G
Guest
Guest
Nyt kun euro on vahva ja dollari halpa on tavaroiden tilaaminen usa:sta lisääntynyt.Kaipaisin siis muutaman hyvän vinkin että mistä kannattais tilata mp-ajovarusteita ym.....SIIS VAIN USA:sta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, mutta tästä saat ilmaisen vinkin. Katsele jo myytyjen tuotteiden feedbackkiä, sillä siinä näkyy myös hinta jolla ko. tuote on lunastettu, eli voidaan todeta, että esim. ICON DAYTONA DMH LEATHER JACKET BLACK 4X/XXXX-LARGE (#190188128473) jossa pyynti on sentin vajaa 600 taalaa on myyty Jan-28-08 18:54 kenealyj:lle 400 taalalla!Flyin Brians Deals
Icon, Shoei ja Suomyn tavaroissa on tinkivaraa. Nettisivuilla sanotaan, että tee tarjous ko. tuotteista. Itse vain kirjoitin sähköpostia, että olen kiinnostunut näistä tuotteista. Takin hinnasta tippui $100 pois![]()
Tuo on muuten "sama" firma kuin Flyin Brians Deals. Tilausta tehdessä soitin heille luottokortin numeron, ja sovittiin, että lähetän osoitteen mailina siinä puhelun aikana (säästyy kirjoitusvirheiltä). Mailiosoite oli ridersdiscount.com -päätteinen.Itsellä on parhaillaan tilaus vetämässä ridersdiscountist. Maksettu on visalla ja lupailivat 7-10 päivän sisällä olis kaksi kypärää ja ajohanskat postissa tai huonolla tuurilla tullissa. Hinta ero on aika huikea verrattuna suomen hintoihin, vaikka joutuis verot ja alvitkin maksamaan.
Uskoisin että on. Tullin sivuilta varmasti selviää. Esim jos vaatteita tilaa, niin nahassa on pienempi tulli mitä kankaassa.Onkohan tuo "tullimaksu" eri suuruinen ajovarusteilla ku varaosilla? Itellä ajokengät jenkeistä kiikarissa, eikä mitään hajua ottaako tulli niistä jotain, ja jos ottaa niin paljonko??
Myyjä kyllä toimittaa monot suoraa Suomeen.
Mulla tuli tullin läpi ilman veroja ja alvia, kun sain sovittua että lähettäjä kirjaava ne tavarat "hieman" halvemmiksi.. $300 kamat tuli noin 80% "alennuksella"Jos ajokengät lasketaan vaatteiksi niin näkyy olevan tullimaksun prosentti jopa 12 %.
Onko kellään kokemuksia paljonko tulli rokotti ajomonoista?
Paljonko oli postikulut?Flyin Brians Deals
Suosittelen!
Tilasin viime vuoden elokuussa varusteet heiltä. Iconin takki, AGV:n kypärä tummalla visiirilla ja Iconin hanskat. Toimitukseen meni aikaa reilu viikko. Lähettävät ulkomaille työntekijän nimissä, eli hyvällä säkällä tulleitta pääsee.
Icon, Shoei ja Suomyn tavaroissa on tinkivaraa. Nettisivuilla sanotaan, että tee tarjous ko. tuotteista. Itse vain kirjoitin sähköpostia, että olen kiinnostunut näistä tuotteista. Takin hinnasta tippui $100 pois![]()
Kaveri tilasi oman takkinsa tuolta. Toimitusaika 10vrk ja hinnaksi jäi lopulta n. 410 euroa.Takki Fox Creek Leather
nahkatavaraa
Onko tästä kellään kokemuksia? Hinnat ainakin vaikuttaa hyviltä.
Koko paketti vakuutettuna ja seurantakoodilla $115. Ilman herkkuja taisi olla $80.Paljonko oli postikulut?Flyin Brians Deals
Suosittelen!
Tilasin viime vuoden elokuussa varusteet heiltä. Iconin takki, AGV:n kypärä tummalla visiirilla ja Iconin hanskat. Toimitukseen meni aikaa reilu viikko. Lähettävät ulkomaille työntekijän nimissä, eli hyvällä säkällä tulleitta pääsee.
Kiitoksia tiedoista kaikille tähän asti.Lisää linkkejä ja tietoa saa edelleen laittaa kuten miten mahdollinen vaihto/palautus onnistuu jos esim ajopuku on väärän kokoinen tai ei sovikaan? Itse ajattelin tilata nahkapuvun jenkeistä.Nyt kun euro on vahva ja dollari halpa on tavaroiden tilaaminen usa:sta lisääntynyt.Kaipaisin siis muutaman hyvän vinkin että mistä kannattais tilata mp-ajovarusteita ym.....SIIS VAIN USA:sta