Neon valot pyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
aivan tajuttoman siisti toi sun lediajovalohässäkkä! ja ihme jenggii kyl, menkää niille kaljuille nahkaliivisille partaveikoille sanomaan kuinka niiden harrikat on ku mitäki teinidextereitä.... onhan mopoja aina personoitu. moni ei tunnu tajuavan sitä eroa, mikä on tuunaamisessa pelkän ulkonäön vuoksi, ja tuunaamisessa, jotta saataisiin corolla näyttämään nopeammalta... jösses mitä porukkaa

Kesällä miittissä oli eräällä kaverilla laitettu parit punaset ja siniset kirkkaat ledit loistamaan konehuoneen puolella, kyllä meinaan näytti upealta motti hämärässä kesäyössä.
smile_org.gif

Eihän tietenkään kaikkien silmiin sovi nuo räikeät valaistukset, mutta luulenpa, että rakentaja itse saa hyvän mielen näistäkin tuunauksista.

Ja mikä parasta, tytöt ainakin tykkäävät kaikenmaailman valohässäköistä.
buttrock.gif

Ei välttämättä hyvä juttu jos "joulukuusella" ajelee liikenteessä? Täällä kylällä "pojat" olivat laitelleet corollojen sisään takalasiin jne oikeita jouluvaloja, sähköt autosta muuntajalla. No ei ollut poliisit pitkään tätä joulu kulkuetta katselleet
thumbs-up.gif

Kannattaa myös harkita levikesarjaa, 215mm renkaita, 50mm madallussarjaa ja Tommy's Billet alumiinispoileria.
biggrin.gif

On se ihme ku ei omaa mopoonsa saa rauhassa rakennella omanlaiseks.  Heti vittuillaan jos asiallisesti kysytään neuvoo.
033102ass_1_prv.gif
Ja eipä noissa spoilereissa ja levikesarjoissakaan mitään vikaa oo kunhan ovat hyvällä maulla toteutettu, eli ei mitää amisteinidexterijoulukuusipaskaa.

Jottei menis ihan off topiciks, niin täältä vois jotain löytyä ja täältä

Niin. Onhan tota kysytty ennenkin, että miksi on pakko laittaa kaikennäköisiä hilavitkuimia kiinni pyörään ja autoon.
Vastaus on yksinkertaisesti: jotkut vaan tykkää siitä  
smile_org.gif

Minä olen taas siitä mieltä, että nuo valot, hyvin laitettuna ja asennettuna, näyttävät todella hyvältä moottoripyörässä, ja autoissakin.

Ovat pikkasen laittomia, mutta näyttävät hyvältä  
biggrin.gif
kele, etkös tiiä et kaikki laiton on kivaa ja mukavaa ja hyvän näköstä ja ja ja  
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
buttrock.gif

Niin. Onhan tota kysytty ennenkin, että miksi on pakko laittaa kaikennäköisiä hilavitkuimia kiinni pyörään ja autoon.
Vastaus on yksinkertaisesti: jotkut vaan tykkää siitä  
smile_org.gif

Minä olen taas siitä mieltä, että nuo valot, hyvin laitettuna ja asennettuna, näyttävät todella hyvältä moottoripyörässä, ja autoissakin.

Ovat pikkasen laittomia, mutta näyttävät hyvältä  
biggrin.gif
kele, etkös tiiä et kaikki laiton on kivaa ja mukavaa ja hyvän näköstä ja ja ja  
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
buttrock.gif
En olisi välttämättä samaa mieltä.
Esim seksin harrastaminen jonkun eläimen kanssa ei välttämättä ole kivaa, mukavaa eikä hyvännäköistä. Esimerkkinä voisin ottaa yhden tapauksen Askolan suunnasta, jossa emäntä yllätti vieraan miehen hässimästä heidän lempihiehoa, kun hän yöllä meni tarkistamaan miksi navetassa on niin paljon meteliä.
wink.gif

Juokseminen moottoritielläkään ei ole kovin hauskaa. Voi olla että hyvännäköistä, muttei hauskaa. Ne autot tulee todella kovaa, varsinkin siinä 4-5 maissa jos joutuu ylittämään moottoritien juoksemalla, niin voín luvata ettei ole hauskaa. Extremeä kylläkin  
smile_org.gif

Siinä pari esimerkkiä.
Lisätään nyt vielä, että siitä ensimmäisestä esimerkistä en tiedä varmasti, kun en itse ole kokeillut eläintä, mutta olettaisin näin. Tietysti sanoin itsekin tässä yhdessä vaiheessa, että nainenhan on ihmisen paras ystävä, heti koiran jälkeen, mutta en ole edes koiraan sortunut. Joskus kyllä kokeillut naista, mutta tosi harvoin  
tounge.gif

Jos se joitain ihmisiä ärsyttää että rakennat hienot valoheebelit mopoon niin sittenhän se pitää ehdottomasti tehdä.

Kylmäkatodiputket on varmaan aika hyviä mutta niihin tarvii hyvän tärinäsuojauksen ettei mee pimeeks..

RGB (juu niissä voi säädellä väriä vapaasti) ledeillä varmasti saa hienot valot aikaseks, vähän läpinäkyvää kirkasta muovitankoa ja lämpöpuhallin niin saa aikaseks vielä kaikkea muuta jännää
smile_org.gif

MiniManista löytyy! Just tulin kaupasta ja siel oli hyllyllä todella ohutta valokaapelia oiskohan ollu noin 2mm ja viel sinistä! 1,5 m johto makso 20 ekee! Tota mä ainaski testaan viel omaan Ninjaan
tounge.gif
Paketissa viel luki lisäks et saatavilla myös 3 m johto, sehän riittäis vaik mihin
smile_org.gif
Joten käyppä katteleen Minimanist jos vaan paikkakunnaltas löytyy niin hieno kauppa
crazy.gif
Niin ja muuten mä laitan omaan mopottimeen just mitä haluun en mä muilta ala kyseleen et sopiiko toi vai ei
bowdown.gif

Joo, jokainen duunaa mopottimensa ihan niinkuin haluaa, joitain miellyttää ja toisia ei, SOU?.

Voisin epäillä, että nyky aikasilla "super" kirkkeilla ledeillä, jotka muuten taitaa paistaa hieman jään sinisenä, vois saada aika asiallisen efektin esim. katteiden sisään tai sopivasti korostamaan kontrastia ja muotoja jossain päin mopotinta. Varsinkin kun virran kulutus on luokkaa 20mA eli saavat palaa vaikka vuoden akulla. Rekkari valoina noita on taidettu jo jonkin aikaa erilaisissa mopottimien rakentelu projekteissa. Ja jos kolvi pysyy kädessä niin hintakaan ei huimaa ja liikkeet myyvät vaikka minkälaisia linssejä noihin, joten taivas rajana toteutuksen suhteen..

Tehdään jokainen pyörästä sellanen ku halutaa ja "haukutaan" vaan niitä "väärin" tehtyjä ..
tounge.gif

TÄSTÄ valosarjat jotta mopedi pojut osaa varoa teiden ritareita  
wink.gif

Ei mulla mitään näitä valo juttuja vastaan ole, ehkä pientä itse ironiaa taas seassa....

Pitäsköhän munki asentaa noi siniset jouluvalot kesäksi mopoon? Tai sitten asennan spotin tonne parvekkeelle jonka voi sitten syyspimeillä suunnata kohti alla kiiltelevää Fazeriani...Uijui!!!
tounge.gif
Ei mutta en tuomitse, kukin tavallaan... Minusta tuo on lähinnä rekkamiesten ja teinien touhua tuo lisävaloilla pelleily...
blush.gif

etkös tiiä et kaikki laiton on kivaa ja mukavaa ja hyvän näköstä ja ja ja  
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
buttrock.gif
En olisi välttämättä samaa mieltä.
Esim seksin harrastaminen jonkun eläimen kanssa ei välttämättä ole kivaa, mukavaa eikä hyvännäköistä. Esimerkkinä voisin ottaa yhden tapauksen Askolan suunnasta, jossa emäntä yllätti vieraan miehen hässimästä heidän lempihiehoa, kun hän yöllä meni tarkistamaan miksi navetassa on niin paljon meteliä.
wink.gif

Juokseminen moottoritielläkään ei ole kovin hauskaa. Voi olla että hyvännäköistä, muttei hauskaa. Ne autot tulee todella kovaa, varsinkin siinä 4-5 maissa jos joutuu ylittämään moottoritien juoksemalla, niin voín luvata ettei ole hauskaa. Extremeä kylläkin  
smile_org.gif

Siinä pari esimerkkiä.
Lisätään nyt vielä, että siitä ensimmäisestä esimerkistä en tiedä varmasti, kun en itse ole kokeillut eläintä, mutta olettaisin näin. Tietysti sanoin itsekin tässä yhdessä vaiheessa, että nainenhan on ihmisen paras ystävä, heti koiran jälkeen, mutta en ole edes koiraan sortunut. Joskus kyllä kokeillut naista, mutta tosi harvoin  
tounge.gif
[/quote]
poro on parasta, sen tiedän kun naistakin saanut olen... lentävä lause laplandiasta.

hehiö.

heh, eipä olla vanhanaikasia...Nuo viritelmät on aika hienon näkösiä....ja mulla olis vain yks pieni pyyntö..
Kun saatte pojat valmiiksi tuon laittelun, niin saiskos kuvia tänne sitten...
Tämä ei ole v* eikä p*, vaan ihan oikeasti kiinnostais nähdä, sillä tulee tunne, että ne voi olla aikasten hienoja, kun homma kunnolla tehdään.
Oikeastaan me tarvittas tuning-foorumikin..

Oikeastaan me tarvittas tuning-foorumikin..
täysin samaa mieltä!
ja lopputuotteen näkeminen ei kiinnosta läheskään yhtä paljon ku itse prosessi, tässä ja kaikissa muussakin laittelussa. niitä kun ei oo oikeen missään olemassa
confused_orig.gif

eli kamera sen asennusbissen kaveriks ja paljon kuvia kaikista työvaiheista. tää koskee teitä kaikkia ketkä tekee vähänkään enemmän ku pyörittelee niit alkuperäismuttereita

Ei olisi hullumpi idea tehdä valoviritelmä pyörään, missä on varashälytin ja sen varoitusvalo. Varashälyttimen ollessa päällä tuikkisi sen varoitusvalo/ledit jossain katteiden alla korostaen pyörän piirteitä. Tietysti tuolla valovirityksellä voi olla käänteinen vaikutus eli vierailut ja aiheettomat hälytykset pyörän luona voisivat lisääntyä tarpeettomasti.

miksi rakentaa hienot valot jotka ei sitte oo koskaan (toivottavasti) päällä... tietenkin jos ois olemassa kytkin et ne saa päälle myös ilman varashälytintä nii sitte  
wink.gif
No, tarkoitin kyllä sitä hälyrin varoitusvaloa, joka vilkkuu/on päällä kojetaulussa ja varoittaa ohikulkijoita olemassa olevasta hälyttimestä, en siitä pelkästä hälytyksestä
smile_org.gif
. Tämä varoitusvalo voisi tuikkia siellä katteiden välissä aina hälyrin ollessa valmiudessa.

Back