• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muuttuuko persoona

Muuttuuko persoona - kun kypärä sujahtaa päähän

• Ei (ihan sama tyyppi oon kypärä päässä)

Ääniä: 3 75,0%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 0 0,0%
  • Olalla istuva mörrimöykky ottaa vallan

• Musta tulee Don Johnsson / Pamela Anderrson

• Karvat kasvaa, hampaat pitenee ja oikee läsi kramppaa

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Kiroilen kaikkia liikenteessä mokailevia ehkä enemmän kuin muuten, tosin samaa teen autonkin ratissa. Ja itsessähän ei liikenteessä kulkiessa ole mitään vikaa, ehkä se eroaa on normaalista minusta, yleensä muuten ymmärrän olevani samanlainen kuolevainen kuin muutkin
smile_org.gif

"Siviilissä" olen kukkahattuinen, mutta kun kypärä sujahtaa päähän ja veri ei pääse kiertämään niin tulee kahvaa käännettyä ja kirottua kun ei kulje tuo pyörä niinkuin haluaisi  
mad.gif
Sitten alkaa muutkin tielläliikkujat ketuttaa.. Mutta välillä toisaalta on kiva ajella todella rauhallisesti eikä tarvitse ajaa edes rajoitusten mukaan vaan ajellaan alinopeutta
biggrin.gif
Päästää sitten kiireellisemmät ohi ja jatkaa ajelua ja nauttii moottoripyöräilystä  
inlove.gif
Ilmetty minä
eek.gif

Ainakin aistit valpastuu, muuta liikennettä tule tarkkailtua vähän kuin olisi itse näkymätön. Ja kyllä se jonkinlainen pirun sarvikin koettaa nostaa päätään...

Juu, taas huomas et persoona muuttu kun mopo meni talviunille...alko kaikki vithuttammaan ja tylsää kun ei oo kaveri pihalla, jonka kans vois heittää iltalenkkiä  
sad_orig.gif

Pitäisköhän alkaa "sauva"kävelemään  
idea3.gif

Kyllä se vähän muuttuu. Ei oleellisesti. Pyörällä on kiva vähän
lähettää? motarin rampista. Muuten täysin sääntöjen mukaan.
Ja autolla ei tarvitse yrittää, vaik parjattu VOLVO on kauppa kassina(t4) ei kuljemihinkään. PS. asenne kysymys.

Muuttuuhan se... Rauhallisesta viisihenkisen perheen isukista kuoriutuu iltaisin naurettava kyykkypelle, yhteiskunnan suuri vihollinen, joka lapsellisella liikennekäytöksellään kusee kaikkien lainkuuliaisten kansalaisten muroihin. (Ja nauttii siitä ilman häpeää) Päivällä olen kuitenkin hyvä ihminen, eli oman elämän lepakkomies...  
biggrin.gif

Back