Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monessa koneenosassa karkaisu ja/tai pinnoitus tehdään valmistusteknisistä syistä vasta koneistuksen jälkeen. Keinuvivutkin pitää karkaista ja päästää jännitykset pois, jotta saadaan kestävä osa riittävällä pinnankovuudella.Nyt tulee tyhmiä kysymyksiä ei-ducatistilta. Miks noi pitää pinnottaa?? Miks ei alunperin niin kovaa matskua et ei tarttis pinnotetta??
Juu on varmaan. SP:issä on ainakin jonkinlaiset komposiitti sylinteriputket. Annas olla kun ne menee huonoon kuntoon...Myös japsipelien moottorin sisältä löytyy osia, jotka on pinnoitettu ja karkaistu, pelkkä "kestävä matsku" ei ole ihan riittävä aina.
Meillä napsahti siellä pinnoitettu poikki, voitte arvata minkälaista jälkeä siitä tulee. Se ei kuitenkaan välttämättä johtunut pinnoituksesta, alunperin keinuvivussa on saattanut olla huokoinen kohta materiaalissa tms...? Kaemnan on kestänyt hyvin.pinnoitus ja nitraus onnistuu myös R-koneistus hyvinkää
<<< hyvät kokemukset
Kämnan pinnoitus on myös laadukas
Joko Finnpaso keinut vaihtoi?Onko kellään muulla hyviä/huonoja kokemuksia noista Käemnan uudelleen pinnoituksistaMulta olis tulossa justiinsa ST4S:n pannusta ainaskin 3 kpl alakeinuvipuja(siis ALAKEINUVIPUJA!!!) ja meinasin laitella ne kohtapuoliin tuonne Saksanmalle Käemnalle. Miten olis "kimppatilaus" ni sais ainaskin postikuluja pienemmiksi.... Käsittääkseni se tapahtuu lähettämällä sinne omat ja sieltä pitäis sitten tulla kunnostetut tilalle paluupostissa....![]()
Updatea:Itselle tuli jo yksi www.befaster.de :ltä, ja 3 tulossa lisää...![]()
Ei ole, eikä taida olla testastretoissakaan.Onkos tätä samaa ongelmaa noissa ilmajäähy 1000DS koneissa 2003->