• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muistakaa kiittää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lake
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse tuossa aamusta ajellessani täällä pohjoisessa tuota 4-tietä niin hämmästyksekseni huomasin pitempää letkaa ohitellessani että yllättävän moni auto väisti pientareella kun tulin taakse jolloin pääsin nätisti ohi välittämättä vastaantulevasta liikenteestä.

Kyllä tuli reippaasti nostettua räpylää kaikille tilaa tehneille ja ainakin itsellekkin jäi hyvä mieli  
biggrin.gif
Et tu, brute....
Niinpä olen itsekin huomannut.
Joskus on vaikea viestittää jopa, etteipä tässä niin kiirettä ole, kun joku väistää miltei ojaan ja autoja tulee vastaan.
Eikä tee mieli säikytelläkään ketään.
Koettanut muistaa kiitellä huiskautuksella.

Pyrin aina kiittämään saamastani tilasta vilkulla tai käden heilautuksella, mieluiten molemmilla. Koska itse arvostan tilaa antavia ja joustavasti ajavia niin pyrin siten myös itse toimimaan kun on esim. peräkärry perässä niin tietä annan aina kun se on tarpeen/mahdollista. Toivon sen antavan hyvänmielen kanssa kulkijoille ja ehkäpä hekin sitten antavat tilaa muille helpommin.

Suomeenkin mahtuu hiukan liikaa näitä "minulla on oikeus ajaa juuri niin hiljaa kuin haluan jne. jne."-tyyppejä
mad.gif

062802moto_prv.gif
juu kiittää pitää silloin kun aihetta on , se on ihan niinkuin hyvä ja huono palvelu..
edellisenä vkl juuri tuli varmasti hyvä mieli molemmille kun ajelin veikkolasta espooseen päin vanhaa tietä ja semmoinen "täti-ikäinen" autolla edessäni, kiire ei ollut mihinkään ja ajelin rauhassa perässä kunnes hän vilkautti valoja ja ystävällisesti näytti vielä että mene vaan rauhassa ohi..no minähän menin ja heilautin kättä kiitokseksi johon hän vielä iloisesti vilkutti takaisin
062802jumpie_prv.gif
joten vaikka kaikki eivät olekaan yhtä positiivisia niin jatkan silti kiittämistä, sillä kyllä se sama ihminen sen varmasti mieluummin tekee jatkossakin kun huomaa että sitä osataan arvostaa.

Kyllä se tumppu kiitokseksi nousee jos joku tietä antaa - antoi sitten tarkoituksella tai vahingossa
wink.gif

Tosin tässä taas tänä aamuna about 06:45 oli yksi "kiireinen" Kehä I, Africalla ilmeisesti kun piti ihan väen väkisin splitata vaikka autoni (kyllä, tänään joutui poikkeuksellisesti mennä autolla duuniin) mittarissa oli yli 100 ja gepsu vieressä näytti karvan alle, 80 alueella
eek.gif
Kyllä siinä toiset taas saa "parit" kiitokset splittuksesta heitellä jotta tuollainen kohellus tulee taas kuitatuksi
confused_orig.gif

Back