Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta jarruasiasta vielä, että on ihan normaalia, että nakupyörässä se on vähemmän "race" kuin kyykyssä. Esim. V4 Tuonossakin se on spekseiltään "heikompi" kuin RSV4:ssa. Koska kadulle se tunnokkaampi mutta käyttäjältä enemmän tehoa vaativa on sopivampi. Sitten kun usein radalla näitäkin testataan niin kisaisampi testikuski heti laittaa tuon merkille. Etenkin kun ajavat jonkun puolen tunnin session täysillä niin loppupuolella sitä alkaa kuskin ja pyörän väsyessä miettimään että joo, vois olla vähän tymäkämpi jarru tässä.
Ja tarvittaessa se on vaihdettavissa, joten ei ole deal breaker kenellekään jos muuten on sopiva pyörä![]()
Olitko se sinä mustalla MT10:llä jossa keltaiset vanteet juuri hetki sitten Klaukkalan mutkapätkillä? Hiljainen pyörä, heitit u-käännökseen ja otit rajoittajaan kolmella vaihteella putkeen. Pihalta kuuntelin, että nyt tulee joku crossplanella ja hyvinhän se liikkuiNäyttää livenä kuskin kanssa paremmalta kuin kuvissa ilman kuskia.
Olitko se sinä mustalla MT10:llä jossa keltaiset vanteet juuri hetki sitten Klaukkalan mutkapätkillä? Hiljainen pyörä, heitit u-käännökseen ja otit rajoittajaan kolmella vaihteella putkeen. Pihalta kuuntelin, että nyt tulee joku crossplanella ja hyvinhän se liikkuiNäyttää livenä kuskin kanssa paremmalta kuin kuvissa ilman kuskia.
Oliskos ollut köpi kyseessä mahdollisesti?
Jos oli niin taitaa olla ensimmäinen suomessa asiakkaalle luovutettu MT 10.
Taitaa kirjoitella enemmän naamakirjan puolella nykyisin, en ole aikoihin nähnyt täällä kirjoittelevan.Luin MP Maailmasta jutun just tuosta Köpille menneestä Suomen ensimmäisestä MT-10:stä. Ton värinenhän sen näytti olevan. Missä Köpi muuten on? En ole pitkään aikaan nähnyt Köpin kirjoittelevan tänne mitään.
Olitko se sinä mustalla MT10:llä jossa keltaiset vanteet juuri hetki sitten Klaukkalan mutkapätkillä? Hiljainen pyörä, heitit u-käännökseen ja otit rajoittajaan kolmella vaihteella putkeen. Pihalta kuuntelin, että nyt tulee joku crossplanella ja hyvinhän se liikkuiNäyttää livenä kuskin kanssa paremmalta kuin kuvissa ilman kuskia.
Kas kun tänne ei vielä ollut MT-10 SP:tä noteerattu.
https://www.yamaha-motor.eu/fi/products/motorcycles/hyper-naked/mt-10-sp.aspx
Perus kymppiin vielä päälle:
- elektroninen Öhlins ERS -jousitus
- Monivärinen TFT-mittaristo
- QSS-vaihdeavustin (vai olikos tämä kympissä jo valmiina, ainakin lisävarusteena)
Kevyt hartialukko tolla Yamahan mainoskuvien mannekiinillä päällä koko ajan.![]()
.
.
ja
