• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

nahkapuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tpower82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tpower82

New member
halpa nahkapuku rata-ajoon? vai kannattaisko ostaa housut ja takki erikseen? siis rataa ajetaan aina silloin tällöin niin ei viittis ihan jotain tonnia sijoittaa siihen.

Mulla on sweepin teknik nahkatakki ja spa nahkahousut. Niillä oon radalla ja kadulla ajellu. Tosin kuumilla keleillä on nahkahousut jääny naulakkoon.

Jos halvan tahtoo niin kannattaa seurata tämän foorumin ja vaikka bomberi foorumin myynti palstoja tuntuu olevan aika hyvin noita uudehkoja nahkapukuja myynnissä. Taitaa jotenkin liittyä tähän elintason nousuun
tounge.gif

Osta suosiolla yksiosainen puku. Ostat sen kuitenkin jossain vaiheessa.

Foorumeita kantsii seurailla. Myös SRRA:n foorumia. Sieltä saattaa löytyä melko edullisesti laatupukuja.

Jos ostat pelkästään rata-ajoon, niin silloin 1-osainen. Jos taas aiot käyttää pukua myös kadulla niin suosittelen 2-osaista. Itsellä on Nexon 2-osainen puku eikä valittamista ole ollut, hintaa oli muistaakseni 475 euroa vähän alle vuosi sitten.

Tänään tuli stormin kuvasto,ja siinä on rpm motowearin alastaro nahkapuku,1 tai 2-osaisena 349 euroa.Melko edukas sanoisin
thumbs-up.gif

Jos ostat pelkästään rata-ajoon, niin silloin 1-osainen. Jos taas aiot käyttää pukua myös kadulla niin suosittelen 2-osaista. Itsellä on Nexon 2-osainen puku eikä valittamista ole ollut, hintaa oli muistaakseni 475 euroa vähän alle vuosi sitten.
Samaa mieltä. Ehdottomasti 2-osainen jos meinaat kadullaki sitä pitää. 1-osainen on vähän ikävä kaupungilla, mutta 2-osaisella voi hyvin ajaa radallakin (en rata-ajoa oo kokeillu mutta miksei? jos silloin tällöin käy). 2-osaisesta vaan semmonen huomio, että takin ja housut saa yhdistettyä vetskarilla. Kärkyt tarjouksia ja käytettyjen markkinoita, alta 500e varmasti saa laadukkaita.

Itse tilasin viime kesänä lousilta 1-osasen Probiker nahkapuvun. Maksoi postikuluineen jotain 350€. Muuta valittamista puvussa ei ole kuin hiukan liian leveät lahkeet. Itse ainakin suosittelen noita Probikerin pukuja jos halvalla haluaa päästä...

Louis.de

208000_150_GEL_08.JPG

Jos merkkipuvun haluaa niin Motocardista saa alpinestarsin vector puvun kotiin kuljetettuna 465€ hintaan.Oli sama puku allrightissa alennettuna n.1000€ hintaan.
biggrin.gif

Itselläni on 2-osainen puku haussa. Olen miettinyt mm. Arlen Nessin 5912 pukua. Liekö kellään käyttäjäkokemuksia?

Back