MV Agusta F4 1000S

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jammer

New member
Elis tollanen tonninen Agusta olis tulossa
166heppaa ja painoa 192kg

Lisää tietoa alempana olevast linkistä
http://www.motards-online.com/articles/news.php?ref=163


mv-F4-1000-3.jpg


mv-F4-1000-1.jpg


mv-F4-1000-2.jpg


mv-F4-1000-5.jpg


mv-F4-1000-6.jpg
 
Näyttää olevan vanhan lämmitystä eli 750 cm3 kone on vaihtunut 1000 cm3:een, mutta katteet pysyneet suht samoina. Eipä silti, oli pari vuotta sitten hienoimman näköinen pyörä markkinoilla. Nyt on jo iso punainen ja muut riisipuimurit menneet ohi silläkin rintamalla.  
buttrock.gif
 
Ompas komia.
Tuoko kukaan MV:tä suomeen ja missähän hinta mahtaa liikkua?

Edit:No perskeles,löytyihän noita.
 
Mr. Castiglioni itse puhuu 180 hepoisesta... Katsotaan ja toivotaan.

Kun katsoo F4:sta luonnossa ja kääntää katseensa mihin tahansa japsiin niin kyllä niissä on eroa.

Vähän niin kuin vertaisi Ferraria Toyota Celicaan.
 
Kun katsoo F4:sta luonnossa ja kääntää katseensa mihin tahansa japsiin niin kyllä niissä on eroa.

Vähän niin kuin vertaisi Ferraria Toyota Celicaan.
Älä turhaan säästele. Mielesi tekee kuitenkin laittaa Celican tilalle Corolla.
tounge.gif


Agustan huolto ja varaosien saanti ovat todennäköisesti sen luokan ongelma, että ei nyt tulisi ihan ensimmäiseksi hankittua sellaista.  
crazy.gif
Hinnaltaan jo 750 cm3 on ollut liian kallis Suomessa ja uutuus on tuskin halvempi.
 
Kun katsoo F4:sta luonnossa ja kääntää katseensa mihin tahansa japsiin niin kyllä niissä on eroa.

Vähän niin kuin vertaisi Ferraria Toyota Celicaan.
No näihän se on. Tosin on hinnoissakin eroa kuten pitäkin. Saahan Celicoitakin muutaman Ferrarin hinnalla. Tosin Celica kuskit ei valita että ompas Ferrarit kalliita.(ainakaan julkisesti
wink.gif
) Sisäfile on kallista...
033102beer_1_prv.gif
...ja hyvää!!
 
Näh, emmä tollasesta, ihan tyhymä, ei se varmaan oo ees mukava ajaa
baaa.gif
baaa.gif

(nk. köyhän katkeraa tilitystä ja itsepetosta
biggrin.gif
biggrin.gif
)
 
Kun katsoo F4:sta luonnossa ja kääntää katseensa mihin tahansa japsiin niin kyllä niissä on eroa.

Vähän niin kuin vertaisi Ferraria Toyota Celicaan.
Älä turhaan säästele. Mielesi tekee kuitenkin laittaa Celican tilalle Corolla.
tounge.gif


Agustan huolto ja varaosien saanti ovat todennäköisesti sen luokan ongelma, että ei nyt tulisi ihan ensimmäiseksi hankittua sellaista.  
crazy.gif
Hinnaltaan jo 750 cm3 on ollut liian kallis Suomessa ja uutuus on tuskin halvempi.
wink.gif


Ei, corollaan olisi ollut vertaaminen olisi ollut loukkaus
tounge.gif


Noh, asiaan. Hinta lähentelee varmaan neljääkymppiä. Jos vaan olisi ylimääräisiä rahoja niin mikä jottei. Se on vähän kuin ferrarinkin ostaminen, eihän siinä mitään järkeä ole, mutta olisi se helevetin hieno omistaa.

Kauankohan tommoseen joutuu odottamaan osia kun trumpankin palikoita on kohta neljä viikkoa odoteltu. Taitaa kohta merkki vaihtua.
 
Kauankohan tommoseen joutuu odottamaan osia kun trumpankin palikoita on kohta neljä viikkoa odoteltu. Taitaa kohta merkki vaihtua.
Vaihda mieluummin johonkin tylsään japsimopottimeen (niitähän oli siis muitakin kuin iso punainen). Japsipyörissä on se hyvä puoli, että eivät tule öljyt ulos niin kuin noissa Ducateissa (arvatenkin Ducce-hemmot näkevät taas kerran punaista) ja varaosiakin saa hyvin kun pyöriä on paljon maassa.
033102beer_1_prv.gif
Harmi, että ei pelaa Trumpan varaosasysteemi, mutta se tuppaa olemaan hiukan harvinaisempien pyörien varjopuoli.  
omg.gif
 
nättihän se on tuo augusta.

neliputkisia nykymarkkinoilla on vähän.

taitaa olla agustan lisäksi vain kawasakin z1000 vm. 2003-
 
the matrix reloaded -leffassakin vilahti MV Agusta Trinityn ajamana. Tais olla kyllä seiskapätkä eikä mille.
 
Back
Ylös