Oikeastaan SR ei ole edes sen ajan puhdas custom-malli. Toki siinä on joitain customeista tuttuja piirteitä eli 16 tuuman takarengas, loiva keula ja lyhyt akseliväli, mutta keula ei ole kuitenkaan niin äärimmilleen venytetty ja tankokin on aika tavalla matalampi kuin puhtaassa customissa. Näin ollen SR soveltuu todella hyvin myös matka-ajoon, mutta ei vierasta kaupunkicruisailuakaan. Yleiskäyttöinen peli siis - itse ajelin aikoinaan SR:llä myös montulla, sorateillä eli sanalla sanoen kaikkialla. Myllyssä on riittävästi potkua myös kahden ihmisen ja matkatavaroiden kuljettamiseen - vielä kun se olisi kardaanivetoinen, niin kyseessä olisi likimain täydellinen peli. Siinä on sekin kiva piirre, että jos vakiot 65 heppaa ei jostain syystä riitä, niin siihen käy vaikka GPZ750:n sylinteriryhmä mäntineen ja kansi nokkineen (ja kaasareineen) heittämällä kiinni, jolloin koneessa on 86 heppaa. Alapää noissa malleissa on täsmälleen sama!
Eli jos tuollaisen 80 tkm ajettuna saa parilla tonnilla, niin siihen kannattaa tarttua kiinni.