varmaan enemmänkin.. Mutta hissiliput maksaa koko perheelle niin julmetusti, että joskus on ollut pakko huijata ja käydä rinteessä samoilla lipuilla eri aikaan.
Vaikka ajattelis olevansa rinteessä vain muutaman tunnin, niin lippu maksaa kuitenkin lähes saman kuin päivälippu. Jos 5-henkinen perhe joutuu maksamaan + - 100 € muutamasta hissinoususta, niin se ylittää kipukynnyksen ja minun käsityskyvyn. Taitaa mennä jo ohi aiheen..

ilmeisesti lauantaina?.ORG:n viralliset messujen jatkobileet Ravintola Uniqissa Yliopistokatu 5 Helsinki.
Jatkot alkavat MotOrg Ry:n vuosikokouksella klo 18:30 (Ry:n jäsenille). Bileet jatkuvat klo 20 avoimina kaikille Orgilaisille.
Tervetuloa !!!![]()
juurikin lauantaina.ilmeisesti lauantaina?.ORG:n viralliset messujen jatkobileet Ravintola Uniqissa Yliopistokatu 5 Helsinki.
Jatkot alkavat MotOrg Ry:n vuosikokouksella klo 18:30 (Ry:n jäsenille). Bileet jatkuvat klo 20 avoimina kaikille Orgilaisille.
Tervetuloa !!!![]()
Väännän rautalangasta:Molemmille ... 12 egee ei sinänsä ole paljon ja siihen on varaa - eikä kyse ollutkaan siitä. Kyse on siitä, että pitääkö kauppaan maksaa, että pääsee sisään - olipa summa sitten sentti tai miljuuna.
Väännän kultalangasta ...Väännän rautalangasta:
Messut maksaa 12€ vaikka siellä kukaan ei myisi mitään ja vaikka esillä olisi vain puutuoleja.
Messutilaan meneminen on Oy Suomen Messut maksu paikan sisäänkävijöille. Se ei ole maksu, jonka perii kukaan näytteilleasettaja, paitsi jos haluaa lippuja välittää halukkaille tai maksaa niistä itse ja lahjoittaa ne mainosmielessä.
Kun tätä ihanuutta tunnutaan painottavan niin kovin, niin kertoisiko joku mullekin missä vaiheessa messuja pääsee rauhassa kokeilemaan ja vertailemaan varusteita? Ja missä siellä sovitetaan vaikkapa ajoasua? Mulla kun on jotenkin päinvastaisia kokemuksia ja viime messuillakin monen kauppiaan ainoa sovitustila olis ollu miesten vessa...vaan siksi että pystyin saman katon alla kokeilemaan ja vertailemaan useita vaihtoehtoja ja siltä pohjalta tekemään mielekkäitä ratkaisuja...
Minä olen käynyt yleensä lauantaisin. Ja vaikka täällä puhutaan, että silloin on eniten väkeä, olen siitä huolimatta saanut palvelua ja mahtunut liikkumaankin.kertoisiko joku mullekin missä vaiheessa messuja pääsee rauhassa kokeilemaan ja vertailemaan varusteita? Ja missä siellä sovitetaan vaikkapa ajoasua?