• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP- Mimmit 2017 ennakkoäänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

suosikkisi nro

• 1

Ääniä: 16 12,1%
  • 2

Ääniä: 7 5,3%
  • 3

• 4

Ääniä: 9 6,8%
  • 5

• 6

Ääniä: 34 25,8%
  • 7

Ääniä: 4 3,0%
  • 8

Ääniä: 18 13,6%
  • 9

Ääniä: 5 3,8%
  • 10

Ääniä: 7 5,3%

• Ääniä yhteensä
    132
  • Äänestys suljettu .
Surullista huomata olevansa Suomalainen valkoihonen veronsa maksava, työssäkäyvä, kielitaitoinen ja terveen paperit omaava heteromies ja havaita olevansa pian itse vähemmistönä :blink:[/QUOTE]

juu kohta ollaan vähemmistössä..... ja joka hommaan otetaan ensix kiintiöhomo... sit poliittisesti sopiva...
sit katellaan tulisko joku pätevä tekee homman pois...enpä pistä enempää....ettei tule jollekki väärä tulkinta

Olihan siinä nättejä tytteleitä. Jotain iänestin, tais osuu Stadilaiseen.

Eli tsekkivastaus siipien värin kunnosta. Nyt on taas oikein.

Viimeksi muokattu:
Oi että kun olen kurkkua myöten täynnä tätä keikistelyä ja ulkonäön tuppaamista ihan joka vatun aiheeseen nykyään.
Eikä tällä ole kyllä mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa :hanuria:
Eikä millään pahalla ketjun aloittajaan :)

Mutta mä toivon ettei wannabe i am sexy töröhuuli ainakaan voita.
Maailmassa on paljon muutakin kuin poseeraaminen eikä ainakaan sen miettiminen missä asennossa mun huulet nyt on :sad:

Näin naisena mp-messut on tehty miehille, mutta yritän sulkea silmäni. Aikuisena sen taidon on pakko olla hallussa :boring:
:thumbup:

Kyllä MP-mimmien pitäisi edes näyttää "mp-mimmeiltä" eikä miltään mallitytöiltä. Ajattele nyt jos olisi MP-Jätkä kilpailu ja kaikki ehdokkaat olisivat jotain mallimiehiä. :grin:

Kyllä MP-mimmien pitäisi edes näyttää "mp-mimmeiltä" eikä miltään mallitytöiltä. Ajattele nyt jos olisi MP-Jätkä kilpailu ja kaikki ehdokkaat olisivat jotain mallimiehiä. :grin:
Eiks kaikki MP-mimmit oot paremman näköisiä kuin mallitytöt :jippikaijee::jippikaijee:
ja ÖÖ mallimiehet :dunno: jotain hom**elipoikasia, ei pysy pyorän päällä, vaikka poikaystävä pitäis pyörästä kiinni :D :D

Eikä tässä nimenkään puolesta mitään Miss-MP:tä haeta.

Viimeksi muokattu:
Eiks kaikki MP-mimmit oot paremman näköisiä kuin mallitytöt :jippikaijee::jippikaijee:
ja ÖÖ mallimiehet :dunno: jotain hom**elipoikasia, ei pysy pyorän päällä, vaikka poikaystävä pitäis pyörästä kiinni :D :D

Ai niin kuin tää...

images

Back