Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.
No, mä olen pitäny kaksiosaista liukast keinokuitualusasua, niin helpottuu riisuminen ja pukeminen. Kaksiosaiseessa alusasussa huono jos housut ei istu laadukaasti, koska puoliperseellä olevat kalsarit nahkapuvun alla on hyvä fiiliksentappaja.Ite miettiny Euroshopperin ohutta haalarialusasua. Mä oon 187/105kg hoikkarakanteinen noin teoriassa ja 58 sweep on tosi napakka, olis ehkä kannattanut ostaa 60.Mitä tuonne nahka-asun alle pitäs mahtua? jokin alusasu? suosituksia?
Suosituksia myös muista puvuista kuin tuo motonetin Richa Astro, budjetti aikalailla 600eur max

Kyllä kai Motonetin myymälöissä on yleensä ainakin yksi sovituskoppi, mutta kannattaa käydä etukäteen tiedustelemassa, mihin päin liikettä se on piilotettu. Kannattaa aloittaa kassojen lähistöltä...Mihin hittoon siellä Motonetissa mitään sovituskoppia tarttee? Prätkäkerrasto alle ja menee vaikka farkuissa ja hupparissa sinne liikkeeseen, selkäsuoja mukaan jos sellaisen omistaa. Ei siellä kukaan mitään sano jos kalsarikerrasto päällä siinä käytävällä sen nahkakortongin päälleen vetäisee, kyllä siellä paljon oudompaakin hiihtäjää käy asioimassa.
Kyllä kai Motonetin myymälöissä on yleensä ainakin yksi sovituskoppi, mutta kannattaa käydä etukäteen tiedustelemassa, mihin päin liikettä se on piilotettu. Kannattaa aloittaa kassojen lähistöltä...
Tarkoitus ostaa motonetistä Richan 1-os nahkapuku. Miehellä mittaa 176cm / 84kg.
Lähtisittekö ostamaan 50 vai 52 kokoa, monet sanoo että kysy myyjältä mutta motonetin myyjät ei osaa kyllä asiassa auttaa ja sovituskin tapahtuu kotona kun sovituskoppeja ei ole.
Mitä tuonne nahka-asun alle pitäs mahtua? jokin alusasu? suosituksia?
Suosituksia myös muista puvuista kuin tuo motonetin Richa Astro, budjetti aikalailla 600eur max
Venyy ja venyy, itse hankin suosituksen mukaan tiukahkon puvun, koko 54 ja itse 178/84. Kahden vuoden jälkeen on aavistuksen helpompi pukea ja riisua, mutta onhan se käärmetanssia edelleen. Ja tuntuu joskus, että ajo voisi olla vapautuneempaa vähän väljemmässä puvussa. Eikä mahdu L2 selkäsuojan lisäksi mitään muuta.
Haluisin nähdä sen voimistelijan, joka vetää uutuuttan tiukan nahkapuvun päälleen normaalikokosessa sovituskopissa. Välillä kun näyttää siltä, että puol varikkoo ei riitä siihen sadetanssiin, joka uuden puvun päälle kiskominen vaatii.
P.S. Kannattaa sitten varautua siihen, että joutuu pyytämään myyjää apuun, että saa sen puvun pois päältä ellei sitten pysty muljauttamaan olkapäätä sijoiltaan niin kuin nämä pakkopaidasta pakenijat.
Edit. Lehmän nahka sitten venyy käytössä suht helposti jopa tommosen kymmenisen kiloa, elikkäs reilun puolikkaan koon. Kenguru ei sitten veny samalla tavalla, joka kannattaa huomioida pukua sovittaessa. Mutta joka tapauksessa puku päällä pitää pystyä menemään syvään kyykkyyn ilman ongelmia, mutta suorassa seisomisen ei tarvitse tuntua mukavalta.
Tarkoitus ostaa motonetistä Richan 1-os nahkapuku. Miehellä mittaa 176cm / 84kg.
Lähtisittekö ostamaan 50 vai 52 kokoa, monet sanoo että kysy myyjältä mutta motonetin myyjät ei osaa kyllä asiassa auttaa ja sovituskin tapahtuu kotona kun sovituskoppeja ei ole.
röyhkeästi. Palautan sitten vähemmän sopivan tai myöhemmin tulleen suosiolla.Tarkoitus ostaa motonetistä Richan 1-os nahkapuku. Miehellä mittaa 176cm / 84kg.