Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä lisää pääsiäisen alustunnelmia:
Komee, toho sit mustaa tarraa kylkeen.![]()
Pirteä ! Ja varmasti näkyy katsomon takariviin asti, kun "meidän Teamin" kuski karauttaa maaliviivalle ekana.![]()
Mielenkiinnolla seuraan projektin etenemistä. Keltainen on ollut oma suosikkivärini....hyvä valinta.
Kun katsoin sml:n sivuilta, niin aika aneemiselta näyttää kisakalenteri. Jos oikein luin, niin 5 kansallista kisaa!! Touko, kesäkuussa pohjanmaalla, helvetin kylmä, kun jäät juuri ovat lähteneet. Joskus voi olla lämmintäkin.
Kyllä se siitä....
Tuo viisi kisaa/10 lähtöä on mun mielestä ihan passeli määrä kotomaan sarjalle, ehkä siihen nippa nappa kuudes menis, mutta alkas ainakin itellä budjetti olemaan aika tiukoilla.
Ei tullut mietittyä sitä tosiasiaa, että kisaviikonloppuna todellakin ajetaan kahdet kisat.
Terveluoa...botniaringille...2017
Hienoa että saamme lisää uusia kilpailijoita sarjaa...Laitan numero seiskan erityis seurantaan...
Joo tosiaan 2016 aurinko paistoi ringillä, Mutta kylmä viima jäähdytti rataa ja ISOT pyörät eivät saaneet pitoa renkaisiinsa kunnolla jonka kyllä huomasi radalla...
Tässä vaiheessa jo valmistelut ovat pitkällä ja odotamme kauden käynnistymistä innolla...Toivottavasta sää suosii meitä tänäkin vuonna ja sade ei piiskaa kuten edellis vuonna oli...
Toivotan sinulle menestystä kauteen...Toivottavasti emme tee lähempää tuttavuutta radalla silmästä silmää ringillä, Koska se tarkoittaa penkkojen pöllyttämistä...
T:Ratatuomari http://juliahakkolajh.wixsite.com/-kumamo
Hienoa. Ens kaudella A:ssa korotetaan panoksia. Satasella hakataan nicki kuljettajan nahkaan.
Ja katteetkin alkaa olla aikalailla valmiit, mutta tässä näin alkuun pikku tiiseri. Onks tää hieno, mitä?
Isot kiitokset Luxteamin Mikolle tarrahommista.

Ja katteetkin alkaa olla aikalailla valmiit, mutta tässä näin alkuun pikku tiiseri. Onks tää hieno, mitä?
Isot kiitokset Luxteamin Mikolle tarrahommista.
Tykkään.
Paitsi että missä mä oon...?
Taas väärällä puolella?