Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vit*u että osaa olla tyhmää porukkaa.
Itse oon monesti syyllistyny ylinopeuteen ja muuhun mukavaan, mutta aina oon pysähtyny kun poliisi setä on käskenyt. Eikä täysjärkiselle pitäis tulla mieleenkään, ajaa jalkakäytävällä karkuun![]()
Saunan taakse tommoset![]()
Kai se poliisi osaa selvittää, ton alueen 125cc sm kotarit. Ja sitten käymään kaikkien kotona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jos kyseiset kuskit lukee tän, niin: Jos jotain ootte tehnyt, niin kestäkää tekonne kun miehet. Ei tarvi tappaa toisia, kun ei halua maksaa sakkoja![]()
Eihän nuo kun sataakymppiä ajaneet, aika nopsaa se piikkinenkin kotka tuon nopeuden kiskooVit*u että osaa olla tyhmää porukkaa.
Itse oon monesti syyllistyny ylinopeuteen ja muuhun mukavaan, mutta aina oon pysähtyny kun poliisi setä on käskenyt. Eikä täysjärkiselle pitäis tulla mieleenkään, ajaa jalkakäytävällä karkuun![]()
Saunan taakse tommoset![]()
Kai se poliisi osaa selvittää, ton alueen 125cc sm kotarit. Ja sitten käymään kaikkien kotona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jos kyseiset kuskit lukee tän, niin: Jos jotain ootte tehnyt, niin kestäkää tekonne kun miehet. Ei tarvi tappaa toisia, kun ei halua maksaa sakkoja![]()
![]()
ei tainnut olla kyl ihan 125cc kotareita vauhdista päätellen ?
Jotakin sisäpiirin tietoa aiheesta?Mielenkiintoista, että kotarit kaahasivat jalkakäytävillä, mutta poliisit eivät. Käyttivät todennäköisesti helikopteria?
Kyllähän ne tuota 125 exc:tä pistävät kilpiin, en ole kyllä ymmärtänyt mitä järkeä siinä on...-Kaksitahtinen Smoto - Onko niitä 2-tahtisia? eikö ne kaikki oo nelareita? Motocross ja enduro sitten erikseen...
..alaikäisyys selittäisi idioottimaisen ajotyylin ja karkuunlähdön...
Ehkä on, ehkä ei, so not kunhan pyörä kulkee. Ihan yleisellä tasolla vaan ihmettelin poliisien yliluonnollista ajotaitoa kun pystyvät Ransulla seuraamaan turvallisesti "silmittömästi kaahaavaa" motoristia ja vielä mahtuvat autollaan samoista väleistä kuin kapea mopo.Jotakin sisäpiirin tietoa aiheesta?Mielenkiintoista, että kotarit kaahasivat jalkakäytävillä, mutta poliisit eivät. Käyttivät todennäköisesti helikopteria?![]()
(Iltapulun uutisessa ei kirjoitettu merkkiäkään poliisin ajamisista tai ajamattomuuksista jalkakäytävällä).
-Väri: oranssi - Onko niitä muun värisiä?mielenkiintoista tuossa noi tuntomerkit...
-Väri: oranssi - Onko niitä muun värisiä?
-Kaksitahtinen Smoto - Onko niitä 2-tahtisia? eikö ne kaikki oo nelareita? Motocross ja enduro sitten erikseen...
-tumma vaatetus ja vaalea kypärä - noikin on todella yksilöiviä tuntomerkkejä...
Karkuunhan ne meni, joten se siitä poliisien yliluonnollisesta ajotaidosta. Mahtaa tuossa Aninkaistensillallakin olla myös autoille omat kaistat, joten poliisi on vallan hyvin voinut ajella ihan muualla kuin jalankulkijoiden joukossa.Ehkä on, ehkä ei, so not kunhan pyörä kulkee. Ihan yleisellä tasolla vaan ihmettelin poliisien yliluonnollista ajotaitoa kun pystyvät Ransulla seuraamaan turvallisesti "silmittömästi kaahaavaa" motoristia ja vielä mahtuvat autollaan samoista väleistä kuin kapea mopo.
No, pääasia että oikeus tapahtui ja viikarit pääsivät pakoon; kortin siirtyminen vuodella tms on täysin kohtuuton rangaistus koltiaiselle, jonka ainoa ilo elämässä on mopojen ruuvailu. Viikko yhdyskuntapalvelua tai pakollinen osallistuminen julkiseen enska- tai ratakisaan omien taitojen realistiseksi arvioimiseksi olisi sopivampi sanktio ja vieläpä toimisi..
Natiaiset ovat aina ajaneet mopoilla niin lujaa kuin niillä pääsee, ja aina on LP huutanut vakuutusyhtiöiden kanssa kuorossa "Susi!, Susi!"