Lake
New member
Tässä eräänä päivänä kun ajelin töistäpäin kotia kohti kotilolla, jymähdin (tietenkin) kehä1:n neljän ruuhkaan. No kuten yleensäkin, minulla on tapana seurata vähän niitä peilejä ja kun huomaan että kaksipyöräinen splittailee ohi niin vedän niin sivuun kuin vain voin.
Kyseisenä päivänä eräs pyörä tuli ja minä väistin vasemmalle (siis olin vasemmalla kaistalla
). Kaveri joka ohi ajoi kiitti kohteliaasti nostamalla kytkin kättään. Tuota kiittämistä olen itsekin splitatessa harrastanut, mutta en ole koskaan tiennyt kuinka mukavaa on autoilijasta kun saa kiitosta.
Tuli hyvä mieli ja rupesin funtsimaan että jos näin pienellä eleellä saadaan autoilijalle parempi mieli letkassa seisomiseen niin sitähän pitäisi käyttää huomattavasti enemmän.
Asennekasvatusta! Jos kiitän autoilijoita en yht'äkkiä olekaan se kauhea bomber hurjastelija tai Helvetin enkeli. Jos autoilijalle tulee parempi mieli hän varmasti antaa tilaa myös seuraavalle mopolle.
Ainakin minä aion nostaa käteni kiitokseen aina kun siihen on pienikin syy.
Kyseisenä päivänä eräs pyörä tuli ja minä väistin vasemmalle (siis olin vasemmalla kaistalla
Tuli hyvä mieli ja rupesin funtsimaan että jos näin pienellä eleellä saadaan autoilijalle parempi mieli letkassa seisomiseen niin sitähän pitäisi käyttää huomattavasti enemmän.
Asennekasvatusta! Jos kiitän autoilijoita en yht'äkkiä olekaan se kauhea bomber hurjastelija tai Helvetin enkeli. Jos autoilijalle tulee parempi mieli hän varmasti antaa tilaa myös seuraavalle mopolle.
Ainakin minä aion nostaa käteni kiitokseen aina kun siihen on pienikin syy.