• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP3 soitin ajaessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TreBiker
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen kokeillut, mutta kun heittää napit korville ja musan päälle, niin on yksi aisti pois pelista ajamisen suhteen. Ei hyvä, ellei käyttäisi nappeja siten että vain toinen korva kuuntelisi musaa ja toinen liikenteen ääniä.

Itse henkilökohtaisesta pidän turvallisuus riskinä sitä että jos poppi soi kypärän sisällä siten ettei kuule muuta maailmaa.
Niin autoissahan ei koskaan soi musiikki?

Itse ainakin kuuntelen pidemmillä matkoilla, minulla on vielä aika isot napit ja kumminkin ne saa kypärän sisään hupun ja varovaisen kypärän laittamisen avulla. Muistaa vaan säätää voimakkuuden ennenku on pyörän päällä, pari kertaa jäänyt korvat soimaan aika pahasti
biggrin.gif

Muvo ja creativen EP-630 napit, joissa mun mielestä hinta-laatu suhde kohdallaan
062802jumpie_prv.gif

Peittää melua -> ei tarvi täysillä huudattaa.
Tietenkin suupertin s1 vaimentaa ajoääniä kans aika reippaasti
062802moto_prv.gif

Navigaattorissa mp3-soitin...toimii näköjään näinkin...niin Koss Plugit.

Mulla on mp3-soitin hankinnassa. Autossa kun on aina musiikki soimassa niin jotenkin vaikea tottua liikkumaan ilman musiikkia. Pitäis vaan löytää kuulokkeet jotka sopisi hyvin kypärän alle... Vinkkejä otetaan vastaan.

Miten saatte noi KOSSit mahtumaan potan alle,vai onko niin löysät kuupat ettei tuota ongelmia.Itellä ei toivoakaan,oon kokeillunna.Olis
kiva kuunnella musaa pidemmillä matkoilla.

Hyvin noi Kossin Plugit pysyy kunhan työntää hyvin ne korviin, pistää kypärähupun päähän ja asettaa (huolellisesti kyllä täytyy pistää) kypärän päähän, niin itellä ainakin ihan hyvin paikallaan pysyvät. Tosin suunnitelmissa on ostaa Sennheiserin samantyyliset kuulokkeet, niissä on vaan paljon pienempi toi osa, mikä jää "kantamaan" korvakäytävän ulkopuolelle.

Kypärähupun kanssa pitäisi joka jampan saada kuulokkeet pysymään varsinkin, jos käyttää vaikka tämmösiä --> Sangalliset

Ps. Pakko myöntää, että hyvän biisin soidessa tulee ajettua "välillä" hiukan vauhdikkaammin
062802moto_prv.gif

Juu,sonyn ämpärin hommasin tänään,kossin plugeilla....vähän aluksi outoa kun muun liikenteen äänet hukkuu. Säädin kuitenkin volumen niin,että kuulee vähän pyörää ja muutakin liikennettä. Toi X-lite X801R ei oo muutenkaan kovin paha suhiseen,mutta noilla plugeilla,aaah mikä ihana hiljaisuus,voi käyttää korvatulppina,silloin kun ei huvita kuunnella musaa,suosittelen,tosin hirmu "popitus" saattaa häiritä keskittymistä,joten maltti lienee tarpeen,antaa musiikin vain hieman soida taustalla................
062802moto_prv.gif
.........
baaa.gif

Asfaltilla musat aina päällä, Autocomin kautta ei noita sopivien kuulokkeiden pito-ongelmaa ole. Soitin sijoitettu siten että volumea helppo ajossa tarvittaessa säätää. Vielä kun sais tuon iskelmäradion kuuluumaan kunnolla  
eek.gif

Itsellä on kypäräkaraoke ollut tähän asti käytössä,mutta kyllähän tota mp3:kin vois kokeilla
smile_org.gif

Kyllä tulee yli tunnin matkoille laitettua tulppamallin kuulokkeet korviin, kutsukaa vain musiikkinarkomaaniksi. Kaupungissa pyöriessä en käytä, ajattelen siinä kolleegoitani ja muita yhteistyökumppaneitani, joilla on myös sinivilkun käyttö-oikeus.

Alkukausi meni Trumpan mörinöitä kuunnellessa. Nyt kun sitä on taas saatu kuunnella tarpeeksi piitkän talven jälkeen, niin Zen Nano Plussa on välillä käytössä Kossin Spark Plugien kanssa(vars. duunireissuilla).
Kyllä pyörän äänet vielä kuuluu, ja osa liikenteen...
wink.gif

Tinnittää kyllä jo muutenkin... Joutuu pistään volumit jo lähtiessä niin kovalle että jotain ees kuuluu
sad_orig.gif

Scooter kyllä muutoin toimii
thumbs-up.gif

Kuuntelen melkein aina ajaessani kännykän mp3:lla ja välillä huomaan nopeuden kasvaneen petollisen suureksi sekä menohalujen kasvavan tiettyjen biisien kohdalla..
baaa.gif

Kokeilkaas suhinasta kärsivät sellaista että laitatte kypäräänne whisper kitin. Ei maksa kuin n. 25e allrightissa ja vaikutus oli ainakin mun shoeissa *silence.....*

Kyllä se on on iPod tännekin tulossa ja kunnon napit, että saa musaa kuunneltua ajaessa.  
smile_org.gif

Kännyn radiota joskus käyttänyt huonolla menestyksellä, ku kanavat katoo koko ajan.  
confused_orig.gif

Kyllä on jotenkin oppinut siihen, että aina on Finfonicit korvissa ja joko jokin radioasema, CD tai iPod meuhkaamassa.

Vissin sen verran meluisa kypärä, ettei noita tuulen suhinoita tai puimurin pörinöitä viitsi kuunnella...
tounge.gif

t. pozo

062802moto_prv.gif

Itellä tollanen nokian luuri. Siinä sitten korvakäytävään menevällä bassoelementillä varustetut kuulokkeet.Saisivat vaan olla hiukan hiljasemmat niin menisivät paremmin nappeinakin kun nytte humisee jonnin verran.

Muute toimii oikkein hyvi,musiikkia mahtuu ja puhelimeenki pystyy ainaki satasen vauhdissa vielä puhumaan.

Back