• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MPA Power Oil

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fzr1k
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

fzr1k

New member
MPA Ahonen, kokemuksieni mukaan todella pätevä asentaja suositteli 'omaa' öljyään. MPA Power Oil SAE30 Fzr 1000 mopoon. Alkuun tuntui että pyörii todella nätisti, kuten yksi mpa:n asiakas sanoi öljystä, hänen Fzr kuulemma pyörii sillä nätimmin kuin muilla liruilla. Nyt ajettu joku 400km ja tuntuu että äänet on aika karkeat. Vaihteet menevät aika hankalasti päälle, ykkönen ja kakkonen kolahtaa enemmän kuin ennen ja samalla tuntuu 'jäykille'. Pitää varmaan vaihtaa tutut ja turvalliset Castrolit ja verrata. Onko kellään kokemuksia ko. öljystä?

Voiskohan johtua vaan siitä, että öljylaatu vaihtui.. Aika usein kuulee, että öljytyypin vaihto aiheuttaa ongelmia, ei niinkään itse öljy. Pitäis varmaan huuhdella vanhat öljyt kunnolla pois ennen uusien laittoa tjsp..

MPA Ahonen, kokemuksieni mukaan todella pätevä asentaja suositteli 'omaa' öljyään. MPA Power Oil SAE30 Fzr 1000 mopoon. Alkuun tuntui että pyörii todella nätisti, kuten yksi mpa:n asiakas sanoi öljystä, hänen Fzr kuulemma pyörii sillä nätimmin kuin muilla liruilla. Nyt ajettu joku 400km ja tuntuu että äänet on aika karkeat. Vaihteet menevät aika hankalasti päälle, ykkönen ja kakkonen kolahtaa enemmän kuin ennen ja samalla tuntuu 'jäykille'. Pitää varmaan vaihtaa tutut ja turvalliset Castrolit ja verrata. Onko kellään kokemuksia ko. öljystä?
Hmm... Puhutkohan tästä kuopion ahosesta...??? mun pyörän edellinen omistaja oli huollattanut ahosella ja moponi moottorin voitelee jokin turbodiesel öljy, en kylläkään muista oliko mineraalit vai synteettiset... Ajattelin itse vaihtaa jotkut "oikeat" mopoöljyt mut taidanpa kuitenki laittaa samaa soppaa mitä ollutkin...
cool.gif

Back