MP-Messut ja ajovarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Passe

New member
Eli tarkoitus olis ruveta etsimään uusia nahkavehkeitä, mutta kannataako odottaa tonne messuille.Eli onko siellä mitään ns. messutarjouksia? Itseltä on jäänyt noi muutamat messut väliin noiden töiden takia, mutta jos jo ensi vuonna..Onhan se tietysti niin että markalla saa markan vehkeet, mutta jos esim. Englannista saa 500 egellä sen minkä täältä 1000, niin jumakauta..sehän on 500 egeä kalja eikäku bensarahaa tienattu.Saahan niitä tilattua sieltä, mutta toi sovittaminen on sitten toinen juttu..

Nyt syksyllä kannattaa katsella liikkeiden jäämistöjä ja voi tehdä löytöjä kohtuuhintaan. Pari nahkapukua olen tällai syssyllä aikanaan ostanut.

Joo epäilen myös, että parhaat diilit saa poistuvista malleista ihan loppukaudesta. Messuthan ovat enimmäkseen uuden esittelyä ja näkyvyyden hakua, joten ainakaan itse en ole siellä kovinkaan houkuttelevia tarjouksia onnistunut bongaamaan.

Kertokaa ihmeessä - te tarkasti messuosastoja koluavat - tällaiselle käytävät läpi kuljeskelevalle mitä siellä kannattaa etsiä.

Messuilla on mahdollisuus sovittaa monia vermeitä ja sitten kun koko ja malli on tiedossa ne voi tilata halvemmalla ORG shopista tai ulkomailta.

On sitten toinen juttu viitsiikö siinä ryysiksessa paneutua siihen sovittamiseen.

Jep, jep ei kannata ostella ilman sovittelua.
Itse ainakin huomasin kroppani olevan kaukana valmistajien standardeista.

Hikistä hommaa ja aikaa pitää varata jos meinaa muutakin ehtiä messuilla katteleen.

Back