Mun uus mopotin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slip
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

slip

New member
Noni. Nyt on mopo uusittu. Pihassa on tommonen otsikossa mainittu laite. Siisti. Mittarissa nyt noin 2800km. Varusteita tuli mukana Givin laukku, Devil SB2 bolt-on, Dynojetin suutinsarja ja vihreä pleksi. Renkaalta oli max.tehot 105hp ja max.vääntö 67Nm.

Ensivaikutelma on aika kiva verrattuna vanhaan 1993 mallin 750 Gixxeriin. Ajoasento on parempi. Pirun kevyt käsitellä ja paljo helpompi hallita kaikinpuolin. Vanhalla ei tarvinnu kylläkään antaa yhtää kaasua kun lähti liikkeelle, tällä tarvii muuten sammuu. Se on harmi. Alhaalla 1000-3000rpm oli vanhukses perstuntumalla enemmän vääntöä, mutta muuten voima riittää hyvin kaspäälläkin ohittelemiseen. Ajo-ominaisuudetkin pysyy kakspäällä ajaes. Etupyörä on kevyt 8000rpm jälkeen ja tehoa on tuola mulle näillänäkymin ihan riittävästi. Ohjausiskari vois olla kiva lisä, jossain 150 vauhdissa kun pyörä "palas" asvalttiin oli aika hervoton ohjaus hetken, saas nähdä saako iskaria irti. Ja valot! Tuossa vanhuksessa ei oikeastaan semmosia ollukaan näihin verrattuna. Toi Devil on kyllä helkkarin äänekäs. Itteäkin rupes välillä ottaan se pannuun.

Kuvia ja käppyrät laittelen huomenna kun saan ne koneelle. Nyt täytyy mennä tarkastelemaan noiden valojen hyvää näyttöä tonne kaupunkiin.
wink.gif

Jep laitahan kuvia, että päästään ihailemaan.
Itsekin olen vähän miettinyt seuraavaksi 6R:ää

062802moto_prv.gif

Voi prkl, kuulin kans että oot tommosen laittanu, onneksi olokoon! Pitää käyrä kans joku päivä ajelemas, flunnssa perhana on vaan haitannu meikän ajua. Pitää kans hommata tohon omaan toi ohjausiskari, on kans aika hervoton toi ohjaus aina välillä
crazy.gif

Eeii, eeii, eeii. Kyllä mulla on tässä niin iso piha että siinä keposesti pystyy keulimaan 150. Ja portit kun olin laittanu kiinni niin sehän on niinku ajelis suljetulla alueella.
wink.gif

Kuva mopottimesta.

Voi prkl, kuulin kans että oot tommosen laittanu, onneksi olokoon! Pitää käyrä kans joku päivä ajelemas, flunnssa perhana on vaan haitannu meikän ajua. Pitää kans hommata tohon omaan toi ohjausiskari, on kans aika hervoton toi ohjaus aina välillä  
crazy.gif
Paa vaksia ku oot terve nii mennähän "happihyppelylle".

sanoi:
No on se magee eli onneks olkoon ja nyt sit vaan paljo kilsoi.

Kiitoks kiitoks. Makia se on mustakin.
smile_org.gif
Nyt on tullu eilisestä jo 500 kilsaa.

Noihin vihreisiin Kawoihin käy kyllä tosi hienosti tommonen vihree pleksikin... Tähän lopputulokseen olen tullut vuosien varrella. Heh, hyvä minä...
tounge.gif
HIENO ON!!!

Noihin vihreisiin Kawoihin käy kyllä tosi hienosti tommonen vihree pleksikin... Tähän lopputulokseen olen tullut vuosien varrella. Heh, hyvä minä...
tounge.gif
HIENO ON!!!
Joo se pleksi on siitäkin hyvä että jos rupee jostain syystä Kawa jurppimaan niin kun työntää sen suohon ei edes pleksi paljasta sen sijaintipaikkaa.
wink.gif
No koitan nyt kuitenkin olla kyllästymättä.

Onnea vaan komiasta kikottimesta. Kaverilla samanlainen hopea -03. Vihreä tosin sopii Kawaan paremmin
wink.gif

Laitanpa tähän tämän käppyrän. Täytyy käydä jossain muuallakin dynottamassa vielä niin saa tietää että kuinka paljo erilainen tulee muualta. Tää on otettu motokeitaassa. Vähän on viivat epäselviä mutta nythän niitä voi tulkita niinku parhaaksi näkee.
tounge.gif

Onnea!!..sullakin on tommonen keulismisrauta tossa takana..
tounge.gif

Kawa
buttrock.gif

Back