Nappaako MP14 messut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nojoo, eihän siellä mitään ihmeellistä oo, mutta täytyy yrittää silti päästä kääntymään...:p

Jep:thumbup:

Loistava tilaisuus järjestää asiakastilaisuus. Sen verran pyöräileviä asiakkaita, että "firman piikkiin". Mukavalla porukalla sinne, juomaa, ruokaa ja kiertelyä ja taas juomaa. Eikä tule edes monenkaan sadan laskua (ehkä)...
Sinne siis... Ja Anulta (jos on paikalla) lakua lapsille tuliaisiksi.

No ei ehkä oikein nappaa.Viime vuosi jäi välistä ja tulee matkaa hesaa paljon.
Täytyy nyt vielä funtsia,mukavia tapahtumia kuitenkin talven keskellä:)

Pitäiskin yrittää joskus raivata sellanen jonovapaa olutalue orggilaisille. Jäsenkortilla sisään, baareilla ulos :thumbup:

Ei oikein nappaa.

Aikoinaan oli tärkeätä vuosittain käydä näyttelyssä, mutta toissa vuonna totesin, että eihän näyttelyssä ollut mitään muuta minua kiinnostavaa kuin Stadin Pärtsärien/VMPK:n (?) osastolla olleet vanhat prätkät. Uudet pyörät näkee netistä tai jälleenmyyjillä. Ajattelin että eiköhän minun osaltani näyttelyt olleet tässä.

Joululahjaksi sain lipun näyttelyyn, mutta tuskin tulee sitä itse käytettyä, enköhän saa sen jollekin kaverille tungettua.

Toki nappaa. Täällä savon perukoilla on liikkeissä sen verran nihkeesti esillä uusia pyöriä, että mieluusti käy katsomassa kerralla koko kattauksen!

Eipä tuo lipunhinta paljoa näy tän harrastuksen kokonaiskuluissa, joten sinne siis..:)

Kyllä nappaa. Tosin olen messuilla töissä koko viikonlopun, mutta ehtiihän siellä myös kierrellä ja ihmetellä.

Nappaa tänäkin vuonna. Joka vuosi liikkeitä kiertämällä näkee samat uutuudet. Mutta mulle se ei ole se pointti vaan enemmänkin motoristien talvikokoontuminen.

Tuoltahan tuo innostus muuttui roihuksi, jota ei sitten enää saanutkaan sammumaan edes järjen liekillä, vaan tuli ostettua oma prätkä. Kaverille olen ikuisesti kiitollinen että pyysi mukaan. JA tänäkin vuonna tulee mentyä. Jos vaikka tuttuja näkis:jpstyle:

Ei kyllä nyt ole kiinnostusta kun on kaikki vermeetkin vasta uusittu kypärää lukuunottamatta (ja se on ok) + mopo ei vaihdu ja muutenkin budjetti paukkuu jo valmiiksi ennen ajokautta.

pitääkö tuota oikeasti vielä alkaa miettimään.. vapaat menee kuitenkin aika huonosti.. se olis sitten äijäreissu, jos sinne lähtee eli aamulla autolla paikalle ja illalla takas.. pitää miettiä.

Saas nähä jaksaako ja huvittaako.
pelkkiin siirtymiin menee reilu kahdeksan (8) tuntia, joten koko päivä siihen tuhraantuu.
Nuorena jaksoi matkustaa, mutta nykyään on hyvin uupunut, jos on istunut autossa pitkään.

Kyllä se taas nappaa.

Olisi tulevaa kautta varten tarve löytää joku MP käyttöön sopiva kamera (esim Drift HD Ghost) ja Quick-lock tankkilaukku. Josko messuilta löytyisi sopivaa tarjousta.

Lisäksi jos reissua varten löytyis oikein paperikarttoja GPS:n tueksi. Tosin noita karttoja löytyy kyllä lähempääkin.

Jos vaikka sunnuntaiksi reissun suunnittelisi niin olisi hieman väljempää kävellä käytävillä :D

Ei tänäkään vuonna.Kaikkea tarpeellista on jo mukaan lukien hyvä mopo....kirpputoreilla voi käydä ilmaiseksi

Back