tuhti
New member
Kieltämättä nahkapuvussa on edelleen hyvin tilaa.
Mun nikki ois ihan ok siin perseen päällä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä nahkapuvussa on edelleen hyvin tilaa.
Mun nikki ois ihan ok siin perseen päällä!
Te ootte arvuuttajan kans tuolla toisella puolella.![]()

Lukuja? Vai oliko niin pessimistinen penkki, ettei sieltä saanut vastinetta edes nokkahuilutehtaan tuotteelle?![]()
Eli joudutaan ens kesän suoranopeuksien perusteella arpomaan kummalla on isompi...eiku enemmän.Ja lisättäköön vielä sen verran, että vinkkejä otetaan vastaan mille varikolle sitä kannattaisi lähteä katsomaan lumisadetta nyt viikonloppuna?
Ja lisättäköön vielä sen verran, että vinkkejä otetaan vastaan mille varikolle sitä kannattaisi lähteä katsomaan lumisadetta nyt viikonloppuna?

Kuulin, että joku hullu on menossa lauantaina Motoparkkiin poikansa kanssa (Jarkko ja Toni).
https://www.yr.no/sted/Finland/Östra_Finland/Virtasalmi/
Lumisadetta ei oo tiedossa, mutt vilposta näyttää olevan. Kaippa se aurinko jo jonkin verran lämmittää?
![]()
Siinä ohessa homma on karvan lähtenyt laukalle, koska tänään pitäisi käydä hakemassa asuntoauto kesän majoituksia ja liikkumista helpottamaan.

Ei lämmitä, ja asfalttia voi verrata sellaiseen vähän märkään. Just hyvä slikseille.

Älä nyt oo tommonen. Ihmiset on ihan oikeasti menossa tonne!![]()

Mulla prosentit pienenee Botnialle kohti nollaa koko ajan vaikka on liput. Ihan ajanhukkaa lähteä särkemään itseään ja vehkeitään jäälle. Pakko olla tällainen, ku psyykkaa itseään päätökseen.
Toivottavasti lähtijöillä on sitten viime kesältä paljon aurinkoisia kuvia, joita voi räntäsateen keskeltä postata kertoen kuinka rataenkat paukkuu![]()
Kuulin, että joku hullu on menossa lauantaina Motoparkkiin poikansa kanssa (Jarkko ja Toni).
https://www.yr.no/sted/Finland/Östra_Finland/Virtasalmi/
Lumisadetta ei oo tiedossa, mutt vilposta näyttää olevan. Kaippa se aurinko jo jonkin verran lämmittää?
![]()
...jalat edellä ajettavan...
...asuntoauto...
Ei lämmitä, ja asfalttia voi verrata sellaiseen vähän märkään. Just hyvä slikseille.