• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MPA-Moottoripaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Hape-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Hape-

New member
MPA:lta on kyllä saanut hienoa palvelua määräaikaishuolloissa. Olen nyt käyttänyt Hondaa 1000 km ja 6000 km huolloissa ja kyllä on palvelu pelannut. Huollot on tehty noin tunnissa ja kun hintakin on ollut inhimillinen = todella reilusti alle 100 euroa töineen ja öljyineen, niin kyllä on ollut hymy herkässä.  
smile_org.gif
Eräässä toisessa liikkeessä entisen pyörän 1000 km huollon hinta oli 130 euroa.. pitikin viedä pyörä sinne valohoitoon...  
withstupid.gif

Mitäs muita kokemuksia teillä on Kuopion alueen huoltopaikoista?

Onko Kuopiossa muita vakavasti otettavia huoltopaikkoja kuin MPA ja Iekki, varsinkin kun Räisäsen autohuollon mp-kokeilukin lopahti?
Iekillä tuli huollot teetettyä ja homma toimi hyvin. Nykyiseen mopoon ei saa edes takanakkia Kuopiossa tasapainotettua.

MPA:lta ainoat kokemukset ovat pari kertaa varaosien ostosta. Kannattaa riipiä vaihdettava osa mukaan malliksi, ostin 2 kertaa varaosia (ZR-7 Kawan jarrupalat ja muistaakseni VT600 öljynsuodatin) ja molemmilla kerroilla piti ajaa uudelleen takaisin hakemaan se OIKEANLAINEN osa.

Iekistä olen kuullut vain hyvää, vaikken vielä ole pyörää huoltanutkaan...(oma vasta ensi keväänä)
Mielipiteitä Motokatin palvelusta ja huolloista, kiitos!
062802moto_prv.gif

Ahosen Pekka on kyllä hoitanut Puimurin huollot ja renkaan vaihdot ihan mallikkaasti, ja sopuhintaan.  Iekin huoltoa en ole kokeillut, mutta hyvää olen kuullut.

Ainakin aikaisemmin, ilmeisesti edelleenkin, myös ystävämme  
wink.gif
sinisissä ajohaalareissa ja valkoisessa kypärässä ajelevat bemaristit huollattavat ajokkinsa MPA:lla.

Renkaanvaihtohommat tuntuu sujuvan myös VML-sportissa.

Back