Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Juu, hyvin osaavat ajella. Ja taashan se nähtiin että heti kun ajaa auton (bemarin) vieressä pyörällä, niin tytöt tulee väkisin, jopa peräkontin kautta kyytiin...
ja yks paikka lisää.. tuolta löytyy mm. bomber-weekendista materiaalia.. tiedosto on zippeinä, eli en päässyt katsomaan minkä laatuista tavaraa löytyy: http://www.iq18films.com/downloads.html
sori nyt mut en jaksa lukea kaikkia linkkejä joten en tiedä onko tämä jo tullut, mutta yksi hyvä sivu jolta saa pätkiä on www.linienmc.dk ja sieltä menee kohtaan video galleri. löytyy monenmoista viedota ja vielä hyviä sellaisia. Tuli vaan mieleen harrastatteko itse tälläistä ajelua. Itse meinaan tulee samaa duunattua kun noissa videoissa. Ainoa mitä vielä ei kunnolla osaa on keulinto saattaapi johtua tehon puutteesta, kun alla on hetkellisesti nelari piikki. Mutta stopit ja muut onnaa suht hyvin. Oon oppinu jo yhden käden stopinkin.