• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mv Agusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ticky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jäänyt kevaria ajoilta mieleen kun oltiin nuotamassa kevaria mp-racingista ja joku karautti pihasta 750 agustalla liikkeelle. missään pelissä ei ole niin komeita ääniä meinaan paitsi ehkä siinä tonnissessa sitten
wink.gif
Kyllä siinä tonnisessa agustassa vaan on pirun makeet äänet...
inlove.gif

062802jumpie_prv.gif
Jos vaan pelimerkkejä ostaa MV, niin älä edes mieti, kyllä siinä kaikki gikserimiehet on pahvia, kun sellasella täräyttää, ihan sama onko mukava vai ei, tai hitaampi, ihan sama se on ainakin asennevoittaja. Olin viimevuonna Imatran muistojen ajoissa prätkällä ja jos siinä on edes puoliksi samanlaiset äänet kuin Agon pelissä niin anna palaa....

062802jumpie_prv.gif
Jos vaan pelimerkkejä ostaa MV, niin älä edes mieti, kyllä siinä kaikki gikserimiehet on pahvia, kun sellasella täräyttää, ihan sama onko mukava vai ei, tai hitaampi, ihan sama se on ainakin asennevoittaja. Olin viimevuonna Imatran muistojen ajoissa prätkällä ja jos siinä on edes puoliksi samanlaiset äänet kuin Agon pelissä niin anna palaa....
Taitanee ikävä kyllä ainakin mun kohdalla vaatia lottovoiton...
mad.gif

Tuolle MV:lle olen vihdoin löytänyt oman merkkifoorumin. Käykääpä tutustumassa jos merkki kiinnostaa. Kirjoittajia ei foorumille yllättäen ole kovin paljoa, mutta tietoa on ihan mukavasti pyörästä kyllä.

http://www.mvagusta.net/

sanoi:
Noniin, nyt siitä biken testistä. Mv:n suihkutusta haukuttiin nykiväksi. Moottori tuntuu siltä että se räjähtäisi kun se täristää aikas paljon ja käynti on raaka

Net on muuttaneet kaiketi sen ruiskun ajoituksia että ei rytkyttäs niin paljon. Lukekaapa se Motorrad nro 23/05...muistan että oli juttua.

tässä kanssa miettinyt että mitähän sitä hankkii hondan jälkeen ja luulen että suuntana tulee oleen MV tai duggen joku mukava laite....
mut ajetaan nyt bleidi sisään ensin...

Back