• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp messujen jatkot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RvaP
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
paljonkohan olis porukkaa tulossa tai paljonko on menneinä vuosina ollu porukkaa?
Viime vuonna on ry:n kokouksessa ollut paikalla vajaa 70 jäsentä, joista tietysti osa ollut paikalla vain kokouksessa, ja illan viettoon kokouksen jälkeen on sitten taas saapunut orggilaisia jotka eivät kuulu yhdistykseen.
Vaikea arvioida mikä vaikutus tuolla kokouksella on ollut, eli paljonko porukkaa nyt olisi jatkoille tulossa kun kokousta ei ole.

Mikäs se Areenan sporttibaari... iso mesta... siinä vieressä... helppo mennä... tyhmä idea... en mä mistään tiedä
bawling.gif

Hartwall Areenaako tarkoitat?
Mahtaako olla auki kun Areenalla ei ole tapahtumaa, yritin tuolta tavata, ja jäin siihen käsitykseen et noi baarit olis auki vaan tapahtumien yhteydessä, tai yksityistilaisuuksissa (=maksaa rahaa).

Mutta tuosta tuli mieleen et miten olis Sports Academy, se on tilava, keskustassa, yläkerran ikäraja 20 v.

^^ hyvä idis, entäs Vltava? Ainakin saman lafkan paikkoja, siis S-ryhmän, voisi ehkä niiltäkin kysellä, tai sitten Amarillo Mikonkadun ja Yliopistonkadun kulmassa, on ainakin tilaa.

Juma, tuollahan on oikein kurlaushuone?? Ihan sama mihin, luultavimmin mukana
biggrin.gif
.

vltava = so pieni!
Urheiluacademy!!! se on hyvä!!!
kaikki mirrit kädet ojossa mä olen lahja!!!
biggrin.gif

Kriisin ehdotus hyvä, kuka kannattaa??
+1 sports academy  
062802jumpie_prv.gif

ääni tälle  
smile_org.gif

e.toivottavasti siel ei oo mitää muuta häppeninkiä jo, että ei tartte viimehetkillä keksiä muuta paikkaa
Tarttisko sinne rimpauttaa joku kaunis päivä(heti huomenna jos joku haluaa vastata, puh numero netti sivuilla näemmä 010 76 643 000)...?Kuka haluaa......... Vai soitanks mä?

Juttelin tossa Timberlinen kanssa, joka avaa aiheesta oman ketjun joka tulee etusivulle näkyviin tapahtumakalenteriin. Paikka vielä toistaiseksi avoin, muutama vaihtoehto mielessä. Timberline ottaa ravinteleihin yhteyttä ja infoaa asiasta lisää.

Kyllä se nimilista siellä nyt on ja toimii, anteeksi tekninen ongelma... koitetaan hakea paikkaa jossa ei olisi pääsynaksua ja ikäraja kaikille sopiva...Academyssä se on 22 ja 20... mutta katsotaan.

Back