Nice Bikers (nais motoristit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sister54
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sister54

New member
Moottoripyöräilyä huvin vuoksi harrastavat naiset
Mutkapätkille ajokaveria kaipaavat naiset
Kokoontumisiin lähtevät, ajo/ telttakaveria kaipaavat naiset
Motoristiksi haluavat/ aikovat naiset
kirjoittelevat ajankohtaisista asioista.
Ylläpitäjänä pyrin tuomaan sivuille ajankohtaiset/ mielenkiintoiset linkit. Tule ryhmään FB:ssa '
sport05.gif
'

Nice Bikers

Mä en tykkää että käytetään nice=nais verrantoa. Oli sitten puntissa lihaa enemmän tai vähemmän ei mitään väliä. Elämäntapa ja ajatusmaailma meitä yhdistää tällä foorumilla. Sitäpaitsi mä en ole välttämättä nice vaikka olen nainen.
mad.gif

Se on sitten meitin firman (http://www.nice.fi) mp-kerhon nimi menty noin vain varaamaan - sillä että meillä mitään mp-kerhoa duunissa edes ole
lookaround_orig.gif
withstupid.gif

jos olisit joko lukenut tai käynyt katsomassa osoitteessa olisit tullut tietoiseksi, että kyseesä EI ole kerho vaan ryhmä Facebookissa
sport05.gif

buttrock.gif
ja mitä tulee sanaan nice, niin kyseessähän on englanninkielinen adjektiivi, joka lausuttuna kuullostaa suomenkielen sanalta nais, joka suomennetuna tarkoittaa mm. seuraavaa:
kiva, mukava, sympaattinen, miellyttävä, hauska, suloinen, viehättävä, tarkka,  perusteellinen, ystävällinen      
buttrock.gif

Mä en tykkää että käytetään nice=nais verrantoa. Oli sitten puntissa lihaa enemmän tai vähemmän ei mitään väliä. Elämäntapa ja  ajatusmaailma meitä yhdistää tällä foorumilla. Sitäpaitsi mä en ole välttämättä nice vaikka olen nainen.  
mad.gif
aatteemme on moottoripyöräilyä huvin vuoksi harrastavat naiset  
sport05.gif

liian tiukan kypärämyssyn hankkineet muodostakoot oman ryhmänsä  
buttrock.gif

ööö, mikäs älppäreistä tekee rajoittuneita? Voisitko vähän, sister54, selittää, olen näin sokea, etten ole huomannut...
nixweiss.gif

Ninnair: Ketjun alkupäässä valitetaan tuosta Nice-nais -sanan käytöstä, siihen taidettiin viitata, että löytyy sitten toinen porukka jolla on eri nimi vaikka sama tarkoitusperä...

En ole koskaan oikein ymmärtänyt naisten tarvetta perustaa omia kerhoja vain naisille. Jos tässä nyt ehdottaisin pyöräklubia vain miehille niin johan ruvettaisiin ihmettelemään että mitähän H-jengiä nuokin ovat. Minusta jos toiminta kiinnostaa niin naiset ovat yhtä tervetulleita kuin miehetkin. (Jos ei sitten se "toiminta" nimenomaan keskity sen saman sukupuolen ympärille  
wink.gif
).

LBC:ssä ainakin ajatus on ollut, että kerhon kokoontumisissa saa olla ihan rauhassa "blondi"
tounge.gif
itsekään en esimerkiksi pyöräni sielunelämästä tiedä yhtään mitään, ajelen vaan. Ja saahan tommosen akkakerhon kautta ihan hurjasti kavereita! Kuulun satunnaisesti myös esim IBAFinlandiin mutta ei sieltä ole samalla tavalla kavereita tullut..

En ole koskaan oikein ymmärtänyt naisten tarvetta perustaa omia kerhoja vain naisille. Jos tässä nyt ehdottaisin pyöräklubia vain miehille niin johan ruvettaisiin ihmettelemään että mitähän H-jengiä nuokin ovat. Minusta jos toiminta kiinnostaa niin naiset ovat yhtä tervetulleita kuin miehetkin. (Jos ei sitten se "toiminta" nimenomaan keskity sen saman sukupuolen ympärille  
wink.gif
).
Naisten kerhoissa idea on vissii se että siellä voi oikeasti kysyä tyhmiä eikä kukaan kato kieroon. Joskus katsos naiset ei uskalla/viitsi kysyä miehiltä ettei luulla ihan hölmöks. Valitettavaa, mutta totta
smile_org.gif
Ja toisekseen, joskus on kiva vaan ajella ja ihmetellä akkojen kesken, siitä puuttuu se kaikki turha pelaaminen. Nii ja sitte hyvä esimerkki on ajoharjottelupäivä. Loistoidea ja kaik on naisii (kouluttajaa lukuunottamatta) ni saa töpeksii ihan rauhassa
tounge.gif
Tunnustas ny, kyllä varmaan säkin ihan vaan poikaporukassa joskus jotain teet
033102beer_1_prv.gif

Mutta noin niinkuin yleisemmin, minä avaan suuni vaikka olis kuin tyhmä kysymys (niinkuin varmaan oot huomannu
blush.gif
) kun en ole turhan ujo, ja ajokavereissa on enimmäkseen miehiä (tosin se johtunee siitä että niitä ompi enemmän mopoilijoissa...)

EDIT Ninnair veit jalat suustani
biggrin.gif

Minä en liittyisi mihinkään kerhoon/porukkaan, mihin naisia ei huolittaisi mukaan!
baaa.gif

Back