Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joooooo...tota....öööhhhhh....?? Noh, kauneus taitaa tosiaankin olla katsojan silmässä..!!??
No se ei kyl oo mahollista et minä oisin ollu, mut onhan noita kaks samanlaista kilvissä tällä hetkellä, eli voi se samanlainen pyörä olla.hmm, ei oo mitenkään mahdollista että oisit tänään tullu Espoossa vastaan? Joku samannäköinen pyörä tuli, mutta vauhista en nii tarkkaa kerinny kattoa .![]()
Okei. On siinä yks asia mikä ei oo ihan onnistunut. Peilit tärisee sen verran 80-130 nopeudessa et niistä ei oikein näe. Toi siis kutos vaihteella, kierroslukualuetta en oo kattonu, mut tekee samalla alueella muillakin vaihteilla. Tosin tapana on aiemminkin ollu kattoa aina olan yli, joten ei minua häiritse pahasti.Tylsää luettavaa,kun kaikki kehuu![]()
Heitetään tähän,että se on moottoripyörien Dniepr![]()
No hard fealings, on se hieno![]()
Mitä niillä peileillä tekee,kun pitää huolen,ettei takaaOkei. On siinä yks asia mikä ei oo ihan onnistunut. Peilit tärisee sen verran 80-130 nopeudessa et niistä ei oikein näe. Toi siis kutos vaihteella, kierroslukualuetta en oo kattonu, mut tekee samalla alueella muillakin vaihteilla. Tosin tapana on aiemminkin ollu kattoa aina olan yli, joten ei minua häiritse pahasti.Tylsää luettavaa,kun kaikki kehuu![]()
Heitetään tähän,että se on moottoripyörien Dniepr![]()
No hard fealings, on se hieno![]()
![]()