• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahat naiselle

KMSwallower

New member
Ehdotuksia 2-osaisista merkeistä/malleista. 172/60, lanteikas. Saisi olla olka-, kyynär-, lonkka- ja polvisuojat...

Jos custom-tyyli miellyttää, niin Halvarssonilta löytyy nahkatakkeja ja -housuja suojineen myös naisille. Katso vaikka täältä. -> Klikkaile Halvarssoniin ja sitten nahkavarusteisiin, sieltä vain selailemaan. Jewel Classic -takki ja Joe Classic -housut olleet käytössä enkä moittimisen sijaa ole huomannut.

Edit: niin ja taidan olla aikaslailla samoissa mitoissa kuin sinäkin. Halvarssonin housuissa on myös naisten malleja - lanteet ei haittaa
062802jumpie_prv.gif

Joo, muijalle(huom. ei mammalle
biggrin.gif
) ajattelin hankkia varusteet, kun ei nuo olemassaolevat Rukan vermeet oikein herätä luottamusta. Olen kyllä ollut tyytyväinen Halvarssonin Velo-takkiin ja Flexi-housuihin, todella tukevaa nahkaa. Ace-takki ja Castor tai Hydran- housut voisi olla hyvä yhdistelmä. Eli ei kovin customia.

Meillä käytiin tuo prosessi läpi viime talvena. Etukäteen ei ole juurikaan hyötyä miettiä minkä merkkinen, mallinen tai värinen puku olisi mieluinen, kun naisten nahkapukujen saatavuus on käytännössä hyvin heikkoa. Riittää, kun laittaa speksit tyyliin "jämäkkä kaksiosainen nahkapuku kovilla suojilla". Oikea puku tulee vastaan kun on riittävän sinnikäs. Eli sovitusta ja sitten taas sovitusta.

Meillä käytiin tuo prosessi läpi viime talvena. Etukäteen ei ole juurikaan hyötyä miettiä minkä merkkinen, mallinen tai värinen puku olisi mieluinen, kun naisten nahkapukujen saatavuus on käytännössä hyvin heikkoa. Riittää, kun laittaa speksit tyyliin "jämäkkä kaksiosainen nahkapuku kovilla suojilla". Oikea puku tulee vastaan kun on riittävän sinnikäs. Eli sovitusta ja sitten taas sovitusta.
Pakkohan se on etukäteen miettiä, malleja on niin rajoitetusti naisten leikkauksilla, varsinkin kovilla suojilla. Meilläpäin on ainoastaan 2 liikettä ja niissäkin aika heikko valikoima. Tietysti voi tilata kaikkia malleja muutama koko sovitettavaksi, siitä kauppiaat yleensä tykkäävät...

Meikäläisellä on Dainesen kaksosainen nahkapuku, säkällä sen sain ja olen todella tyytyväinen, sopii kuin valettu ja suht samoissa mitoissa olen kuin tämä kelle asua haet.

Kävin sovittamassa kesällä jonkun (en muista merkkiä) valmistajan pukuja, nahka ja suojat olivat tosi löysän tuntuisia verrattuna tohon Dainesen pukuun, hitto kun ei mun mielestä tossa puvussa lue mikä malli se on..suojiakin tossa on sääri, polvi, kyynär, olka ja selkä, lonkkasuojia ei taida tähän mun malliin saada.

Joo, muijalle(huom. ei mammalle  
biggrin.gif
)  ajattelin hankkia varusteet, kun ei nuo olemassaolevat Rukan vermeet oikein herätä luottamusta. Olen kyllä ollut tyytyväinen Halvarssonin Velo-takkiin ja Flexi-housuihin, todella tukevaa nahkaa. Ace-takki ja Castor tai Hydran- housut voisi olla hyvä yhdistelmä. Eli ei kovin customia.
Ja minä kun ilman muuta ajattelin, että itsellesi olet hankkimassa
biggrin.gif
- oli taas oma napa lähinnä, kun juuri customia ehdottelin, vaikka noilla ehdottamillani sivuilla taitaa olla enemmän ihan muita tyylejä tarjolla.

Mutta olipa tyyli mikä hyvänsä, yhdyn edellisiin: sinnikkyys palkitaan. Valmistajilla on kyllä naisten malleja, mutta käsittämättömän huonosti ne löytävät tiensä kauppoihin. Minäkin jouduin omat housuni tilaamaan osittain summamutikassa, kun olin kokeillut vastaavia miesten housuja. Mutta kun ne miesten housut vaan ei kerta kaikkiaan istu naisten muotoihin.
nixweiss.gif

Olen kans haaveillut nahoista.
173/54 ja pitkäsäärinen, aina ongelma housun lahkeitten pituuden kans.
Lahkeen suut nousee melkein puoleen väliin pohjetta  
sad_orig.gif
, kyykyllä kun ajelen.
Kattelin muutaman noista linkeistä eikä missään sanota lahkeen sisäpituutta  
confused_orig.gif
.
Pullisteleeko ne suojat muuten rumasti nahkapuvun läpi?
Haluaisin suht tiukan nahkapuvun suojineen joka sopis tohon mun mopottimeen
buttrock.gif
.
Vinkkejä?

Olen kans haaveillut nahoista.
173/54 ja pitkäsäärinen, aina ongelma housun lahkeitten pituuden kans.
Lahkeen suut nousee melkein puoleen väliin pohjetta
sad_orig.gif
, kyykyllä kun ajelen.
Kattelin muutaman noista linkeistä eikä missään sanota lahkeen sisäpituutta
confused_orig.gif
.
Pullisteleeko ne suojat muuten rumasti nahkapuvun läpi?
Haluaisin suht tiukan nahkapuvun suojineen joka sopis tohon mun mopottimeen
buttrock.gif
.
Vinkkejä?
178 pituutta ja sama ongelma lahkeiden pituuden kanssa. Core housuihin sai tehtaalta tilattua 15 senttiä lisäpituutta
wink.gif
, mutta nahoissa ei ole ihan sama onnistunut.

Ratkaisin ongelman siten, että ostin pitempivartiset saappaat, jottei lahkeiden lyhyys tule esille. Toimii
cool.gif

Monilla valmistajilla on mittatilauspalvelu. Joku 15 prossaa lisähintaa ja asia on lopullisesti hoidettu. "Mutku... mutku..."
wink.gif

Mulla Dainesen 2-osaiset nahkat kovilla suojilla. Erinomaisesti toimineet! Takki naisten mallistosta ja housut miesten puolelta kun naisten malleissa oli ihan liian lyhyet lahkeet.

Ainaskii Louis saksanmaalla myy myös pitkäsäärisille nahkapöksyjä...

kokoja mm:72-->84 vastaa normaali mitoitus n.28" -> 36" erotuksena noin 6 cm lisää mittaa lahkeessa...

tounge.gif

IXS:n Thunderbird (kaksiosainen nahkapuku), on tilaa lanteilla. Voin myydä omani pois.
wink.gif

Meitsi 172cm/ 60kg, eli samaa kokoluokkaa. Itsellä Richan Samourahi-puku. Kaksiosaiset nahat siis. Pitkille kintuille ehkä ihan himppasen liian lyhyet lahkeet, mutta aivan riittävän pitkät silti. Kengän varren alle jää kuitenkin eikä paina (Sidi Vertebra 2).
Myös hihat tarpeeksi pitkät. Ainoa, että hieman harteikkaampana yläosa ahdistaa hieman... Mutta ei kai siellä puvun sisällä kuulukkaan pystyä hengittää
biggrin.gif

Meikäläisellä on Dainesen kaksosainen nahkapuku, säkällä sen sain ja olen todella tyytyväinen, sopii kuin valettu ja suht samoissa mitoissa olen kuin tämä kelle asua haet.

Kävin sovittamassa kesällä jonkun (en muista merkkiä) valmistajan pukuja, nahka ja suojat olivat tosi löysän tuntuisia verrattuna tohon Dainesen pukuun, hitto kun ei mun mielestä tossa puvussa lue mikä malli se on..suojiakin tossa on sääri, polvi, kyynär, olka ja selkä, lonkkasuojia ei taida tähän mun malliin saada.
Minulla kanssa Dainesen vermeet. Muuten vallan mainiot, mutta tosiaankin naisten malleissa ei ole lantiosuojia. Murisin aiheesta myyjälle.
mad.gif
Eikä niitä saa lisävarusteena.
kaboom.gif
Täytys käydä ostamassa toinen puku tai ainakin byysat.

Ainaskii Louis saksanmaalla myy myös pitkäsäärisille nahkapöksyjä...

kokoja mm:72-->84 vastaa normaali mitoitus n.28" -> 36" erotuksena noin 6 cm lisää mittaa lahkeessa...

tounge.gif
tuolta löydät varmasti,ja paikka jossa voi käydä kokeilemassa sijaitsee RAISIO:ssa http://www.bikerpoint.net/ löytyy
oikeesti hyvän näköisiä ja eri hintaluokkaa kun nuo kaikkien käyttänät "merkki vaatteet" suosittelen.

Back