Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täältä. Palvelu oli hyvää, tavarat tuli tilausten mukaisesti ja hinta oli mitä sovittiin. Vähän oudolta tuntuu noi aikaisemmat kommentit, toki ovat jo aika vanhoja. Kiitokset HPM:lle.Konalassa (hpm) homma aina luistanut pyöräkauppoja myöten, kiitokset sinne![]()
Samaa mieltä Kuopion Pitkäsestä, kinusin viime keväänäKuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siellä on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjät olleet jo edellisissä liikenimellä varustetuissa myymälöissä ja pyörien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
(Pitkänen on kuopiossa pyöräpuolen![]()
en käy enää koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa.
)![]()
NPM 9+ palveluista parempaa en ole vielä saanut!![]()
Vaihdetaan sitten kokemuksia. Poikani on joutunut asioimaan monesti ao. liikkeessä peugeot speedfight 2 skootterin varaosien takia, kuitenkaan koskaan ostamatta kun kaikki on jouduttu tilaamaan eikä niitä ole koskaan edes tullut.Samaa mieltä Kuopion Pitkäsestä, kinusin viime keväänäKuopiossa olen eniten asioinut Nakkilassa, kun siellä on paras varaosa ja vaatepuolen myynti. Nykyiset myyjät olleet jo edellisissä liikenimellä varustetuissa myymälöissä ja pyörien myynti toimii hyvin ja asiakasta palvellaan ja kuunnellaan.
(Pitkänen on kuopiossa pyöräpuolen![]()
en käy enää koskaan ellei tule konkurssi huutokauppaa.
)![]()
NPM 9+ palveluista parempaa en ole vielä saanut!![]()
tarjousta vfr:stä. Ei saanut myyjä tarjousta edes aikaiseksi.
Joten piti ostaa uusi yammu Joensuusta.
Toimin yrittäjänä vähittäiskaupan alalla, jos meidän myyjä toimisi yllämainitusti alkaisi lähtölaskenta välittömasti.Kävin juuri Konalan pisteessä aikomuksenani OSTAA ajohousut,mutta enpäs ostanutrgAss: menin liikkeeseen siellä ei ollut ketään muita...katselin hetken housuja ja nappasin muutamat mukaan ja kysyin saako sovittaa ja siihen myyjä joka istui tiskintakana sanoi "joo" joka olikin ainoa mitä kyseinen hemmo minulle koko aikana sanoi,jokatapauksessa sovitin housuja ja löysinkin mieleiset, koeistuin liikkeen pyörien päällä ja myyjä vain nökötti tiskin takana sanomatta mitään ja olin sen näköisenä siinä kyllä että jotain palvelua haluaisin...noh,housut sitten vein takaisin telineeseen ja odotin n.10min siinä että tule nyt myymään jotain,mutta ei.sitten päätin lähteä menemään sieltä, koska ei täällä näköjään myydä mitään....
ikkupiru: