• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ninja 250r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M-ksa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

M-ksa

New member
Kawalta näyttäisi tulevan tuommonen pyörä tulevan vuoden markkinoille ja jopa Eurooppaan asti. linkki
Tässä saattaisi olla hyvä pärrä aloittelijalle tai pikku a:n haltijoille. Varsinkin, jos hinta pysyisi siinä kevarien kieppeillä. Nähdäänköhän ensi vuonna pikku ninjoja liikenteessä?

Voisi olla myös käyttökelpoinen peli kaikille meille joilla ajot jäävät vähäisiksi ja varsinainen matkailu vähiin.
Tosin siinä pitää olla itsetunto kohdallaan jos meinaa kakspätkällä ajella.

Jep...piikiltä näyttää ja melkeinhän se piikki onkin, täystehoinen siis
biggrin.gif
Eniten mua kyllä häiritsisi suuret kierrokset motarilla ajettaessa.

Eipä tuo kauhean viehättävän näköinen ole, näyttää ihan tyttöjen peliltä, ei millään pahalla, mutta ei hyvälläkään
crazy.gif

No ny ois tuollainen vihree kinneri tulossa (toukokuu -08) vara/harjottelu/tyttö-pyöräksi. Kertoillaan kokemuksia kun karttuu. (Päivitettiin -03 zz-r 250 --> Ninja 250R.) Onkohan muita pikkuruiskulelupyörän tulevia omistajia vielä liikkeellä ?

Hondan CBR piikki lähti äskettäin uuden omistajan iloksi. Pyörätönnä viidettä tuntia...
crazy.gif
Vaan eipä hätää "tyttöpyörästä" ja sopivasta tarjouksesta tullaan vääntämään kättä jo ylihuomenna MP-messuilla
wink.gif
Kokoontumisajoissa nähdään mopokarza !(?)

Juu ja itsetunnossa ei ole mitään heikkoa. Kuka muu on käynyt radalla kuussatasten ja kiloisten joukossa nelitahtipiikillä? Ja kahdesti (Ahvenistolla ja Motoparkissa)?? Ja kuka uskalsi toisella kerralla ryhtyä roikkumaan, kun jalkatapit rupesivat iskemään kipinää??
tounge.gif

Musta vai vihreä...? Vihr... eiku must... eiku...

Hondan CBR piikki lähti äskettäin uuden omistajan iloksi. Pyörätönnä viidettä tuntia...
crazy.gif
Vaan eipä hätää "tyttöpyörästä" ja sopivasta tarjouksesta tullaan vääntämään kättä jo ylihuomenna MP-messuilla
wink.gif
Heihei, eikös sun pitänyt ostaa multa giksu pois..
smile_org.gif
Menee muuten pian liikkeeseen, joten nyt pitää kauppa hieroa nopsasti.

Tossa vielä alkuperäiseen aiheeseen vähän mainosta:
http://www.youtube.com/watch?v=Wejb8covyac

No ku... no ku... Asuntovelallisuus lähestyy uhkaavaa vauhtia. Seuraavan kahden kuukauden sisällä sitä on korviaan myöten - ja loppu elämänsä - pankin talutusnuorassa. Kait sitä jotain iloa pitää elämään jäädä - vaikka sitten vaan reilun 200 kuutiosenttimetrin verran...
wink.gif

Giksu-haave elää edelleen ja voi hyvin... Meikä on palttiarallaa 59-vuotias, kun pankki päästää pihdestään. Miten olis Giksu-kaupat vuonna 2038?

Miksi?

Itsellä ollut katuajossa kaksi puolikasta eikä koskaan ole tullut mieleenkään, että sitä pitäisi jotenkin hävetä. Minua ei hävettäisi ajaa mitään laitetta mistä itse pidän, paitsi sellaista jota en hallitse täysin.

Tuosta kawasakista sen verran, että se on mielestäni vähän samanlainen kuin CBR125, mutta isompi, eli kaikessa on vähän säästetty eikä oikein näytäkkään hyvältä. Siksi itse harkitsisin vaihtoehdoksi esimerkiksi yksisylinteristä Yamaha SZR660:aa, joka on kaikessa parempi eikä silti yhtään vaikeampi, pelottavampi tai suurempi.

Jos väkisin haluaa uuden, niin Hyosung GT250R on ulkoasunsa puolesta huomattavasti hienompi.

pikkuninja syö vähiten bensaa, jos sillä on velalliselle merkitystä.
näteimmän värinenkin se on.

"Asia ei tientenkään minulle kuulu mutta kysyn vaan"(Masa Niemi)

onko olemassa alle 1k moottoripyöriä??

Kakspuolikkailla on aikojen saatossa tullut ajeltua liki 60 tkm ja jatkoa tulee joka vuosi.

Kivoja pikku laitteita ja suorastaan nautin kun räkänokat ihmettelevät ja epäilevät jopa alle kiloisten pyörien olemassaoloa kuten tuo yksi tuossa teki.

Jos moottoripyörällä ajettua aikaa ei lasketa elinaikaan niin pikkupyörällä ajetut päivät jopa lisäävät sitä.

Suomi on vielä niin paljon kehitysmaa mp-rintamalla ettei pienille osata antaa arvoa. Ryssän hommaa kun kaikki pitää olla mahdollisimman suurta, kallista, nopeeta ja muuta paskaa. (aamuäreyttä...)

Ois muuten mielenkiintosta pistää radalle boss hossi ja toi 250 kawa. Toine 5700cm3 ja yli 300 hv toinen 250cm3 ja vissiin jotain 30 hv. Kawa tietty veis mutkat ihan 6-0 mutta kai toi bossi veis suorat?

Ois muuten mielenkiintosta pistää radalle boss hossi ja toi 250 kawa. Toine 5700cm3 ja yli 300 hv toinen 250cm3 ja vissiin jotain 30 hv. Kawa tietty veis mutkat ihan 6-0 mutta kai toi bossi veis suorat?
Käsitin kysymyksen niin, että BigT keskustelun luettuaan ymmärsi olevan myynnissä pieniäkin pyöriä, innostui ja haluaisi löytää omalle kukkarolleen sopivan alle tonnin moottoripyörän.

Eikö näin BigT?

Ai niin... Näin joulun jälkeeen muistellaan tietty joululahjoja ja se paketista löytynyt pienoismalli painoi peräti toista kiloa kun oli ihan metallia. Ilmankos on epätietoisuutta kun kaikilla kavereillakin on vaan samanlaisia (joku viime joulun suosikkilahja). Noo... kunhan menee aikanaan kouluun niin eiköhän tuokin selkene...
(Aaamuäreys alkaa hälvetä...)

Back