Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ducati Connect ei pysty käyttämään puhelimen nettiselainta, ainakaan toistaiseksi. Musiikin osalta vain puhelimen omaa musiikkikirjastoa.
Ducati Connect appi kännyssä avaa music täpätessä spotifyn [emoji6]
Mopoahan mulla vielä ei ole, mutta olen asentanut Ducati Connect appin molempiin puhelimiini (android ja iPhone).
Appissahan on ne neljä täpättävää kohtaa eli Musiikki, Kontaktit, Puhelin ja Navigointi. Navigoinnista täpätessä aukeaa se Sygic (ilmeisesti ainoa toimiva navigointi), puhelinta täpätessä aukeaa numeroiden valinta, kontakteja täpätessä aukeaa yhteystiedot...mutta sitten...iPhonea käyttäessä täpätessä musiikkia, aukenee Apple Music, kun taas androidia käyttäessä aukenee Spotify.
Tämä siis miten mulla itse appi toistaiseksi toimii...
Juu, ei toimi, testattu on. Ei näy Spotifyta Multistradan mittaristossa, vain se puhelimen oma musiikkikirjasto. Kyllä se on niin, kuin tuo Ducatin vastaus (saksan kielinen) kertoo. Kokeilin vielä niin, että laitoin Soptifysta soimaan kappaleen ja sen jälkeen Multistradasta virrat päälle. Kappale lakkasi kuulumasta heti, kun Bluetooth-yhteys oli muodostunut. Siis jo ennen WiFi-yhteyttä ja sen jälkeistä Ducati Connect -yhteyttä.Mainiota. Pitää varmaan itekkin testata. Ei tullu mieleen tuo sovelluksen lataus.
Juu, ei toimi, testattu on. Ei näy Spotifyta Multistradan mittaristossa, vain se puhelimen oma musiikkikirjasto. Kyllä se on niin, kuin tuo Ducatin vastaus (saksan kielinen) kertoo. Kokeilin vielä niin, että laitoin Soptifysta soimaan kappaleen ja sen jälkeen Multistradasta virrat päälle. Kappale lakkasi kuulumasta heti, kun Bluetooth-yhteys oli muodostunut. Siis jo ennen WiFi-yhteyttä ja sen jälkeistä Ducati Connect -yhteyttä.
Mutta kokeilitko niinpäin, että pyörän ja puhelimen yhteys olisi jo päällä, ja vasta sitten törkkäät luurista spotifyn päälle? Voipi toki olla etteivät kaikki toiminnot ole käytettävissä, mutta monelle riittäisi varmaan kappaleenvaihto eteen ja taakse... Ainakin autossa voi tällä tapaa (eteen, taakse, pause) ohjata mitä tahansa mediaa cmoresta, netflixistä sun muista alkaen, vaikka auton kännykkäyhteys ei todellakaan ymmärrä noiden päälle muuten yhtään mitään.
No niin, päivitetäänpäs tätä hieman. Testailin jo viikko sitten, mutta nyt vasta ehdin tänne kertoilemaan tuloksista: Jos Ducati Connect on kytkettynä, niin sen pyyhkäisy sivuun, jotta pääsee tökkäämään Spotifyn päälle, aiheuttaa Ducati Connect -yhteyden katkeamisen. Mutta... Nimittäin testasin nyt uudestaan siten, että minulla oli Bluetooth-kaiutin liitettynä järjestelmään. Kytkin virran päälle ja odotin, että Multistrada löytää sekä puhelimeni että kaiuttimen. Tämän jälkeen laitoin kappaleen soimaan Spotifysta. Kappaleita pystyy ohjaamaan: Edellinen, seuraava, pause ja stop. Tämä tapahtuu siis Bluetooth-yhteydellä ja ajomoodin ollessa Touring tai Urban. Kun sitten kytkee kännystä Ducati Connectin päälle, niin musiikki jää kyllä soimaan, mutta sitä ei pysty ohjaamaan mitenkään tuolla WiFi-yhteydellä, koska sitä ei siellä näy. Jos haluaa muuttaa kuunteluaan, niin täytyy tulla pois Ducati Connectista, siirtyä musiikkivalikkoon, hoitaa siellä hommansa ja tulla pois. Tämän jälkeen takaisin Ducati Connectiin ja hetken päästä sen valikko aukeaa. Hieman siis hankalaa, jos ei ole valmista mieleistä soittolistaa kuunneltavana. Onneksi kuitenkin puhelin voi olla rauhassa tankkikatteen kotelossa tai taskussa eikä sitä tarvitse välttämättä räplätä kesken ajon. Toisaalta, jos soittolista tai kappaleet ovat puhelimessa, niin silloin sitä pääsee ohjaamaan Ducati Connectin kautta.Mutta kokeilitko niinpäin, että pyörän ja puhelimen yhteys olisi jo päällä, ja vasta sitten törkkäät luurista spotifyn päälle?...
Onneksi toi XR ei paina tankattunakaan yli neljännestonnia!