Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kyllä pakko kehua yamppaa

KomiaMielestäni tyylikkäämpi kun perus pizzalaatikko takana. Pysyykö kalsari lämpimänä putkien vieressä?
![]()
Onkos kukaan vaihtanut ohjaustankoa ja/tai sen kiinnikettä matalampaan malliin? Ajattelin siirtää tankoa alas ja eteenpäin, mutta mietityttää osuisiko tämän jälkeen kahvat ilmanottopömpeleihin...
Mielenkiintoista! Mikä sen sovittamisen ongelma oli? Mitä nyt olen yläkolmiota katsellut, niin jos oikein matalan kiinnikkeen laittaa, niin tanko voi osua tolppien yläpäihin missä on iskarin ja jousen säädöt.Vaihtoin itelle fatbarin kesällä 2014. Ei ole ihan niin yksinkertainen homma kuin voisi olettaa. Ensinnäkin sopivien raisereitten etsintä oli yllättävän työlästä, kunnes sopivat löytyivät Biltemasta. En muista merkkiä tai mallia, mutta paketissa oli paljon erilaisia osia, joista sai muokattua korkeuden sopivaksi.
Minulla ei ole tavoitteena erityisesti leventää otetta, vaan saada tankoa alas ja eteenpäin. Tanko tulee nyt aika silmille kun kyhnötän radalla tankin päällä.Toisekseen, orkkisletkut ovat liian lyhyet leveämmän tangon kanssa.
On minullakin yhdet punosletkut odottamassa sopivaa tankoa. Tilasin HEL-letkut Englannista suoraan pääkallopaikalta, mutta ei ne käyneet ja nyt eivät jaksa enää posteihinikaan vastata.Ratkaisu löyty EBaysta, josta tilasin teräspunokset edulliseen hintaan.
Tuosta ilmanottoihin osumisesta en osaa sanoa, mulla on sen verran korkealla tuo ettei taida osua lähellekkään tankkia. Yleisesti ottaen voin kyllä sanoa että paljon parempi on tuo leveempi tanko ku orkkis. Ketteryys lisäänty huomattavasti, ajoasento on mun mielestä parempi samoin kuin ulkonäkö!
Mielenkiintoista! Mikä sen sovittamisen ongelma oli? Mitä nyt olen yläkolmiota katsellut, niin jos oikein matalan kiinnikkeen laittaa, niin tanko voi osua tolppien yläpäihin missä on iskarin ja jousen säädöt.
Tangon alas saaminen ei varmastikkaan ole ongelma, mutta jos eteenpäin sitä vielä haluat, niin sitten pitänee tosiaan katsella nuita muotoiltuja tankoja.
.mutta kuulosti siltä että startti olis pyörinyt mukana.sammutin heti!!