Muhkeat munkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä ei taida olla listassa yhtäkään venesatamaa tai lossirantaa josta löytyisi kehuttavat burgerit?

Hattulassa Mierolan silta cafe toimii myös venesatamana. Koskaan en ole tuolla syönyt, joten kommentoikoon joku joka on. Googlella kehältä tunti ja 10 min.

Keppanakellari Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajan tuntumassa lienee mainitsematta myös. Tuolta olen saanut kelpo hampurilaisiakin. Googlen mukaan kehältä 1.09.

pertun mainitsema keppanakellari....oot saanu sielt jotain oikeesti hyvääki syötävää??? :blink: Tuota,hmm...ehkä näkemisen arvoinen paikka kyltteineen päivineen mut kyl aika ala-arvoinen sapuska kyl et ite en ainakaan toista kertaa "eksy" tonne :) Vaikka toiki ois tietty selvinny ku ois pläränny arvostelui ennen ku menee tilaa :thumbup:

Tulipa mieleen, että sotilaskodit on takuuvarmoja munkkipaikkoja. Tuolla listaus Sotilaskotiyhdistyksistä.

Edit: Sori ei noi olleetkaan itse sotilaskotien osoitteita, mutta osalle näkyi olevan linkki kotisivulle. Mm. Parolannummen vanha sotku on täällä ja Riihimäen sode täällä.

Ei ainakaan Sandiksen sodeen pääse ilman kulkulupaa,ellei joku "sisällä" oleva tule portilta noutamaan.Näin ainakin vielä pari vuotta sitten,kun kävin siellä poikaani moikkaamassa.

pertun mainitsema keppanakellari....oot saanu sielt jotain oikeesti hyvääki syötävää??? :blink:

Makuasia... vaimolta jos kysyy, niin ei se ainakaan pidä minua erityisenä kulinaristina :p Muistan, että tuosta itse paikasta ja sen viihtyvyydestäkin on oltu montaa mieltä, mutta kummasti siellä väkeä kuitenkin käy... olisiko sitten ne mutkatiet mitkä osaltaan vetää :dunno:

Ei ainakaan Sandiksen sodeen pääse ilman kulkulupaa,ellei joku "sisällä" oleva tule portilta noutamaan.Näin ainakin vielä pari vuotta sitten,kun kävin siellä poikaani moikkaamassa.

Hyvä tietää. Jos joku tietää muita kulkurajoitettuja sotkuja, niin niistähän voisi vinkata ettei tule turhaan ajeltua. Hennalan varuskuntahan lopetti juuri eli siellä ei kaiken järjen mukaan enää ole toimintaa. Säkylässä poikkesin muutama kesä sitten ja silloiseen parakkisodeen ainakin pääsi vapaasti. No Säkylä on kyllä jo hiukan syrjässä ketjun aloittajan antamalta alueelta.

Joo siihenpä juuri ongelma liittyy!
Jotain hyviä mestoja/ reittejä löytää sieltä, jotain muita täältä, ja ne loput mestat jostain kolmannesta ja neljännestä paikasta. Mä uskon vakaasti että toi motocaching vois olla se saitti joka oikeesti kerää KAIKKI tutustumisen arvoiset paikat, reitit ja mestat yhteen ja samaan sivustoon.
Tässä nyt vaikka Stadin lähettyviltä löytyvät:
k%25C3%25A4tk%25C3%25B6t.jpg
Laittakaa tuonne vain kaikki. Ovat sitten yhdessä paikkaa.

Pyynikin näkötorni Tampereella on tietyin reunaehdoin saavutettavissa alle tunnin ajomatkalla, ja on maisemaa ja luontoa ja munkit on kyl hyvii. Sanoisin ettei ole voita ja sokeria säästelty. :orgmp2:

Hyvä tietää. Jos joku tietää muita kulkurajoitettuja sotkuja, niin niistähän voisi vinkata ettei tule turhaan ajeltua.

Sama koskee Kirkkonummen Upinniemeä, vaatii kulkuluvan.

Lupa on taskussa.

Kesää, mopoa ja munkkikahveja odotellen :)

Nyt käydään kahvilla autolla.

Liitetiedostot

• parkissa.jpg
    parkissa.jpg
    91 KB · Katselut: 94
AI HERKKULES=tissejä moottoritiellä. Ja mä olen hurautellut siitä ohi kaikki nämä vuodet.
Arvatkaas missä pysähtyy possujono kun mä pääsen keväällä ohjastamaan:grin:

AI HERKKULES=tissejä moottoritiellä. Ja mä olen hurautellut siitä ohi kaikki nämä vuodet.

On siellä kyllä hyvät makkaraperunatkin. Pitäsköhän meidän kauden alussa käydä sellaset siellä syömässä? :grin:

Se pysähtyy siihen ekaan risteykseen ja ihmettelyyn, kun veturilla vain yksi asia mielessä ja kaikki muu jäi. :right:
(Tiedoksi tuleville possu-/tikkariletkan ensikertalaisille: Tämä oli vitsi :))

Jos ette oo käyny vielä semmoisessa mestassa kuin Ravintola Harakanpesä Espoossa, niin suosittelen käymään. Ravintola on vesitornin sisään rakennettu. Hienot näköalat. Tuli vain tuossa vkloppuna käytyä siellä. Paikka on aika tasokas, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen varsinkin kesällä.

Jos ette oo käyny vielä semmoisessa mestassa kuin Ravintola Harakanpesä Espoossa, niin suosittelen käymään. Ravintola on vesitornin sisään rakennettu. Hienot näköalat. Tuli vain tuossa vkloppuna käytyä siellä. Paikka on aika tasokas, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen varsinkin kesällä.

Voisiko olla Haikaranpesä? Vai pesiikö harakatkin vesitorneissa?

Se pysähtyy siihen ekaan risteykseen ja ihmettelyyn, kun veturilla vain yksi asia mielessä ja kaikki muu jäi. :right:
(Tiedoksi tuleville possu-/tikkariletkan ensikertalaisille: Tämä oli vitsi :))

En mä risteyksiin hyydy. Mutta tikkari vauhti lupauksesta on vaikee pitää kiinni jos oikeen innostuu:D

Alkuperäiseen aiheeseen palaten.
http://www.leipomokahvilanavetta.fi/

Mulle vaan aivan liian lähellä. Käyn joskus koiran kanssa kävellen.
Tää on kanssa niitä oikeita leipomokahviloita. Ei mikään pakaste/mikro ABC.

Voisiko olla Haikaranpesä? Vai pesiikö harakatkin vesitorneissa?

Harakanpesä löytyy Leppävaarasta, ja vesitorniksi aika kehno tuollainen 4 kerroksinen talo. Haikaranpesä löytyy Haukilahdesta, vesitornista.

Back