• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mun Shanya Twin....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GriZzLy

New member
Noniin...tässä sitten minun pyöräni. Pikkasen on vaiheessa vielä, mutta jotain olen saanut tehtyä sille.
Eli Suzuki SV 650 S, vm -01.

Alku:
Sv650sOld.jpg

Keskivaihe, tai aika paljon tehty jo. Eli bellypan ja iridium paikalla. Minivilkut,korotettu perä, undertray ja omatekoinen kilpiteline:
SV650s.jpg

Ja tässä vaiheessa nyt. Devilin putki paikalla. Katkaistu 12 cm pois jotta ei tarvitsisi modata vilkkuja taas...ja äänet vaan pareni
wink.gif
:
sv650snew.jpg

Vielä on jonkun verran työtä jäljellä, mutta pitää vähän saada massia kasaan ensin
smile_org.gif

Hyvä kysymys...?
Ostin bellypanin ja jotain muuta pientä hilavitkuinta samalla, joten ei hajuakaan. Stormilta sen ostin, listahinta noin 140 eemeliä jos en muista ihan väärin.

siistin näköinen pelihän se siinä
smile_org.gif
onnea hyvästä valinnasta.tuo devilin putki istuu kuin pikkusormi nenään tuohon pyörään.tarvii joskus päästä kuulemaan soundit..

Ja ääneet vaan pareni kun otettiin ylimääräiset 12 cm pois pöntöstä...Ei jaksanut enää modata vilkkuja, niin katkaistiin sitten pöntön. Hitto että se hiilikuitu muuten syö rautasahaa...
tounge.gif
Vielä tekisi niin paljon mieli tehdä sille, mutta katsotaan nyt, ei saa käytännöllisyyskään kärsiä.

Back