MV Agusta F4 1000S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saisko tota punasena?
Juu saa!
02698567.jpg

300kpl ja halpaa kauraa!
tounge.gif

"now there’s an F4 1000 Tamburini costing £29,000"
bowdown.gif

<span style='color:blue'>[url]www.motorcyclenews.com - F4 1000 "Tamburini"</span>[/url]
No onneksi on lotto vetämässä! Tommosen ostan heti
062802moto_prv.gif

Tuo Tamburini on kyllä niin komea että oikeen itkettää...
bawling.gif
Ei taida paljon tulla vastaan tuollasia...

Ja se kattokohtaus oli kyllä mun mielestä 998...

Kauankohan tommoseen joutuu odottamaan osia kun trumpankin palikoita on kohta neljä viikkoa odoteltu. Taitaa kohta merkki vaihtua.
Vaihda mieluummin johonkin tylsään japsimopottimeen (niitähän oli siis muitakin kuin iso punainen). Japsipyörissä on se hyvä puoli, että eivät tule öljyt ulos niin kuin noissa Ducateissa (arvatenkin Ducce-hemmot näkevät taas kerran punaista) ja varaosiakin saa hyvin kun pyöriä on paljon maassa.
033102beer_1_prv.gif
Harmi, että ei pelaa Trumpan varaosasysteemi, mutta se tuppaa olemaan hiukan harvinaisempien pyörien varjopuoli.  
omg.gif
Kateellisen panettelua
wink.gif

Harmi, etteivät kaikki ymmärrä esimerkiksi hyvän viinin tai juustojen päälle. Miksi joisit viiniä, kun Coca-Cola on edullisempaa ja siinä on enemmän hiilihappoa. Silloinhan Cokis on edellä, eikö näin??? Kummatkin on juomia, hyvä viini on vaan erilainen ja sopii ainoastaan sellaiselle kuka y m m ä r t ä ä.

MV Agusta on niin insinöörin kuin muotoilijan silmään toteutettu uskomattoman hienosti ja intohimolla. Tuntuu kuin italiaanoilla olisi laskukoneesta paristot loppu. Ehkä se kuuluu heidän perinteisiinsä tehdä upeita tuotteita.

Älä juo liikaa viiniä - tulee krapula

Miksi joisit viiniä, kun Coca-Cola on edullisempaa ja siinä on enemmän hiilihappoa. Silloinhan Cokis on edellä, eikö näin??? Kummatkin on juomia, hyvä viini on vaan erilainen ja sopii ainoastaan sellaiselle kuka y m m ä r t ä ä.

MV Agusta on niin insinöörin kuin muotoilijan silmään toteutettu uskomattoman hienosti ja intohimolla.
Älä juo liikaa viiniä - tulee krapula
On tullut juotua kaikenlaiset viinit, halvat ja kalliit, että siinä mielessä olen viinien harrastaja. Olen jopa tullut niistä juovuksiin ja krapulaan, joten olen varmaankin ymmärtänyt niiden päälle?  
tounge.gif
En kiellä ketään ostamasta MV Agustaa, jos on massia. Onhan siinä Agustan omistamisessa kieltämättä puolensakin; ei ole elämä tylsää ajokauden aikana kun käyttää peliä vähän väliä korjaamolla ja odottelee varaosia. Meikäläinen se vasta järjetön on kun ajelee tylsällä japsikikottimella, joka pelaa aina ja josta puuttuu mm. ram air.  
wink.gif

Unohtui mainita, että tuo Punahopea malli on minusta ehkä kaikkien aikojen kaunein moottoripyörä. Se on muotoilullisesti ajaton ja tasapainoinen.

Lisäksi MV Agusta on teknisesti erittäin hyvin suunniteltu, ajoltaan loistava ja lisäksi kestävä pyörä. Suomessa on tietääkseni ainakin 5kpl maahantuojan kautta tulleita 750-kuutioisia, eikä niille paljon muuta ole kuulemma tarvinnut tehdä kuin säännölliset normaalit huollot. Itse yritin ostaa kyseistä pari vuotta sitten, mutta Tuusmotor ei suostunut omaansa myymään, joten tuli hankittua Ducati... Nythän MV:n taas saa kaupasta, kun tehtaan rahoituskuviot saatiin kuntoon.
033102beer_1_prv.gif

En ole päivääkään katunut tuota Ducati-ostostakaan, mutta tuo tonninen MV on kyllä niin fantastisen oloinen ja koeajajien kehuma, että ehkä joku kaunis päivä...

Kyllä MV Agustan ulkoasu pesee jopa Ducatin 999:n mennen tullen ja sitten onkin pitkä matka seuraavaksi kauniimpaan pyörään..

(pikku provo
biggrin.gif
)

Olen tommosen 750 mallin livenä nähnytkin kerran, hemmetin hieno seon mutteii ainkaan äänellään säväyttänyt.

Meillä näytti alkusyksystä koulussa jollain "köyhällä" opiskelijalla olevan seiskapuokki. Ja täytyy sanoa että on se vaan muotoilullisesti todella onnistunut..  Se vaan näyttää silmään todella hyvältä.  
bowdown.gif

Mikähän senkin aiheuttaa, että jokin vaan näyttää hyvältä ja toinen ei?

Kyllä se minusta vaan on niin, että MV Agusta 750 F4 on mitä parhaimman näköinen muoviluoti !! ...no suunnittelijahan on sama kuin Ducati 916-998 sarjalla, eli Massimo Tamburini, joka seurasi Gastiglionin veljeksiä eikä lähtenyt jenkkien kelkkaan ...

Jos itselläni olisi riittävästi hilloa, niin se "vanha" F4 Senna olisi se mielipeli....

Back