Tässä on jonkun aikaa nyt forumia lueskeltu mielenkiinnosta harrastusta kohtaan. Ensi kesällä olisi tarkoitus A-kortti ajaa ja katsoa sitten, miten rahat riittävät pyörään ja varusteisiin (voipi tosin jäädä vielä ensi kesällä haaveeksi:/).
Alunperin kiinnostus suuntautui enemmän kyykkypyöriin, mutta jostain syystä nyt sitten on alkanut enemmän miellyttää silmää nakupyörät. Hyvin todennäköisesti ensimmäinen pyörä tuleekin olemaan 600cc Bandit, jota käytettynä tuntuu saavan oikein kohtuulliseen hintaan.
Bandit on omasta mielestäni ylivoimaisesti parhaimman näköinen nakuversiona, mutta hiukan on jäänyt mietityttämään ilmanvastus maantienopeuksissa. Millainen ero esim. S mallilla ja nakulla on, jos ajellaan 100-120km/h nopeuksia? Onko tuo sellainen ongelma, jota oikeasti pitäisi miettiä?
Käyttö tulisi itselläni olemaan alkuun varmasti pitkälti huviajoa ja luultavasti kaupungissa tulee pyörittyä oma aikansa myös. Varsinaisia pitempiä matkoja ei tuon kruisailun lisäksi varmaan kauheasti kuitenkaan tulisi.
Alunperin kiinnostus suuntautui enemmän kyykkypyöriin, mutta jostain syystä nyt sitten on alkanut enemmän miellyttää silmää nakupyörät. Hyvin todennäköisesti ensimmäinen pyörä tuleekin olemaan 600cc Bandit, jota käytettynä tuntuu saavan oikein kohtuulliseen hintaan.
Bandit on omasta mielestäni ylivoimaisesti parhaimman näköinen nakuversiona, mutta hiukan on jäänyt mietityttämään ilmanvastus maantienopeuksissa. Millainen ero esim. S mallilla ja nakulla on, jos ajellaan 100-120km/h nopeuksia? Onko tuo sellainen ongelma, jota oikeasti pitäisi miettiä?
Käyttö tulisi itselläni olemaan alkuun varmasti pitkälti huviajoa ja luultavasti kaupungissa tulee pyörittyä oma aikansa myös. Varsinaisia pitempiä matkoja ei tuon kruisailun lisäksi varmaan kauheasti kuitenkaan tulisi.