Desmosedici
New member
Mutta eikö näissä aivan huippumalleissa ole myöskin itse ajopukuun integroituja selkäsuojia ja tavallaan silloin se kyttyrä on osa sitä suojaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä millaisista huippumalleista on kyse, mutten Dainesen enkä Spyken huipuissa ole tuollaisia nähnyt. Huippu tässä tapauksessa viittaa vajaan 2000 euron pukuihin. Se millaisia systeemejä motogp kuskien pukuihin on mittatilauksena tehty lienee eri asia.Mutta eikö näissä aivan huippumalleissa ole myöskin itse ajopukuun integroituja selkäsuojia ja tavallaan silloin se kyttyrä on osa sitä suojaa?
Mikäs Dainesen malli tuo on..? Molemmissa Daineseissa, jotka mulla on olleet, on lahkeissa vetoketjulla avattava vekki jolla lahkeen saa leveämmäksi ja saappaan sisään. Riippuu toki saappaasta koska sporttisaappaat tavataan tehdä niin että lahje menee sisään..Nyt on käytössä dainesen 2-osainen puku.
Onko tää nyt oikeesti niin että mun pitää pukea noi diadoran ajosaappaat housun lahkeiden päälle? Ärsyttävää kun tuuli menee varresta sisään kun polvet edellä ajetaan.
Kannattaisko antaa ompelimon tehdä pieni modaus housuihin että ne mahtuisi vetään saappaiden päälle?
Sama täällä, kokemusta on spykestä ja Berikistä ja kummassakaan ei ole ainakaan noissa parin tonnin puvuissa...En tiedä millaisista huippumalleista on kyse, mutten Dainesen enkä Spyken huipuissa ole tuollaisia nähnyt. Huippu tässä tapauksessa viittaa vajaan 2000 euron pukuihin. Se millaisia systeemejä motogp kuskien pukuihin on mittatilauksena tehty lienee eri asia.Mutta eikö näissä aivan huippumalleissa ole myöskin itse ajopukuun integroituja selkäsuojia ja tavallaan silloin se kyttyrä on osa sitä suojaa?
No esm. Astarsin Replica -puvussa tulee mukana saman firman selkäsuoja (Tech Race), jolle on sitten puvussa kiinnikkeet. En mä totakaan nyt ihan integroinniksi sanois (saman suojanhan voi ostaa ja pitää erikseenkin), mut kuitenkin.En tiedä millaisista huippumalleista on kyse, mutten Dainesen enkä Spyken huipuissa ole tuollaisia nähnyt. Huippu tässä tapauksessa viittaa vajaan 2000 euron pukuihin. Se millaisia systeemejä motogp kuskien pukuihin on mittatilauksena tehty lienee eri asia.
Dainese Delta on housut. Kyllä siinä on joustava kangas lahkeen takana ja vetoketjukin, mutta ei se riitä kyllä. Joustoa siinä ei ole loppujen lopuksi juuri mitään.Mikäs Dainesen malli tuo on..? Molemmissa Daineseissa, jotka mulla on olleet, on lahkeissa vetoketjulla avattava vekki jolla lahkeen saa leveämmäksi ja saappaan sisään. Riippuu toki saappaasta koska sporttisaappaat tavataan tehdä niin että lahje menee sisään..Nyt on käytössä dainesen 2-osainen puku.
Onko tää nyt oikeesti niin että mun pitää pukea noi diadoran ajosaappaat housun lahkeiden päälle? Ärsyttävää kun tuuli menee varresta sisään kun polvet edellä ajetaan.
Kannattaisko antaa ompelimon tehdä pieni modaus housuihin että ne mahtuisi vetään saappaiden päälle?
no perskeles,sinä se ratkaisit tuo juoman kuljetus ongelmanKameleilla se on ravintoa varten aavikolla, mopoilijoille tuskin.Eiköhän tuo aerodynamisia juttua aika pitkälti ole.. Veikkaisin vähentävän pyörteitä kypärältä kun kypärä "jatkuu" sitä pitkin... Ei tosin harmainta hajuakaan mut jotain tullasta kai..Mikäs sen kyttyrän tarkoitus yleensäkään on?![]()
-Sergei-
Jos nyt en oo ihan väärin nähny ni kilpaukkeleilla on joskus letku kulkenu ton "kyttyrän" ja kypärän välillä. Olettaisin, että jonkunmoista urheilujuomaa niissä olis saattanu ollakki.no perskeles,sinä se ratkaisit tuo juoman kuljetus ongelmanKameleilla se on ravintoa varten aavikolla, mopoilijoille tuskin.Eiköhän tuo aerodynamisia juttua aika pitkälti ole.. Veikkaisin vähentävän pyörteitä kypärältä kun kypärä "jatkuu" sitä pitkin... Ei tosin harmainta hajuakaan mut jotain tullasta kai..Mikäs sen kyttyrän tarkoitus yleensäkään on?![]()
-Sergei-![]()
Kyttyrä vähentää pyörteitä eikä päästä ilmaa takin sisään takin kauluksen selkäpuolelta. Olen käytännössä huomannut, että 2-osaisessa nahkapuvussa tuuli pääsee takin sisään kun nopeus nousee yli 200 km/h (toki vain radalla), mutta 1-osaisessa ei. Jälkimmäisellä on sen vuoksi mukavampi ajaa vähän kovempaa (toki vain radalla). Muistelen, että kisakuskeilla kyttyrästä voi tulla ulos juomaletku. ja juomasäiliöhän sopii hyvin kyttyrän sisään.Eiköhän tuo aerodynamisia juttua aika pitkälti ole.. Veikkaisin vähentävän pyörteitä kypärältä kun kypärä "jatkuu" sitä pitkin... Ei tosin harmainta hajuakaan mut jotain tullasta kai..Mikäs sen kyttyrän tarkoitus yleensäkään on?![]()
Mulla on Sweepin 1-os. puku kokoa 48 ja neuvolassa punnitaan: 180cm/68kg.onko foorumilla ketään kenellä ois 48 tai 46 kokone nahkapuku eli kysymys kuuluu että minkä kokosia kyseistä kokoa käyttävät kuskit ovat.
Dainesen ja Spyken puvut 48 kokoa istuu hyvin. 173/65.onko foorumilla ketään kenellä ois 48 tai 46 kokone nahkapuku eli kysymys kuuluu että minkä kokosia kyseistä kokoa käyttävät kuskit ovat.
Minulla on/on ollut 48 koon pukuja käytössä, pituutta 179 ja 65kg.onko foorumilla ketään kenellä ois 48 tai 46 kokone nahkapuku eli kysymys kuuluu että minkä kokosia kyseistä kokoa käyttävät kuskit ovat.ei meinaa oikein löytyä niitä kokoa liikkeistä et pääsis sovittamaan,ku meinasin tilata saksan maalta ei kehtaa ihan sokkona tilata.
sanoi:onko foorumilla ketään kenellä ois 48 tai 46 kokone nahkapuku
Itse olen 168/62 ja pukuna on Alpinestars octane (2 os.) kokoa 46.onko foorumilla ketään kenellä ois 48 tai 46 kokone nahkapuku eli kysymys kuuluu että minkä kokosia kyseistä kokoa käyttävät kuskit ovat.