• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahkapuvun koosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zupe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi mitä aion kokeilla ensi kaudella RR:ssä on tuo: http://www.btosports.com/Merchant2/graphics/00000007/EVS_RC2.jpg

Nyt tuota jo crossissa kokeillut ja kun ei ajoa häiritse niin paikallaan pidän. Tuohan suojaa osin solisluita sekä myös niskaa retkahtamisilta kaatumistilanteissa. Suomessa tuota tukea myy Allright. Ja kun hintaa katsoo niin ei paha investointi (43.- eur Allrightissa).
hmm... erittäin mielenkiintoinen tuote. ehdottomasti haen kun on ollut jotenkin niska suojattoman oloinen aina bussipysäkin jälkeen  
biggrin.gif
Meinaatteko tosissaan, että tuo ei ole tiellä kun mennään matalaksi?? Luulisi että ottaa kypärän takaa kiinni ja ahdistaa niskaa.

...voisihan tuollaista sitten testata.....jahka teistä jompikumpi lainaa omaansa parille kierrokselle niin voisi tehdä ostopäätöksenkin.
No mulla tuo on jo käytössä crossissa ja aion sen myös testata RR:ssä (kuten jo aikaisemmin luki).

Ainakin mitä olen kylmiltään täällä kämpässä tuota kokeillut niin ei se välttämättä haittaa, mutta sen näkee varmuudella vasta keväällä kun pääsee ajamaan.

Ja kyllä sen testiin saat jos samaan aikaan radalle osutaan.

Yksi mitä aion kokeilla ensi kaudella RR:ssä on tuo: http://www.btosports.com/Merchant2/graphics/00000007/EVS_RC2.jpg

Nyt tuota jo crossissa kokeillut ja kun ei ajoa häiritse niin paikallaan pidän. Tuohan suojaa osin solisluita sekä myös niskaa retkahtamisilta kaatumistilanteissa. Suomessa tuota tukea myy Allright. Ja kun hintaa katsoo niin ei paha investointi (43.- eur Allrightissa).
hmm... erittäin mielenkiintoinen tuote. ehdottomasti haen kun on ollut jotenkin niska suojattoman oloinen aina bussipysäkin jälkeen  
biggrin.gif
Mulla taas on ollut suojaton olo niskassa takasuoran päässä  
tounge.gif

Jos tommonen makkara ei ajoa haittaa niin sitähän pitää testata. Varmaan hintansa haukkuu jo ekassa lipassa  
thumbs-up.gif
Mulla on sen verta lyhyt kaula ettei mahdu tuo makkara sinne kypärän ja hartioiden väliin... Tai siis mahtuu, mutta päätä ei sitten kallistella mihinkään suuntaan... Kuitenkin tahto on saada pidettyä horisontti vaaterissa myös mutkissa
No ei toi munkaan kaula mikään kiljukaula ole, mutta ei se ainakaan vielä crossissa haitannut. Keväällä nähdään kuinka se käy paikoilleen tosipaikassa.

Voit olla varma että omat kokemukseni niskatuesta täällä kerron.
smile_org.gif

Mistä meinaat parjan_fin hommata mittatilauspuvun? Olen itse muutamia vaihtoehtoja katsellut mutta en osaa oikein päättää kenen valmistajan kanssa lähtisi katsomaan tarkemmin asiaa.

Dainese olisi kaiketi ainakin melko varma valinta.

Mistä meinaat parjan_fin hommata mittatilauspuvun? Olen itse muutamia vaihtoehtoja katsellut mutta en osaa oikein päättää kenen valmistajan kanssa lähtisi katsomaan tarkemmin asiaa.

Pari tuttua on Dainesen tilannut ja olleet tyytyväisiä. Iso D tuskin kuraa tekee.

Itse käännyn Richan puoleen. Siinä on kokolailla liki samat leikkaukset kuin Dainesen Taloksessa, hinta on edukkaampi ja myös siksi kun Richa Finland oli tällä kaudella yksi tukijoistani.

Kärkkäisen Orvolla on tuollainen Richan mittatilauspuku ja on ollut siihen todella tyytyväinen.

Pari tuttua on Dainesen tilannut ja olleet tyytyväisiä. Iso D tuskin kuraa tekee.

Itse käännyn Richan puoleen. Siinä on kokolailla liki samat leikkaukset kuin Dainesen Taloksessa, hinta on edukkaampi ja myös siksi kun Richa Finland oli tällä kaudella yksi tukijoistani.

Kärkkäisen Orvolla on tuollainen Richan mittatilauspuku ja on ollut siihen todella tyytyväinen.
Itse ollut tyytyväinen Richan pukuun. Mulla ei varsinaisesti ole mittatilaus malli, mutta ainut sillä värityksellä oleva kylläkin...

Dainesen mittatilauspuvun saa kätevästi joko joltain suomalaiselta Dealerilta tai sitten saksasta Mlol.de nettikaupasta. Mlol jopa tinkii mittatilauspukujen hinnoista jolloin se ei ole ihan niin kallista...

Itse tykkään Dainesen kamoista, mutta kyllä kai Richakin ihan jees tuotteita tekee.

no juu tänään sitten tuota Vanuccia niskaani kiskoin.. ei mikään äly tiukka waan meni melkein kivuitta päälle,, pois ottamiseen tarvittiin kyllä apuja.. siis ei kireä ei wäljä melko mukawa .. jos waan mahdollista.. saas nähä kummonen tuulipuku siitä venyy ajan mittaan... mutta hieno se on
smile_org.gif

toisaalta olis se kai saanu olla lukemani perusteella sitten wielä pienempi .. kait ,,, emt ..
withstupid.gif

no juu  tänään   sitten   tuota  Vanuccia  niskaani  kiskoin.. ei  mikään  äly  tiukka waan  meni  melkein  kivuitta  päälle,, pois ottamiseen tarvittiin kyllä  apuja.. siis  ei  kireä  ei  wäljä  melko  mukawa .. jos  waan  mahdollista.. saas  nähä  kummonen tuulipuku  siitä  venyy  ajan mittaan... mutta  hieno  se on
smile_org.gif

toisaalta olis se  kai saanu olla   lukemani perusteella  sitten  wielä  pienempi .. kait  ,,, emt ..
withstupid.gif
Tuossa aiheeseen helpotusta, eli miten saat puvun päältäsi helpommin pois:

http://www.mp-foorumi.com/forum/show.php?fid=1&id=40831

Kuvaa mulla ei valitettavasti moisesta puvusta ole, mutta jos jostain sellaisen löydän niin linkitän... toki varmaan moni jo noita nähnyt radalla.

no juu  tänään   sitten   tuota  Vanuccia  niskaani  kiskoin.. ei  mikään  äly  tiukka waan  meni  melkein  kivuitta  päälle,, pois ottamiseen tarvittiin kyllä  apuja.. siis  ei  kireä  ei  wäljä  melko  mukawa .. jos  waan  mahdollista.. saas  nähä  kummonen tuulipuku  siitä  venyy  ajan mittaan... mutta  hieno  se on
smile_org.gif

toisaalta olis se  kai saanu olla   lukemani perusteella  sitten  wielä  pienempi .. kait  ,,, emt ..
withstupid.gif

Kuvaa mulla ei valitettavasti moisesta puvusta ole, mutta jos jostain sellaisen löydän niin linkitän... toki varmaan moni jo noita nähnyt radalla.
Aina jokin vaatekerta (alusvaate, pitkä sellainen) nahkapuvun alle, ei sen takia että olisi kylmä vaan sen takia että saa ilman ylimääräistä jumppaa ne vermeet pois päältä... Itse asiassa väitän että hikoilette vähemmän kun nahkapuvun ja ihon välissä on yksi kerros jotain textiiliä...

smile_org.gif

withstupid.gif

Aina jokin vaatekerta (alusvaate, pitkä sellainen) nahkapuvun alle, ei sen takia että olisi kylmä vaan sen takia että saa ilman ylimääräistä jumppaa ne vermeet pois päältä... Itse asiassa väitän että hikoilette vähemmän kun nahkapuvun ja ihon välissä on yksi kerros jotain textiiliä...
Jep. Kerrospukeutuminen on kaiken A ja O. Tekokuitua alimmaiseksi (joka siirtää kosteuden pois iholta) ja viileämmällä ilmalla vielä siihen päälle microfleeceä (joka lämmittää). Mulla on aina ajellessa, niin tiellä kuin radallakin, Haglöfsin tekokuituinen urheilu T-paita ja tarvittaessa Haglöfsin microfleece + joskus vaihtoehtoisesti myös windstopper kerrasto - Näitä viimeksi mainittuja ei tosin radalla tarvi. Jos laittaa puuvillaa ajokamojen alle, niin sit on paita märkänä ja vilustuu. Eli, ei puuvillaa ajokamojen alle, koska se ei kuivu nopeasti ja kosteus jää iholle. Näin vannotettiin myös urheiluliikkeessä.

Back