• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

naisten nahkatakit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toadstool
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tänään ihmettelemässä paikallista prätkäliikettä, joka oli ottanut nyt myös ajokamat liiketiloihin ja siellä näytti olevan jonkin verran naisten takkejakin...

En tiedä onko noita muualla, eli onko merkki muillakin yleisesti, en ainakaan ole itse huomannut ennen...
tuolta löytyy kuvia ja hinnat...

http://www.mimoto.fi/

ONNEEEE Sani!  
062802jumpie_prv.gif

Omasta puolestani annan kympin arvosanan Tompalle ja Duellille hienosta toiminnasta ja upeista kengistä. Voin kyllä lämpimästi suositella muillekin  
wink.gif

Ps. Vähän on menny jutut ohi topicin, anteeksipyyntöni ketjun aloittajalle  
lookaround_orig.gif

Ittellä myös etsinnässä saman tyyppistä nahkatakkia. Ja nuot vaaleanpunaiset/-siniset ei tod. innosta.
Hyvän näköisiä malleja tuossa jo olikin muutama mainittu. Meitsillä vaan sellainen pulma, että pituutta 180cm, joten kaikissa sporttisissa takeissa, joita mieli tekisi, ei ole tarpeeksi pituutta... eikä ole kiva ajella selkä paljaana.  
sad_orig.gif

Onko siis kellään tiedossa pitkille naisille sopivaa nahkatakkimallia (sporttisempaa)?
Laittakaapa tosiaan vinkkiä.

Itse en ole ihan nuin pitkä, mutta sama pulma... selkä paljaana joutuu ajelemaan ja sen lisäksi vielä ranteet paljaana kun hihoista lopuu pituus kesken
sad_orig.gif

Saa laittaa vinkkiä myös pitkille naisille sopivista nahkaisista ajohousuista tai nahkapuvuista...

Tulihan käytyä lauantaina sovitus kierroksella, ja niin se vaan on, että meikäläisen pitkään runkoon ei löytynyt kuin yksi malli IXS:n Lucy, joka toisaalta on vähän liian vaisu mun makuun. Mutta on nuita liikkeitä vielä jäljellä, joten tehdään vielä yksi uusi kierros, ja jos ei löydy, niin sit teetetään (Sweepillä ainaskin suht edukkaita takkeja ja siihen mittatilaustyötä +30%) tai ruvetaan katteleen miesten malleja (niissäkin muutamia malleja, joissa suora leikkaus, jotta menee lantiolta).
tounge.gif

Takki on hakusassa täälläkin, onko kenelläkään käytännön kokemuksia Spyke:n DEA Gp Lady-takista?
On tullut pariinkiin otteeseen messuilla ja liikkeessä testattua päälle, oma tuntuma on, että istuu kyllä hyvin ja on aika kevyen tuntuinen...ei ollenkaan sellainen "haarniska" mitä jotkut naisten takit monesti on. Kuvatusta mallista löytyy tuolta , tosin kokeilemaani punaista mallia ei näköjään tuolla valmistajan sivulla ole näkyvis.

Hinta on kyl reippaat 400eur...mutta jos sitä kevään kunniaksi palkitsis itsensä!  
cool.gif

eiköhän noita malli "lady" löydy louisilta,koot voi käydä testaamassa
BikerPoint:issa Raisiossa.

Tuttu tyttö osti tässä männä viikolla Clover Nashvillen. Toi takki oli huomattavasti pidempi helmoista esimerkiksi Cloverin muihin malleihin verrattuna. Omaan silmään tuo takki on kyllä aika sporttisen näköinen, eikä muutenkaan ollenkaan hullumpi
wink.gif
Kuka muuten maahantuo tuota Cloveria, heidän nettisivuiltaan se ei käy ilmi?
Cloveria toi aikoinaan maahan Tokimoto kehä kolmosella, mutta ei tuo enää kun kysyntää ei ollut riittävästi. Ostin itse aikoinaan ko firmasta ihan tavallisen gore puvun joka oli/on hyvä.

Tiedä sitte tuoko enää kukaan???

Moi!
Nahkatakkia hommaamassa olen minäkin ja nyt pitäisi saada vähän vertailua kahden merkin/mallin väliltä...
Eli onko kenelläkään kokemuksia Dainesen Izalcosta verrattuna Iconin Kittyyn?? Tai edes ylipäätänsä Dainesesta verrattuna Iconiin? Dainese tuntuu olevan pikkusen edullisempi mutta onko niissä laadullisesti eroja?
Mielelläni kuulisin kaikki mahdolliset kokemukset ko merkeistä... Hiukan on vaikeita päätöksiä tehdä, ovat niin arvokkaita et mitäs sit jos en enää enskeväänä tykkääkään
nixweiss.gif

^^

Itselläni ei kokemusta kummastakaan merkistä, mutta kehottaisin kyllä sovittamaan molempia ja sitten valitsemaan sen, kumpi istuu päälle paremmin ja miellyttää enemmän.

En suosittele ostamista sillä perusteella, että nååå, otan tuon kun se on halvempi vaikka ei niin hyvä.  
tounge.gif
Tämä pätee siis yleensä kaikkeen mitä ostelee.

Löytyi se sitten tähän pitkään naiskroppaan sopivan mittainen naisten nahkarotsi eli Sweepin Jenny ( http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_list.html?groupID=14&oc=1 ). On selästä sopivan pitkä jottei tarvii selkä paljaana ajella.
biggrin.gif

Ei nyt ihan just 100% se mitä mä etsin, mut sattui se sopiva koko vihdoin ja viimein löytymään, niin tingitään sit vähän ulkonäöstä.
biggrin.gif
On tuo naisellinen leikkaus kuiteskin sen verran hyvännäköinen päällä verrattuna miesten takkeihin.
tounge.gif

Back