Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No peilit taitaa väristä kaikissa V2 koneissa ja olisin huolissakin jos Ducatin kuivakytki ei pitäisi ääntä. Sitä paitsi tuo uusi alumiinikehikolla oleva kytkin ei pidä edes ääntä vanhoihin verrattuna..Hyvää: "Rento ajoasento, hyvät jarrut, vääntävä moottori"
Huonoa: "Värisevät peilit, kova istuin, äänekäs kytkin"
Kysypä maahantuojalta:Tuohan kuullostaa siltä, että tankkausvälikin on riittävän pitkä.
Vielä pitäisi päästä koeajolle. Mahtaakohan jossain mopoliikkeessä olla multistradaa koeajettavana?
Mikäli puhutaa designista vielä niin ei tuo sivukuvanto jää kauaksi uuden fasun sivu kuvasta...kummallista että yamaha on lähtenyt taas samoille linjoille, mutta niinhän se elämässä menee toiset tekee ja toiset miettii.Vähän menee offtopic, mutta melkoisen hyvältä näyttää tämä paketti. Hyvät on roippeet tuohon hintaan!
Ainaski koeajolle olis mukava mennä...![]()
![]()
![]()
Niin siis jos ois vähän enemmän rahulia, niin olisin jo käynyt vaihtamassa tuon alle!
Ajelin kerrankin tankillisen rauhallisesti. Nopeudet max n.100 km/h. Kierrokset eivät juuri ylittäneet 4000 rpm. Kulutus 4,85 l/100km. Kierroksia lisää ja litra kulutusta lisää.Hei LaliDuca, kun sinulla on noita kilometrejä jo reilusti takana, niin mitenkäs tuo polttoaineen kulutuspuoli ja toimintasäde tankillisella?
Alfa Romeo Arna, cherryn kori.Alffa on alffa ja Nissan on nissan!
Nyt menee jo tosi pahasti ohi aiheen, mutta mikä oli se "alfa"joka oli tehty nissanin kuoriin (ja kysymys 2 minkä nissanin?)?
Kuulepas Fabio, luulisin että sinun mielipide Multista on tämän threadin aikana tullut jo varsin selväksi.Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!
Älkää hyvät veljet ottako tosissanne...täytyy sitä sadepäivää jollakin provota ..sorry jos loukkasin jotakuta !!Kuulepas Fabio, luulisin että sinun mielipide Multista on tämän threadin aikana tullut jo varsin selväksi.Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!
En tiedä tunnetko esim. LaliDucaa, mutta minä en ainakaan menisi tuntematonta kaveria sanomaan "runkkariksi"![]()
Ei nyt tosissaan, mutta moisen kommentin perään voisi laittaa hymiönÄlkää hyvät veljet ottako tosissanne...täytyy sitä sadepäivää jollakin provota ..sorry jos loukkasin jotakuta !!Kuulepas Fabio, luulisin että sinun mielipide Multista on tämän threadin aikana tullut jo varsin selväksi.Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!
En tiedä tunnetko esim. LaliDucaa, mutta minä en ainakaan menisi tuntematonta kaveria sanomaan "runkkariksi"![]()
![]()
![]()
Fabion anteeksipyyntö hyväksytty, kun oli niin hieno perustelu. Kiitokset 750S:lle puolustamisesta. (Sulla on poika moraali kohdallaan, sä oot hiano mies) Jep, ja sä et kuulosta oikeelta Ducatistilta...Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!
Hehehehehe...en niin...olen vain virtuaali-ducatisti, jolla joskus suusta pääsee "sammakoita"Jep, ja sä et kuulosta oikeelta Ducatistilta...Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!
Eivät ole!Hehehehehe...en niin...olen vain virtuaali-ducatisti, jolla joskus suusta pääsee "sammakoita"Jep, ja sä et kuulosta oikeelta Ducatistilta...Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!![]()
...haluaisin kylläkin liittyä seuraanne...onko ne hyviä pyöriä ?![]()
![]()
Mulle tuli Bella Italia meetingissä yksi Kawasaki (vihreä nahkapuku) mies juttelemaan ja aloitti: eikös nuo Ducatit ole vähän tehottomia ja epäluotettavia? Vastasin vain: mutta tulit kuitenkin kattomaan niitä? Keskustelu loppui siihen...Eivät ole!Hehehehehe...en niin...olen vain virtuaali-ducatisti, jolla joskus suusta pääsee "sammakoita"Jep, ja sä et kuulosta oikeelta Ducatistilta...Vittu että se on ruma ... ei ole oikea ducati..runkkarien mopo !!![]()
...haluaisin kylläkin liittyä seuraanne...onko ne hyviä pyöriä ?![]()
![]()
Ne ei kestä mitään, ne on ylihintaisia, sähköt on, ducatistit on diivoja, tankit on mutkalla jo tehtaalta tullessa ja kisojakin niillä voitetaan vaan jos Japanialaiset niin haluaa![]()
![]()
![]()