• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MV Agusta Brutale 910

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AVe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kenellä on Espoossa tämmönen? Tuli bongattua espoon keskustassa k-raudan ja nesteen risteyksessä. Oli tulossa lommilasta päin ja kääntyi kuninkaantien lukiota kohti? En kerennyt kunnolla tutkailla pyörää kun bussissa istuin (???), mutta kyllä sävähdytti kun luki perässä tuo MV Brutale teksti (tjtn sinnepäin.
smile_org.gif
).

hmm, ei oo mitenkään mahdollista että oisit tänään tullu Espoossa vastaan? Joku samannäköinen pyörä tuli, mutta vauhista en nii tarkkaa kerinny kattoa . :P
No se ei kyl oo mahollista et minä oisin ollu, mut onhan noita kaks samanlaista kilvissä tällä hetkellä, eli voi se samanlainen pyörä olla.  
smile_org.gif

Kokemuksia ei oo viel ihan tuhatta kilsaa joten pitää viel ajella ennenkuin osaa hirveemmin kertoilla.
Luistokytkin vaati alkuun hieman totuttelua, mutta kyllä se vaan on mukava kun siihen on tottunut. Kone vetää tasaisesti ja puhtaasti koko alueen läpi. Ykkösellä keula pyrkii väkisin ilmaan. Ajoasento on varsin rennon pysty, kovemmassakaan vauhdissa ei tarvitse "roikkua" kyydissä, vaan ajaminen on melko vaivatonta.

062802moto_prv.gif
inlove.gif
Kuopiossa näin samanlaisen alkukesästä... en muista tarkkaan oliko suomi kilvet? Mutta what ever, MAGEE!!!

Hieno naku, tosin kun Agustan ostit niin itse olisin toisenlaisen ostanut. Mutta pirun hieno tämäkin
062802jumpie_prv.gif

Kenellä on Espoossa tämmönen? Tuli bongattua espoon keskustassa k-raudan ja nesteen risteyksessä. Oli tulossa lommilasta päin ja kääntyi kuninkaantien lukiota kohti? En kerennyt kunnolla tutkailla pyörää kun bussissa istuin (???), mutta kyllä sävähdytti kun luki perässä tuo MV Brutale teksti (tjtn sinnepäin.
smile_org.gif
).
Jos rekkari oli mv-jotain tunnen tapauksen.....
wink.gif

smile_org.gif
).
Jos rekkari oli mv-jotain tunnen tapauksen.....
wink.gif
eikös mikalla oo r-malli..........(punainen venttiili koppa.....)

siis tunnet myöskin tapauksen.... no ärrähän se on, ja vielä vähän spessumpi, eli Starfighter Titanium (23:n sarjasta no:17).

Tähän samaan konkurssiin voin yrittää vastata myös tuohon edelliseen kysymykseen huolloista ja pelityksestä....
eli ym.Agusta ei ole mun, enkä sillä ajanut mutta tässä kaikki mitä tiedän:
pelittää hyvin, säädetty/huollettu tehtaalla San Marinossa 3 viikkoa sitten. Eka huolto tehtiin Hyvinkäällä maahantuojalla, n. 300 eskoo.
Siis se huoltopaikka MV:lle on MP-Racing.
smile_org.gif
wink.gif

On kuulemma aika fantastico!
062802moto_prv.gif

Joo tosiaankin on sanottava samaa ku joku muu tossa sano. Näitä ei iha joka kulmassa tuukkaa vastaan. Todella upea! ainoastaa valo ei oo mun mielee. Tosin mun mielest speed triplen valot on uber nätit ni ei kannata mun kommentille paljo painoarvoa antaa
biggrin.gif
Mutta todella makea pyörä ja luultavasti hintansansa väärtti. vaikka vähä kalliimpi lelu onkin (kateellisen panettelua)
blush.gif

Back