määhulluvai New member 23.2.2007 #1 Pitäiskö noi visan kysymykset deletoida. Menee hermo, kun siel on tyyliin kysymyksiä "mikä on mun mummon nimi". Ei tollasesta voi kukaan nauttia...
Pitäiskö noi visan kysymykset deletoida. Menee hermo, kun siel on tyyliin kysymyksiä "mikä on mun mummon nimi". Ei tollasesta voi kukaan nauttia...
S samu69 New member 23.2.2007 #2 No mikä se sit on ? eikä saa huutaa otsikoissa, tämäkin on harhaanjohtava otsikko luulin että mun kadonnut VISA kortti on löytynyt
No mikä se sit on ? eikä saa huutaa otsikoissa, tämäkin on harhaanjohtava otsikko luulin että mun kadonnut VISA kortti on löytynyt
Petri12r New member 23.2.2007 #3 MP-visan ylläpito on ilmeisesti jäänyt vähän retuperälle. Asiaa selvitetään.
määhulluvai New member 23.2.2007 #5 (samu69 @ Helmi. 23 2007 sanoi: No mikä se sit on ? eikä saa huutaa otsikoissa, tämäkin on harhaanjohtava otsikko luulin että mun kadonnut VISA kortti on löytynyt Napsauta laajentaaksesi... Hups....zori!!!!
(samu69 @ Helmi. 23 2007 sanoi: No mikä se sit on ? eikä saa huutaa otsikoissa, tämäkin on harhaanjohtava otsikko luulin että mun kadonnut VISA kortti on löytynyt Napsauta laajentaaksesi... Hups....zori!!!!
Akiva Outlaw biker 29.3.2007 #6 Osa kysymyksistä on vanhentuneita. Ei siinä mitään, mutta kun ohjelma ei hyväksy oikeita vastauksia. Tyyliin: CBR on... A)Honda B)Isä C)Äiti D)Kanada. A)Honda. *tööt* väärä vastaus.
Osa kysymyksistä on vanhentuneita. Ei siinä mitään, mutta kun ohjelma ei hyväksy oikeita vastauksia. Tyyliin: CBR on... A)Honda B)Isä C)Äiti D)Kanada. A)Honda. *tööt* väärä vastaus.