• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-pysäköintipaikat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 918
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

918

New member
Kävin lauantaina keskustassa ajelemassa ja eikä ollut pyörille varatut paikat vapaana
veryangry.gif

Nämä tarkistin
Mannerheimintiellä lähellä Kolmensepän patsasta,
Mannerheimintiellä lähellä Ruotsalaista teatteria
Pohjoisesplanadilla ennen Fabianinkadun liittymää
Jäipä kaupalla käymättä
confused_orig.gif

Onko teillä samansuuntaisia kokemuksia näin alkukaudesta ?
PS. Hain pyörän tallista lauantaina
tounge.gif

Olipa mukava
sport05.gif
parisataa kilometriä tuli mittariin.

Jätä rautatieaseman eteen, siinä on parkkis korokkeella, ei mahdu autot siihen. Tai sitten vain jonnekin ruutujen väliin poikittain.

On tullut nähtyä myös sitä, että nämä mp-paikat on täytetty moposkoottereilla, jotka muutenkin saisi jättää luvallisesti vaikkapa jalkakäytävälle tai pyörätelineille.

Jaahas...oon kyllä monta kertaa hesas asioidessa jättänyt mopon melkein mihin vaan nätisti sivuun. Vaikka kukkalaatikoiden väliin enkä kertaakaan oo saanut edes sakkoja. Tuskin edes sakottavat jos on pois tieltä...
Onko joku sit saanut sakkoja
crazy.gif

Pari tuli viime kesänä, kummatkin Helsingin keskustasta ja syyllä "pysäköinti jalkakäytälle". Siitä Mikonkadun kulmilta.

Jaahas...oon kyllä monta kertaa hesas asioidessa jättänyt mopon melkein mihin vaan nätisti sivuun. Vaikka kukkalaatikoiden väliin enkä kertaakaan oo saanut edes sakkoja. Tuskin edes sakottavat jos on pois tieltä...
Onko joku sit saanut sakkoja
crazy.gif
Näin minäkin olen tehnyt... enkä ole saanut sakkoja...

Pari tuli viime kesänä, kummatkin Helsingin keskustasta ja syyllä "pysäköinti jalkakäytälle". Siitä Mikonkadun kulmilta.
Aijai. Varmaan enemmänki huonotuulinen pirkka
tounge.gif

Ei no kyllähän se riipii turhasta maksaa. Et valittanut tai käynyt kyseleen toimistolta?
Itte oon parkkeeraanut Vuorikadulle tai Fabianin eikä oo ollut tosiaan mitään häikkää. Muistelisin ovat vaan tyytyväisiä jos ei vie turhaan AUTOILIJOIDEN paikkoja. Sillä nehän ovat tunnetusti ne TÄRKEIMMÄT!
confused_orig.gif

edit typot

No joo, ne kummatkin laput oli ihan aiheellisia, ei siinä mitään.

Mopo oli ihan rehellisesti jalkakäytävällä, kauheella kiireellä asiakkaan luota suoraan duuniin, ja fillari heittäen "vain johonkin". Eli ei jaksanut valitella.

Muuten kyllä joka päivä pidän fillaria keskustassa jossain parkkiruutujen välissä, työpaikka aika lailla tuossa ytimessä. Ja eipä niitä lappuja tule jos sen pärrän edes jotenkin fiksusti sinne ruutujen väliin työntää. Kunhan vain jättää sillä tavalla ettei ole autojen tiellä tai vie niiltä paikkaa.

Niin, piti vielä lisätä, että toi on kyllä oikeasti aika jees pysäköintilaitokselta että kattoo yleisellä tasolla läpi sormien noita mopojen parkkeeraamisia. Voishan ne aina laputtaa jos hiude jossain tien varressa ilman asianmukaista maksua. Yleensä ei ole kenenkään tiellä, mutta säännöthän periaatteessa samat kaikille, tässä suhteessa kyllä mukava jousto.

Back