KMSwallower
New member
Ehdotuksia 2-osaisista merkeistä/malleista. 172/60, lanteikas. Saisi olla olka-, kyynär-, lonkka- ja polvisuojat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkohan se on etukäteen miettiä, malleja on niin rajoitetusti naisten leikkauksilla, varsinkin kovilla suojilla. Meilläpäin on ainoastaan 2 liikettä ja niissäkin aika heikko valikoima. Tietysti voi tilata kaikkia malleja muutama koko sovitettavaksi, siitä kauppiaat yleensä tykkäävät...Meillä käytiin tuo prosessi läpi viime talvena. Etukäteen ei ole juurikaan hyötyä miettiä minkä merkkinen, mallinen tai värinen puku olisi mieluinen, kun naisten nahkapukujen saatavuus on käytännössä hyvin heikkoa. Riittää, kun laittaa speksit tyyliin "jämäkkä kaksiosainen nahkapuku kovilla suojilla". Oikea puku tulee vastaan kun on riittävän sinnikäs. Eli sovitusta ja sitten taas sovitusta.
Ja minä kun ilman muuta ajattelin, että itsellesi olet hankkimassaJoo, muijalle(huom. ei mammalle) ajattelin hankkia varusteet, kun ei nuo olemassaolevat Rukan vermeet oikein herätä luottamusta. Olen kyllä ollut tyytyväinen Halvarssonin Velo-takkiin ja Flexi-housuihin, todella tukevaa nahkaa. Ace-takki ja Castor tai Hydran- housut voisi olla hyvä yhdistelmä. Eli ei kovin customia.![]()
178 pituutta ja sama ongelma lahkeiden pituuden kanssa. Core housuihin sai tehtaalta tilattua 15 senttiä lisäpituuttaOlen kans haaveillut nahoista.
173/54 ja pitkäsäärinen, aina ongelma housun lahkeitten pituuden kans.
Lahkeen suut nousee melkein puoleen väliin pohjetta, kyykyllä kun ajelen.![]()
Kattelin muutaman noista linkeistä eikä missään sanota lahkeen sisäpituutta.![]()
Pullisteleeko ne suojat muuten rumasti nahkapuvun läpi?
Haluaisin suht tiukan nahkapuvun suojineen joka sopis tohon mun mopottimeen.![]()
Vinkkejä?
Ace-takki ja Castor tai Hydran- housut hyvä yhdistelmä.
Minulla kanssa Dainesen vermeet. Muuten vallan mainiot, mutta tosiaankin naisten malleissa ei ole lantiosuojia. Murisin aiheesta myyjälle.Meikäläisellä on Dainesen kaksosainen nahkapuku, säkällä sen sain ja olen todella tyytyväinen, sopii kuin valettu ja suht samoissa mitoissa olen kuin tämä kelle asua haet.
Kävin sovittamassa kesällä jonkun (en muista merkkiä) valmistajan pukuja, nahka ja suojat olivat tosi löysän tuntuisia verrattuna tohon Dainesen pukuun, hitto kun ei mun mielestä tossa puvussa lue mikä malli se on..suojiakin tossa on sääri, polvi, kyynär, olka ja selkä, lonkkasuojia ei taida tähän mun malliin saada.
tuolta löydät varmasti,ja paikka jossa voi käydä kokeilemassa sijaitsee RAISIO:ssa http://www.bikerpoint.net/ löytyyAinaskii Louis saksanmaalla myy myös pitkäsäärisille nahkapöksyjä...
kokoja mm:72-->84 vastaa normaali mitoitus n.28" -> 36" erotuksena noin 6 cm lisää mittaa lahkeessa...
![]()