Nahan "kutistusta"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j_alli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

j_alli

Kantvik
Talven aikan mies on kutistunut ja takki alkaa olla melko väljä. Onko kellään kokemusta ajotakin pienentämisestä, onko ollut onnistunut operaatio ?

Pahimmassa tapauksessa myynnissä olisi lähes uusi xxl(56) kokoinen Bering Crome
sad_orig.gif
(

Mulla oli sama ongelma aikanaan. Ostin takin syksyllä ja keväällä se oli liian iso. Kävin nahka-asuihin erikoistuneen ompelijan luona, joka sanoi, että homma ei onnistu.

Oli kuulemma liikaa saumoja yms. en edes muista mitä kaikkea. (Tosin saattoihan se olla kyseisen tätin ammattitaidon puutettakin...)

Hitto mä oon yrittäny jo viikon viedä omaa nahkaani (takkia) näytettäväksi jos kavennus onnistuisi, mutta ompelimossa suvaitsevat olla niin harvoin paikalla että huomenna vasta saan jotain tietoa. Kerron sitten miten kävi. Saumaa tossakin on paljon kun on monesta palasta.

Olen joskus pessyt nahkatakin pesukoneessa vastoin kaikkia ohjeita ja kyllähän se vähän kutistui. Alkuun oli vähän jäykkä, mutta rasvaa peliin vaan.
biggrin.gif

Ei millään raaskisi laittaa uutta takkia pyykkikoneeseen...

Mikähän voisi olla sopiva hinta jolla saisi kaupaksi, AllRightissa maksoi viime keväänä 399 ?

Multa joutaisi vajaa 10kg rasvaa siirrettäväksi ihon alle. Sopisin samalla itse paremmin nahkojeni sisään.

Heti alkukesästä aloitat kunnon makkara olut kuurin, niin kyllä sen nahkapuku sillä kutistuu.

Minä voin sitten aloittaa aamulenkki itu kuurin..
sad_orig.gif

Back