• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp-messut 31.1-2.2.14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkistakaa että ryhmäliput on lauantaina voimassa!!! Ainakaan vaparit ei taida olla...

Kyllä ryhmäliput ovat voimassa joka päivälle, ei siis ole sillä merkitystä meneekö messuille perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina.
LaMasgueraden listalla oli hyvä kokoonpano ja enään pari nimeä tarvin saadakseni kymmenen henkilöä kokoon. Pren ja Kujankollin pyysin ilmoittamaan lipun ostosta. Toki muutkin saa lipun ostosta keskustelupalstalle mainita, ja hyvä olisi tietää myös ostaako yhden vai useamman lipun.

Mä käytän opiskelijastatustani hyväkseni ja hankin lipun opiskelijahintaan.

Kiitokset vastauksesta Bren. Kujankolli laittoi privaviestiä, että hän tarvii kaksi lippua, joten taitaa olla niin että nyt on kasassa kaikkiaan tarvittava määrä ryhmälippujen hankintaan. Vielä kun saisi tarkat lipputilauksen tietoon, vähän vielä minulle auki tuleeko iideeteelle kaksi lippua, ja onko muita jotka haluaa kaksi lippua?

Kiitokset vastauksesta Bren. Kujankolli laittoi privaviestiä, että hän tarvii kaksi lippua, joten taitaa olla niin että nyt on kasassa kaikkiaan tarvittava määrä ryhmälippujen hankintaan. Vielä kun saisi tarkat lipputilauksen tietoon, vähän vielä minulle auki tuleeko iideeteelle kaksi lippua, ja onko muita jotka haluaa kaksi lippua?

Yksi lippu minulle ja yksi nancesterille(vaimo). Eli tuo Jannen lista on ihan paikkaansa pitävä sen suhteen.

Nyt olen laittanut yksityisviestiä jossa toivottavasti kaikki tarpeelliset tiedot löytyy. Laitan tietoa kun lipput on ostettu, jolloin varmaan tietoa siitä koska liput minulle tulee, ja päästään sovittelemaan lippujen jako tilaisuutta.

Moikka, ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Liput on minulla ja olisi aika saada ne jakoon, ja ajattelin ehdoittaa ajankohdaksi sunnuntaita 12.01.2014
klo.14 paikkana Lahdesjärven ABC. Mikäli nyt käy niin ettei ajankohta sovi niin ilmoita siittä minulle txt-viestillä,
niin sovitaan aika ja paikka uudestaan.

Viimeksi muokattu:
Hotla on, piletit on, jatkot on. Junalippu uupuu, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa järjesty.

Huomenna sitten on lippujen luovutus päivä Lahdesjärven ABC:lla klo.14. Toivottavasti ajankohta on ok kaikile. Nähdään huomenna.

Nyt alkaa näyttää siltä, että olisin menossa messuille lauantaina, 2-3 mahtus kyytiin Tre:n suunnalta naftanjako hinnalla, lähtö vois olla siin 8.30-9.00, jos joku jää Hesaan ni sekin ok.
Ei tosin näytä tuo Messujen lippukauppa toimivan nyt :rant:

Itsekin lähdössä Treelta kotilolla lauantaina siinä hieman vajaa yhdeksän ja paluu sunnuntaina joskus puolenpäivän jälkeen. Pari paikkaa olisi autossa vapaana.

Onko kukaan menossa perjantaina iltapäivästä? Ite joutuu käymään jo perjantaina ja tarkoitus kallistaa vähän mukia, niin oma pirssi jää kotiin. Sapettaa ihan periaattesta maksaa VR:lle meno-paluulipusta melkein 80e, missään ei oo niin kallista ajaa junalla kuin Suomessa.

Back