Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja se vaihteiden laskeminen tulee pikkuhiljaa itsestään, oli aikoinaan sama huoli, mutta se meni ohi. Nyt on taas kuseessa kun on 5 vaihteinen pyörä, ja edelliset ovat olleet 6-vaihteisiaIhmettelin jo vähän aikaa, että mikä sitä kutosta vaivaa kun ei mee millään päälle...![]()
En mä mitään ongelmaa tossa näe.Ei siinä tietysti mitään muuten, mut ei oikein taho onnistua lähtö paikaltaan liian isolla vaihteella.
Painiskelen saman asian kanssa. Tuntuu istuvan lujassa selkärangassa tuo kuudes vaihde.Nyt on taas kuseessa kun on 5 vaihteinen pyörä, ja edelliset ovat olleet 6-vaihteisiaIhmettelin jo vähän aikaa, että mikä sitä kutosta vaivaa kun ei mee millään päälle...![]()
Ei onnistu naputella ykköstä sisään siinä valojen vaihtumista odotellessa?Ei siinä tietysti mitään muuten, mut ei oikein taho onnistua lähtö paikaltaan liian isolla vaihteella.
Mutta jos joku noita haluaa eritellä, niin tuossa vaikka hyvä esimerkki tyttöKUSKISTA, JOTA moni äijäkin haluaisi testata. Mopo on ihan hirvee..
Säästyy bensaa, riittääkö?Voisiko joku perustella miksi ei kannata kytkin pohjassa valutella? Asia on ok ja otan opikseni jos joku saa perusteltua miksi juuri moottorijarrutus on terveellisintä moottorille. Tosin nytkin useimmiten jarruttelen moottorijarrutuksella, joskus saatan kytkin pohjassa valutella.
Miksi sitä säästyy? Luulisi siinä säästyvän eniten kun antaa koneen käydä tyhjäkäynnillä...Säästyy bensaa, riittääkö?![]()
Tiedä terveellisyydestä mitään mutta minun mielestä pyörä on "vakaampi" kun on veto päällä eikä kytkin pohjassa. Jää juurikin tuo ihmettely "mikäs vaihde mulla oli ennenkuin kytkimen alas painoin" kun aina on vauhdin mukainen pykälä päällä.Voisiko joku perustella miksi ei kannata kytkin pohjassa valutella? Asia on ok ja otan opikseni jos joku saa perusteltua miksi juuri moottorijarrutus on terveellisintä moottorille. Tosin nytkin useimmiten jarruttelen moottorijarrutuksella, joskus saatan kytkin pohjassa valutella.