• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Multistrada V4

Ruotsalaiset kyllä pääsi, toki nehän on silloin 20-malleja, mun oma tulee olemaan rehellinen 21 [emoji6][emoji41][emoji16]
 
ducati.comin konfigurointi sivuille ilmestynyt lisää lisävarusteita...ja kun valkkaa italiankieliset sivut niin niissä on kamoille hinnat jotka kovin lähellä härmäläisiä hintoja.
 
ducati.comin konfigurointi sivuille ilmestynyt lisää lisävarusteita...ja kun valkkaa italiankieliset sivut niin niissä on kamoille hinnat jotka kovin lähellä härmäläisiä hintoja.

Tankin sähkölukollinen korkki vois olla hyvä. Jos laite on kerran ahne bensalle niin sitä tarvii usein...näkyi yhdessä videossa mutten löytänyt sitä sivulta kun nopeesti kännyllä selasin.
 
Viimeksi muokattu:
Ducati Saksan sivulla moinen 255 €
302d9b5974ac5b76c491b96dc0dc13f7.jpg
 
No just. Tota tarvii joka reissussa, välillä useemman kerran päivässä.

Vielä kun tietäis miten pitkälle puhelimen ohjaus onnistuu pyörän kautta. Mietin tässä että hommaisko jotkin hyvät bt-luurit joista elektroniikat istuttais kypärään. Parempi olis kyllä jos sais valmiin systeemin.
 
Vielä kun tietäis miten pitkälle puhelimen ohjaus onnistuu pyörän kautta.
Noissa olen itse tullut siihen johtopäätökseen että tulee parempi kun hommaa vehkeet erikseen. Voi sitten vaihtaa helposti kun tulee parempia eikä ole naimisissa esim. auton/pyörän/kypärän tekniikan kanssa.

Tuo navi multin näytöllä on periaatteessa hieno juttu. Kuitenkin pessimisti minussa epäilee että näinköhän kuitenkaan toimii yhtä hyvin kuin erillisnavi. Saako esim. navi/känny/kypärä kolmikantaa toimimaan yhtä monipuolisesti. Ja mitäs sitten kun johonkin noista tulee uusi versio, pitääkö vaihtaa koko pyörä että toimii.
 
Omalla vanhalla fighterilla pystyy ajamaan ykkösellä kolmeakymppiä. Ei ole oikein ruuhkamopo ei.
Tuoissa uusi faitteri on ihan uskomaton. Toimii nöyrästi pienillä kierroksilla ja ruuhkanopeuksilla vaikka tehoa löytyy tarvittaessa vähintäänkin riittävästi. Nyt kun ovat näemmä Multissa pudottaneet ykkösen ja kakkosen välityksiä verrattuna faitteriin niin on varmasti nöyrä kävelynopeuksilla suuremmillakin painoilla.
 
..Vielä kun tietäis miten pitkälle puhelimen ohjaus onnistuu pyörän kautta...
"At bike launch, Ducati Connect App will support the following functions:

Communication
- Telephone keypad, allow to compose and dial a telephone number
- Contacts, access the contacts saved on your phone on the go

Music
- Media Player, access the music on your phone

Navigation/Info
- Sygic, "the world's most installed offline GPS navigation app"

In the future additional Apps will be supported (e.g. Ducati Link App)"

Tuolta voi opiskella lisää kaikenlaista: https://www.ducati.com/ww/en/bikes/multistrada/multistrada-v4/tutorial-video
Ja tuolla voi mm. reenata itsekin: https://multistradav4dashboard.ducati.com/?_ga=2.42847525.1436506959.1609692033-890365478.1589882506
 
Tiedot on vielä puutteellisia sikäli että "music player" on vähän epätäsmällinen. Entäs striimauspalvelut kuten spotify, tidal ja nettiradio(t), joita usein kuunnellaan nettiselainta käyttäen...

No, ehkä se nähdään tässä lähipäivinä. Olisi kyllä hyvä saada valmis paketti. Ainakaan noihin perinteisiin kotiloihin ei ole tullut mitään uusia toimintoja vuosiin, vaikka on digimittaristoa siellä täällä. Kaupathan on tehty ja jälkikäteen tehtävät päivitykset eivät tuo kassavirtaa. Tai ehkä joskus tulee maksullisia softapäivityksiä. Teslasta en tiedå.
 
Ducati Connect ei pysty käyttämään puhelimen nettiselainta, ainakaan toistaiseksi. Musiikin osalta vain puhelimen omaa musiikkikirjastoa.

Eli tolta osalta hyöty on olematon. Ei nykyisin ole mitään järkeä ladata puhelimeen tuhansia tiedostoja. Olisivat nyt tehneet kunnon implementoinnin niin että koko näyttö olisi peilattu mittaristoon ja kursorin ohjaus tikulla. Hyvä kuitenkin että on edes vähän yritystä.
 
...Olisivat nyt tehneet kunnon implementoinnin niin että koko näyttö olisi peilattu mittaristoon ja kursorin ohjaus tikulla...
Rajoitteena on Boschin mySPIN. Luetteloa käytettävissä olevista sovelluksista luvataan päivittää säännöllisesti.

...Mietin tässä että hommaisko jotkin hyvät bt-luurit joista elektroniikat istuttais kypärään...
Toiminnot on testattu ja validoitu Ducati/Cardo Communication System V2:lla sekä Ducati/Nolan Intercom B901 X:llä. "Muitakin sisäpuhelimia on kuitenkin mahdollista yhdistää ja käyttää, vaikka kaikkien markkinoilla olevien sisäpuhelinten toimintaa ei ole mahdollista taata."
 
Käin kattomassa, perusväri oli jotenkin pliisun näköinen ja päädyin upgreidaamaan tilauksen sporttiin. Sen (tod.näk viimeisen) kerran kun uutta ottaa niin olishan se hyvä jos ei tarvi heti teippailla.Toimitus menee pari kk myöhemmäksi, mutta toukokuu on vielä ok. Onneks on tuo sf varapyöränä.
 
Ne hopeiset kylkipaneelit aattelin kalvottaa...ellei onnistu tehtaalta heti saamaan punaisena.
 
Back
Ylös